Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 12-05-07, 03:52   #1
hmi10494
Honda Driver

Stage 3
 
hmi10494's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 113
Member of:
[Honda]
Default Civic '92

buna dimineata si salut pt prima oara

Dupa multi ani de vise erotice cu honde (in special 1997-2000 Civic Type-R) am reusit pana la urma sa cumpar civic '92 hatch frumushel foc . si al naibi de zvapaiat, cu toate ca are motorasul facut praf ( scoate fum albastrui accelerat ceva mai tare ).

din cate am inteles eu motorul este
D15Z1
VTEC-E
Displacement : 1493 cm3
Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.3:1
Power : 92 hp @ 5500 rpm & 97 ft·lbf @ 4500 rpm
VTEC Switchover : 2500 rpm
Valvetrain : SOHC VTEC-E (4 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-1 MPFI


imi place foarte mult masina si ma gandeam sa ii dau un oarecare aspect, stock arata cam urat , dar mai intai motorul, cutia de directie si franele.

si aici am nevoie de sfatul unui cunoscator de honde.
are vre-un rost ( sau se mai poate ? ) sa repar actualul motor, sau cu aceeasi bani as putea sa ii gasesc un alt motor ( eventual un
D16Z6
Displacement : 1590 cm3
Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm
Compression : 9.4:1
Power : 125 hp @ 6500 rpm & 106 ft·lbf @ 5200 rpm
VTEC Switchover 4800 rpm
Valvetrain : SOHC VTEC
Fuel Control : OBD-1 MPFI
Head Code : P08 )
sau acelasi tip

cutia de directie schimbata la honda si niste discuri de frana brembo cred ca ar rezolva problemele.


daca stie cineva un pret estimativ pt treaba cu motorul si poate sa-mi dea un sfat as fi foarte fericit ( si mica mea rachetutza deasemenea )

dupa problemele tehnice urmeaza partea mai grea ... hainutze si incaltzari, grea decizie. momentan nu am poze cu masina dar sper ca in curand voi putea posta cateva ( doar cu conditia sa ma ajutati cu motorasul , nu de alta dar asa cum a mai zis cineva pe aici , degeaba arata bine daca abia se taraie si mai si fumega pe deasupra. )

cam atat cu povestea maniei mele . ciao bella ... honda
hmi10494 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-07, 04:02   #2
alex_g
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Civic '92

In primul rand felicitari pentru alegerea facuta.E unul dintre cele mai frumoase civicuri fabricate.A avut si are un succes nebun in lumea pasionatilor.Te vei indragosti treptat de aceasta masinuta,ai grije sa nu devi dependent de ea Bani sa fie ca e plin netul de piese pt masinuta asta.

b16a2 merita tot efortul pentru swap.S-a format un cuib de hondari la galati,cred ca te pot ajuta ei.
  Reply With Quote
Old 12-05-07, 12:38   #3
hmi10494
Honda Driver

Stage 3
 
hmi10494's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 113
Member of:
[Honda]
Default Re: Civic '92

stie lumea ce stie. e incredibil cum de un motor atat de obosit si de rupt poate sa mearga atat de bine. banii momentan sunt limitati undeva pe la 3500 euro din pacate ( trebuie sa repar si cutia de directie ) .
Exista cineva care poate aduce in tara astfel de motor si la ce bani ( PM/Id mess ).
din cate am inteles cu B16A2 pot exista probleme la RAR din cauza ca are peste 40% din puterea motorului initial ? nu stiu cum se procedeaza. putina consiliere nu ar strica .
multumesc pt sfat alex_g, sper ca voi reusi totusi sa reusesc sa ii fac cadou un B16B. dar asta va dura ceva timp ( ceva mai mult )

poze cat de curand.
hmi10494 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 00:14   #4
mihai88


Stage 5
 
mihai88's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,590
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Civic '92

uite asta imi place
un om care isi prezinta masina aproape ca la carte....numai ca daca erau si poze era f bine

oricum sa o stapanesti sanatos si fara incidente
mihai88 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 09:37   #5
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Civic '92

Salut. Felicitari pt achizitie.

Despre motor te sfatuiesc sa nu tragi de actualul. Mergi normal cu el.
Si despre transplant. Am auzit ca poti avea probleme cu RAR dar vezi ca este un tip (cel cu prelude negru....nu stiu nickul dar este undeva la masina mea) care a avut aceiasi problema....nu stiu daca a rezolvat sau nu. Si ca alegere de motor....daca tot vrei sa faci rost de piese din strainatate incearca o combinatie:
Head b16a2, bloc b18 (nu trebuie neaparat sa fie b18c...merge si b18b - nonvtec).....acest motor merge si cu pistoanele stock de b18, ecu luat de pe b16a2. Nu stiu daca in Romania a facut cineva asa transplant (nu stiu de cei din Galati)....Si cu inca cateva mici modificari (iti pot trimite detalii ba chiar niste poze cu masina amicului meu care are asa ceva facut) vei ajunge sa fi mai rapid......scuze rectific....MULT mai rapid decat un Civic Type-R EP.
__________________
"WARNING!!!! Objects seen in the mirror appear to be losing!"

"Let's try it again from a roll"

Honda Prelude H22A JDM Spec
https://forum.4tuning.ro/127-masina-mea-honda-acura/56205-93-prelude-type-jdm-2-2i-vtec-h22a.html
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-07, 10:49   #6
fanete

Stage 5
 
fanete's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of:
[Honda]
Default Re: Civic '92

salut, pe scurt, unu la mina eu am un d16z6 pe care ti-l pot oferi la un pret foarte mic si doi am si o caseta de directie care ti-o pot da la bani foarte bine.

am motorul cu tot cu calculator si e in perfecta stare de functionare.

daca vrei sa vorbim mai mult ti-am dat un PM cu nr meu de tel.

si chiar daca nu te intereseaza chestiile de la mine tot vreau sa ne vedem sa mai vad si eu un civic

PS. am un civic la fel ca al tau
__________________

\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
fanete is offline   Reply With Quote
Old 30-05-07, 20:18   #7
hmi10494
Honda Driver

Stage 3
 
hmi10494's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 113
Member of:
[Honda]
Smile Re: Civic '92

Si cateva poze cu masinutza breloc. inainte de a intre la spalatorie si dupa ( la furtun in curte )

Masina a primit o alta caseta de directie / pompa servo / cateva conducte schimbate. ^_^ macar acum sunteti in siguranta cand merg cu ea pe sosele ) .

Merci lu Fanete pt ajutor ( momentan caseta de directie, dar ... to b cotinued !!! )

nicknamed slabe sanse sa ii fac un astfel de transplant anul asta din pacate . merci mult pt informatie, will b f.u.t.u.r.e project. asta dupa ca imi iau un tico sa merg cu el prin bucuresti . momentan cred ca o sa ma multumesc cu un d16z6.
ce a fost mai usor a trecut ... acum urmeaza parte grea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	#1.jpg
Views:	153
Size:	627.8 KB
ID:	278335   Click image for larger version

Name:	#2.jpg
Views:	168
Size:	627.4 KB
ID:	278336   Click image for larger version

Name:	#3.jpg
Views:	164
Size:	629.5 KB
ID:	278337  

Click image for larger version

Name:	#4.jpg
Views:	104
Size:	625.3 KB
ID:	278338   Click image for larger version

Name:	#5.jpg
Views:	148
Size:	620.3 KB
ID:	278339   Click image for larger version

Name:	#6.jpg
Views:	120
Size:	626.6 KB
ID:	278340  

Click image for larger version

Name:	#7.jpg
Views:	119
Size:	623.5 KB
ID:	278341   Click image for larger version

Name:	#8.jpg
Views:	89
Size:	627.4 KB
ID:	278342  
hmi10494 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-07, 20:41   #8
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Civic '92

wow congrats pt masina !
cum se comporta la stilul de condus sportiv?
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 30-05-07, 20:57   #9
hmi10494
Honda Driver

Stage 3
 
hmi10494's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 113
Member of:
[Honda]
Default Re: Civic '92

Merci mult.
foarte frumos mere. pacat ca motorul este obosit rau. masina este rigida ca o pastila de viagra ( citez JC ). face cam 12 sec aprox suta momentan, dar asta e. au fost sarbatori si s-a ingrasat . dar acum vine cura de slabire.
in oras se tine bine, pe autostrada nu am dat in ea pt ca merg cu 3 prezoane pe roata stanga fata ... sper sa rezolv repede problema asta + frane.

PS: caut pe cineva care dezmembreaza crx/civix/etc ( de la care pot luat fuzete + discuri spate - pe care sa le montez fara nici o modificare )
hmi10494 is offline   Reply With Quote
Old 31-05-07, 15:09   #10
fanete

Stage 5
 
fanete's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of:
[Honda]
Default Re: Civic '92

un prezon iti pot da eu... dece nu ai zis ca ai nevoie
fanete is offline   Reply With Quote
Old 06-06-07, 21:59   #11
hmi10494
Honda Driver

Stage 3
 
hmi10494's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 113
Member of:
[Honda]
Thumbs up Re: Civic '92

my baby got new blink blink. ma gandeam ca merge sa imi atarn un disc dasta pa un lant si sa merg prin ferentari! soon 5 cm mai aproape de pamant, nu de alta da am rau de inaltime.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	tarox 001.jpg
Views:	95
Size:	646.6 KB
ID:	282075   Click image for larger version

Name:	tarox 002.jpg
Views:	122
Size:	600.0 KB
ID:	282076   Click image for larger version

Name:	tarox 003.jpg
Views:	115
Size:	613.8 KB
ID:	282077  

Click image for larger version

Name:	tarox 004.jpg
Views:	133
Size:	608.9 KB
ID:	282078   Click image for larger version

Name:	tarox 005.jpg
Views:	126
Size:	628.7 KB
ID:	282079  
hmi10494 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-07, 03:00   #12
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Civic '92

Chiar ma intrebam dc mergi pe discuri stock cand daca tot le schimbi, pt un pic mai mult poti sa iei ceva cu putere de oprire mai mare.
Ce marime sunt? Greu de estimat din poze.
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-07, 17:06   #13
hmi10494
Honda Driver

Stage 3
 
hmi10494's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 113
Member of:
[Honda]
Default Re: Civic '92

dimensiunile stock. 240/21/45. nu am schimbat etriere/fuzete, momentan caut sa pun discuri si pe spate... cu tambur e ca si cum as avea frane numai pe fata , si fuge spatele urat rau, niciodata nu franeaza la fel, nasoala treaba.
hmi10494 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-07, 04:59   #14
Cipin-KUS

Stage 5
 
Cipin-KUS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,208
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[Opel]
[DAEWOO]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: Civic '92

Quote:
Originally Posted by Nicknamed_13 View Post
Salut. Felicitari pt achizitie.

Despre motor te sfatuiesc sa nu tragi de actualul. Mergi normal cu el.
Si despre transplant. Am auzit ca poti avea probleme cu RAR dar vezi ca este un tip (cel cu prelude negru....nu stiu nickul dar este undeva la masina mea) care a avut aceiasi problema....nu stiu daca a rezolvat sau nu. Si ca alegere de motor....daca tot vrei sa faci rost de piese din strainatate incearca o combinatie:
Head b16a2, bloc b18 (nu trebuie neaparat sa fie b18c...merge si b18b - nonvtec).....acest motor merge si cu pistoanele stock de b18, ecu luat de pe b16a2. Nu stiu daca in Romania a facut cineva asa transplant (nu stiu de cei din Galati)....Si cu inca cateva mici modificari (iti pot trimite detalii ba chiar niste poze cu masina amicului meu care are asa ceva facut) vei ajunge sa fi mai rapid......scuze rectific....MULT mai rapid decat un Civic Type-R EP.

ai pus tu la honda chiuloasa de vtec pe bloc de non vtec si invers?....unde ai auzit tu de combinatiile astea?
iar ECU la b16a2 il cheama pr3 si e obd1 pe cand la b18 e obd2 si il cheama p06


uite iti atasez si 2 poze....prima e de b18 si a -2a de b16......mmmmmm ti se par la fel?


aaa....sa mai reamintim ca pe admisii se regaseste un senzor care se cheama MAP senzor care are valori diferite de la b16 la b18 si da in cap motorul daca nu e map senzorul care trebuie
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	plugs.jpg
Views:	77
Size:	32.2 KB
ID:	283237   Click image for larger version

Name:	obd1-ecu.jpg
Views:	72
Size:	19.8 KB
ID:	283238  

Last edited by Cipin-KUS; 09-06-07 at 05:04.
Cipin-KUS is offline   Reply With Quote
Old 09-06-07, 05:11   #15
Cipin-KUS

Stage 5
 
Cipin-KUS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,208
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[Opel]
[DAEWOO]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: Civic '92

mi-au expirat cele 5 minute in care puteam modifica poatul

dar pe admisii se regaseste un senzor...pe care-l cheama MAP senzor....care si el difera de la b16 la b18 iar daca nu e cel care trebuie da in cap motorul

deja ti-am zis cam mult...astea sunt cateva diferente....iar ce vrei tu sa faci acolo......(nu ca ar fi posibil mecanic si electric sa functioneze) dar nu o sa fie niciodata mai nervos ca un civic tipu R, pt ca tipu R are b18c5 de 190 de cai si 10000rpm in bord singurul motor mai potent ar fi de pe s2000 h22 sau h23 la astea le poti pune chiuloasa de b16 vtec si obtii un h22 sau h23 cu o compresie de 13.5 pe langa 10.8(stock)......
Cipin-KUS is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -