31-03-08, 18:48
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,147
Member of: [RR] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by Achim
acum... mergand spre Pitesti ieri, undeva pe la 170 kmh, simteam cum incepe sa piarda putere, ca si cand s-ar fi inecat, apoi o calcam, se ineca pret de 1s, si brusc isi "dadea drumu" si pleca f bine... problema e ca a facut asa de aprox 5 ori, apoi s-a aprins "check engine'ul" si a mers perfect... am ajuns la Pitesti, m-am dat asa cu ea, a mers f bine, iar inainte de a 3a cursa, hop s-a stins check engine'ul ...
am plecat inspre Buc, pe autostrada aceeasi faza... am ajuns in Buc, i-am dat tare de mai multe ori, am parcat-o in fata casei, apoi dupa ce am plecat cu ea in oras, la fel ... s-a stins si de atunci sta stins ... eu cred ca apare o problema atunci cand se incinge evacuarea, iar sondele alea nu mai citesc corect ... voi ce parere aveti? si ce sfaturi pt mine?
|
si eu si paul am avut aceeasi problema pe autostrada. am fost cam nelinistit la inceput, dar incet incet trece. si BNZ a spus ca e posibil tot de la sonde sa fie ca se incing prea tare. dar interesant e ca doar la 140 facea faza asta, daca mergeam mai tare sau mai incet nu avea nimica.
__________________
R 40510 - Cosmic Grey Ep3
hsnracing.blogspot.com
|
|
|
01-04-08, 17:10
|
#137
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by Achim
sambata am lasat masina de dimineata sa imi monteze serpii si catalizatorul ...
nu a durat prea mult...
ca informatie, am scris si mai sus ca acea banda "izolatoare" a costat 130 RON (aici rectific pt ca mi se pare ca am zis de 110 RON) de la Racing Nick si mi-a ajuns la fix pt serpii mei 4-1, a durat aprox 1h si jumatate ca sa ii bandajez ... am inteles ca au intrat aprox 15m de banda
|
stii procesul? adica se lipesc cu ceva ? cum faci terminatia la capete ?
ps:te am vazut la pitesti,erai in masina la un mom dat si vorbeai cu florica...te am salutat dar probabil erai "in focuri" felicitari pentru locul 2 obtinut de altfel si lui TOM
|
|
|
01-04-08, 17:28
|
#138
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by ZooM-ZooM
stii procesul? adica se lipesc cu ceva ? cum faci terminatia la capete ?
ps:te am vazut la pitesti,erai in masina la un mom dat si vorbeai cu florica...te am salutat dar probabil erai "in focuri" felicitari pentru locul 2 obtinut de altfel si lui TOM
|
bai eu habar nu am dar te pot trimite la baiatul care mi le-a facut si mie (NHT)
multumim mult
|
|
|
02-04-08, 11:26
|
#139
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by Achim
bai eu habar nu am dar te pot trimite la baiatul care mi le-a facut si mie (NHT)
multumim mult
|
aaa ) spune asa,ca razvan ti a facut lucrarea merci,o sa vb cu el acum in weekend
|
|
|
03-04-08, 11:04
|
#140
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
achime si eu avea probleme de genul ala cu dat in nas.
nu are cum sa fie de la sonda pentru ca oricum gazele au aceeasi temperatura .. izolarea serpilor face ca sa fie mai racoare in compartimentul motor dar o parte din sonda e practic in bataia gazelor fiind IN serpi
la mine problema era de la delco , fise , bujii ... pe acolo se invartea treaba.
am gasit pete de ulei in bompartimentul bujiilor asa ca am schimbat urmatoarele :
bujii , delco + fise garnitura capac culbutori iar acum merge perfect si pot sa zic cu mana pe inima ca m-am dus dand in nas la service iar dupa ce am iesit mergea parfum.
spor si mersi de info .
|
|
|
03-04-08, 14:18
|
#141
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by shadowro
achime si eu avea probleme de genul ala cu dat in nas.
nu are cum sa fie de la sonda pentru ca oricum gazele au aceeasi temperatura .. izolarea serpilor face ca sa fie mai racoare in compartimentul motor dar o parte din sonda e practic in bataia gazelor fiind IN serpi
la mine problema era de la delco , fise , bujii ... pe acolo se invartea treaba.
am gasit pete de ulei in bompartimentul bujiilor asa ca am schimbat urmatoarele :
bujii , delco + fise garnitura capac culbutori iar acum merge perfect si pot sa zic cu mana pe inima ca m-am dus dand in nas la service iar dupa ce am iesit mergea parfum.
spor si mersi de info .
|
izolarea serpilor o faci pt ca
1. sa fie mai rece in compartimentul motor
2. si cel mai important... sa pastreze toata caldura in interior, ca serpii sa se incinga cat mai tare, asigurand un flow mult mai bun al gazelor
alta chestie... sondele mele amandoua sunt pe catalizator, deci niciuna in serpi... inca o faza e ca eu am pus acei distantieri deci practic nu mai citesc in aceeasi pozitie ca cea originala
probleme la bujii etc sigur nu am, si uita-te atent ca si eu si Paul si Corse, toti trei adoptand aceeasi metoda cu distantierii am intampinat asta... nu s-or fi "stricat" ale naibii toate trei in acelasi timp...
|
|
|
03-04-08, 15:11
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
pelea mea ...luati-va crx
|
|
|
03-04-08, 16:10
|
#143
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
dap... un plan ascuns e sa pun mana pe un Del Sol pt vara... asta dak totusi nu o sa strang bani de un S2k ... sau poate da noroq peste mine mai astept si ma fac si eu baiat de baiat
|
|
|
03-04-08, 17:15
|
#144
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
nsx e vreo 20 de mii
|
|
|
03-04-08, 18:07
|
#145
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
in visele alea frumoase... plus ca eu il vreau neaparat pe ala in 6 viteze
|
|
|
03-04-08, 19:58
|
#146
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by Achim
dap... un plan ascuns e sa pun mana pe un Del Sol pt vara... asta dak totusi nu o sa strang bani de un S2k ... sau poate da noroq peste mine mai astept si ma fac si eu baiat de baiat
|
uite facem schimb...iti dau eu del sol ul la vara si imi dai tu civicul tau :P imprumut
|
|
|
04-04-08, 03:29
|
#147
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
|
|
|
05-04-08, 01:40
|
#148
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Achim dupa ce conduci ceva de teapa Type-R orice alta honda va parea inceata.
|
|
|
05-04-08, 05:01
|
#149
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
nu cred
|
|
|
05-04-08, 06:47
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Eu cel putin asa am simtit trecand de pe b16a2 (170hp) pe 1.6 ZC (130hp).
|
|
|
|
|