Quote:
Originally Posted by shadowro
cat te-a ajuns sa bandajezi serpii ? adica ... cat costa chestia aia de bandajat serpii .. ?
|
sambata am lasat masina de dimineata sa imi monteze serpii si catalizatorul ...
nu a durat prea mult...
ca informatie, am scris si mai sus ca acea banda "izolatoare" a costat 130 RON (aici rectific pt ca mi se pare ca am zis de 110 RON) de la Racing Nick si mi-a ajuns la fix pt serpii mei 4-1, a durat aprox 1h si jumatate ca sa ii bandajez ... am inteles ca au intrat aprox 15m de banda
am pus si distantiere la sondele de pe catalizator, ca sa nu dea eroare ... una din ele a trebuit sa o "scurtez" ca sa nu atinga in caroserie...
si acum am inceput sa fac km ... si pe zi ce trece park se simt si mai bine ...
in primul rand, cum zicea si Paul, masina a capatat un raspuns mai bun, si un sunet pe care il ador, usor metalic, "a la M3"
in al doilea rand, "bandajatul" ala chiar se simte, dupa aprox 5 min de mers tare, auzi cum incep sa apara rateuri si la schimbatul vitezelor se aude o bubuitura (cei de afara imi zic ca scoate o flacara destul de sanatoasa) ... iar
acum... mergand spre Pitesti ieri, undeva pe la 170 kmh, simteam cum incepe sa piarda putere, ca si cand s-ar fi inecat, apoi o calcam, se ineca pret de 1s, si brusc isi "dadea drumu" si pleca f bine... problema e ca a facut asa de aprox 5 ori, apoi s-a aprins "check engine'ul" si a mers perfect... am ajuns la Pitesti, m-am dat asa cu ea, a mers f bine, iar inainte de a 3a cursa, hop s-a stins check engine'ul ...
am plecat inspre Buc, pe autostrada aceeasi faza... am ajuns in Buc, i-am dat tare de mai multe ori, am parcat-o in fata casei, apoi dupa ce am plecat cu ea in oras, la fel ... s-a stins si de atunci sta stins ... eu cred ca apare o problema atunci cand se incinge evacuarea, iar sondele alea nu mai citesc corect ... voi ce parere aveti? si ce sfaturi pt mine?
in alta ordine de idei, ieri la Pitesti am luat locul 2 la clasa 2000 aspirat, fiind devansat de colegul meu de club, Tom
ah si inca o chestie... am incercat sa montez buza Mugen, care e de prefacelift ... si kiar daca am taiat din spoilerul masinii (e pe sub buza originala deci nu se vede) tot nu intra bine, pt ca se pare ca sunt ceva diferente... asa ca momentan caut pe cineva care are un civic pre-facelift si vrea sa faca schimb de spoilere cu mine