29-01-12, 13:41
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of: [Opel]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
0-100 cronometrat de mine, cu gume de iarna:
1st try: 10,35
2nd try: 10,84
La vara is comvins ca poate scoate sub 10 lejer, 9 si ceva, poate chiar 8,8-8,9.
__________________
'01 Opel Astra G Caravan, DOHC 1.6 16v 101hp (Z16XE)
|
|
|
29-01-12, 18:10
|
#92
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
Nu fi ata de convins
E de stiut ca iarna trage mai bine orice motor.
In plus 1 sec sau o secunda si ceva e f. muult in lumea auto.
Din fabrica un Civic de 90CP face cam 10.2 . Cu lucrari minime la masina cam tot la 10 se invarte.
Am testat 3 Honda stock inclusiv a mea si toate faceau aprox. timpii de fabrica .
Last edited by !41!; 30-01-12 at 16:28.
|
|
|
29-01-12, 18:11
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of: [Opel]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
Nu stiu sigur insa cred ca masina nu avea motorul cald. La vara, cu gume de vara, motorul cald, mi-ar placea sa cred ca bate suta in sub 10.
Nu de alta, am pariat!
|
|
|
29-01-12, 18:15
|
#94
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
motoru era cald , si pentru aia 75 de cai mi suficient 11 secunde. daca te scoteam pe tine afara scoteam 10 fix ))) sub 10 o sa fie da 8 frate hai sa fim seriosi , 2 secunde ii foarte mult ) mai asteapta pana la vara si vedem.
__________________
ex : Mitsubishi Colt '87 - true car
curent : Honda Civic '00 - the one
|
|
|
29-01-12, 18:17
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of: [Opel]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
Buei, daca ma scoti pe mine, cum mai cronometrezi? Lipesti o camera video acolo si te uiti .
Poate 8 dupa mini-me, ECU si 4-2-1. Ce zici, new target?
|
|
|
29-01-12, 18:22
|
#96
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
om trai si om vedea. daca iese ceva sau nu. 8 in nici un caz. daca o sa cauti pe youtube o sa gasesti.
|
|
|
30-01-12, 08:14
|
#97
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
daca esti interesat de mini-me baga un ochi aici http://www.dodo-upgrades.nl/ omu a facut mini-me cu d14 si se pare ca are ceva experienta , vb cu el pe un forum din olanda si pare om foarte serios si stie ce zice
__________________
WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
|
|
|
30-01-12, 08:30
|
#98
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 139
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
Quote:
Originally Posted by teen.ager
0-100 cronometrat de mine, cu gume de iarna:
1st try: 10,35
2nd try: 10,84
La vara is comvins ca poate scoate sub 10 lejer, 9 si ceva, poate chiar 8,8-8,9.
|
La vara o sa traga ceva mai slab, iarna trage mai bine masina din cauza aerului rece pe care il trage in admisie. Aerul din admisie fiind rece e mai compact, mai dens, este contractat si automat intra mai mult in motor ceea ce dezvolta o putere ceva mai mare, nu foarte semnificativ dar indeajuns incat sa se simta foarte putin, pe cand vara, fiind temperaturi mai mari 28-32 de grade, aerul e dilatat si intra mai putin in motor de unde si o putere ceva mai scazuta decat iarna. Imagineaza-ti ca respiri intr-o brutarie/patiserie in timp ce se lucreaza si ca respiri intr-un varf de munte, la fel este si la masini.
Multa bafta cu masina, e foarte frumoasa, trebuie multa ambitie, putere de munca si bani.
P.S.: Scoate foarte bine 10,35, tata are o skoda fabia 1.4 16v 75 cp (1100 kg) si scoate 0-100 km/h undeva in ~13,5 s.
|
|
|
30-01-12, 12:53
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of: [Opel]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
Cand am iesit cu el la cafea prima oara i-a dat din mers.. Am zis: "Ok, e ffff tare!".. Ieri cand i-a dat de pe loc cronometrat am ramas gen "WTF?! " cum o ia de la 0 la 60. Cine s-ar da cu ea fara sa stie, eu nu cred ca i-ar da 75.. (sau 90, e discutabila treaba).
Oricum, Raul stie ca imi place enorm masina si ca fac tot posibilu sa fim "frati". Si el stie la ce ma refer. Sa ai bafta multa la ea, si te asteptam cu bani la toamna!
|
|
|
30-01-12, 16:00
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
10 secunde e un timp foarte bun pentru un motor de 1.4 , 75 de cai . Garnitura de admisie nu iti creste puterea pana la 90 de cai cum are un d14a4 pentru ca d14a4 are alt raport de compresie . Poate daca scoti 2-5 cai din garnitura aia , din cauza ca restrictioneaza destul de mult aer , parerea mea . Ce nu pot intelege eu sunt filmarile dyno de pe youtube in care masini cu foarte putine modificari obtin peste 90 de cai din d14a3 respectiv d14z1
|
|
|
30-01-12, 18:56
|
#101
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
Quote:
Originally Posted by Urban_Racing
daca esti interesat de mini-me baga un ochi aici http://www.dodo-upgrades.nl/ omu a facut mini-me cu d14 si se pare ca are ceva experienta , vb cu el pe un forum din olanda si pare om foarte serios si stie ce zice
|
l-am citit cap coada de mai demult, si sincer m-a cam bagat in ceata....nu stiu de ce dar asa am ramas cu impresia. cu mini-me-ul am sa vorbesc cu oamenii care trebuie la noi in tara ( timisoara JDM capital ).
da , garnitura miraculoasa nu face 15 cai si am mai spus-o. is constient ca fara modificari interne nu scoate nimeni caluti din turbo electric sau mai stiu io ce. dar suntem romani si la noi banii nu sunt o problema , sunt o necesitate.
referitor la clipurile de pe you tube ...da , ai dreptate ...si eu raman crucit la niste acceleratii si curbe de putere din seria d14 modificate. dar daca te uiti atent o sa vezi ca cei care au facut mini-me au schimbat supapele si arcurile si au pus ceva de genu OMI ? sper sa nu gresesc firma. admisii skunk2 si alte maruntisuri care impreuna lucreaza foarte bine , plus un soft care la noi inca lasa de dorit.
|
|
|
04-02-12, 19:00
|
#102
|
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 193
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
In primul rand felicitari pentru alegere si iti urez cat mai multi Km fara incidente.
Cat despre 0-100 conteaza f mult si ce benzina aveai in ea, si cata mai era. Eu cu EG3-ul am scos 9.3 cu inca o persoana si rezervoru putin sub jumte iar benzina nu era tocmai calitativa, cu cauciucuri de iarna, putin umed pe jos, ma rog.
|
|
|
04-02-12, 19:02
|
#103
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
mersi. la fel iti doresc si eu .
daca o sa te uiti la kilograme , o sa vezi ca ej-ul are cu 150 mai mult decat eg-ul benzina : efix .... evident.
Last edited by MITSU; 04-02-12 at 19:05.
|
|
|
08-02-12, 21:48
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
Quote:
Originally Posted by MITSU
mersi. la fel iti doresc si eu .
daca o sa te uiti la kilograme , o sa vezi ca ej-ul are cu 150 mai mult decat eg-ul benzina : efix .... evident.
|
Cu efix merg si eu , e cea mai ok ?
|
|
|
09-02-12, 06:06
|
#105
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of: [Honda]
|
Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)
hai sa zicem ca am desfacut un motor vechi ( din 87 ) dupa 4 ani de efix. arata foarte bine inauntru, cu depuneri minime. ce-i drept ca nu stiu cum ar fi aratat dupa 4 ani de mol sau petrom , dar presupun ca nu ar fi fost asa curat.
|
|
|
|
|