Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 29-01-12, 13:41   #91
teen.ager

Stage 5
 
teen.ager's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of:
[Opel]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

0-100 cronometrat de mine, cu gume de iarna:

1st try: 10,35
2nd try: 10,84

La vara is comvins ca poate scoate sub 10 lejer, 9 si ceva, poate chiar 8,8-8,9.
__________________

'01 Opel Astra G Caravan, DOHC 1.6 16v 101hp (Z16XE)
teen.ager is offline   Reply With Quote
Old 29-01-12, 18:10   #92
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

Nu fi ata de convins
E de stiut ca iarna trage mai bine orice motor.
In plus 1 sec sau o secunda si ceva e f. muult in lumea auto.
Din fabrica un Civic de 90CP face cam 10.2 . Cu lucrari minime la masina cam tot la 10 se invarte.
Am testat 3 Honda stock inclusiv a mea si toate faceau aprox. timpii de fabrica .

Last edited by !41!; 30-01-12 at 16:28.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 29-01-12, 18:11   #93
teen.ager

Stage 5
 
teen.ager's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of:
[Opel]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

Nu stiu sigur insa cred ca masina nu avea motorul cald. La vara, cu gume de vara, motorul cald, mi-ar placea sa cred ca bate suta in sub 10.

Nu de alta, am pariat!
teen.ager is offline   Reply With Quote
Old 29-01-12, 18:15   #94
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

motoru era cald , si pentru aia 75 de cai mi suficient 11 secunde. daca te scoteam pe tine afara scoteam 10 fix ))) sub 10 o sa fie da 8 frate hai sa fim seriosi , 2 secunde ii foarte mult ) mai asteapta pana la vara si vedem.
__________________
ex : Mitsubishi Colt '87 - true car
curent : Honda Civic '00 - the one
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 29-01-12, 18:17   #95
teen.ager

Stage 5
 
teen.ager's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of:
[Opel]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

Buei, daca ma scoti pe mine, cum mai cronometrezi? Lipesti o camera video acolo si te uiti .

Poate 8 dupa mini-me, ECU si 4-2-1. Ce zici, new target?
teen.ager is offline   Reply With Quote
Old 29-01-12, 18:22   #96
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

om trai si om vedea. daca iese ceva sau nu. 8 in nici un caz. daca o sa cauti pe youtube o sa gasesti.
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 08:14   #97
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

daca esti interesat de mini-me baga un ochi aici http://www.dodo-upgrades.nl/ omu a facut mini-me cu d14 si se pare ca are ceva experienta , vb cu el pe un forum din olanda si pare om foarte serios si stie ce zice
__________________

WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 08:30   #98
Ciocolata

Stage 3
 
Ciocolata's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 139
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

Quote:
Originally Posted by teen.ager View Post
0-100 cronometrat de mine, cu gume de iarna:

1st try: 10,35
2nd try: 10,84

La vara is comvins ca poate scoate sub 10 lejer, 9 si ceva, poate chiar 8,8-8,9.
La vara o sa traga ceva mai slab, iarna trage mai bine masina din cauza aerului rece pe care il trage in admisie. Aerul din admisie fiind rece e mai compact, mai dens, este contractat si automat intra mai mult in motor ceea ce dezvolta o putere ceva mai mare, nu foarte semnificativ dar indeajuns incat sa se simta foarte putin, pe cand vara, fiind temperaturi mai mari 28-32 de grade, aerul e dilatat si intra mai putin in motor de unde si o putere ceva mai scazuta decat iarna. Imagineaza-ti ca respiri intr-o brutarie/patiserie in timp ce se lucreaza si ca respiri intr-un varf de munte, la fel este si la masini.

Multa bafta cu masina, e foarte frumoasa, trebuie multa ambitie, putere de munca si bani.

P.S.: Scoate foarte bine 10,35, tata are o skoda fabia 1.4 16v 75 cp (1100 kg) si scoate 0-100 km/h undeva in ~13,5 s.
__________________
Ciocolata is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 12:53   #99
teen.ager

Stage 5
 
teen.ager's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of:
[Opel]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

Cand am iesit cu el la cafea prima oara i-a dat din mers.. Am zis: "Ok, e ffff tare!".. Ieri cand i-a dat de pe loc cronometrat am ramas gen "WTF?!" cum o ia de la 0 la 60. Cine s-ar da cu ea fara sa stie, eu nu cred ca i-ar da 75.. (sau 90, e discutabila treaba).

Oricum, Raul stie ca imi place enorm masina si ca fac tot posibilu sa fim "frati". Si el stie la ce ma refer. Sa ai bafta multa la ea, si te asteptam cu bani la toamna!
teen.ager is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 16:00   #100
mk3gti

Stage 5
 
mk3gti's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

10 secunde e un timp foarte bun pentru un motor de 1.4 , 75 de cai . Garnitura de admisie nu iti creste puterea pana la 90 de cai cum are un d14a4 pentru ca d14a4 are alt raport de compresie . Poate daca scoti 2-5 cai din garnitura aia , din cauza ca restrictioneaza destul de mult aer , parerea mea . Ce nu pot intelege eu sunt filmarile dyno de pe youtube in care masini cu foarte putine modificari obtin peste 90 de cai din d14a3 respectiv d14z1
__________________

Haters gonna hate .

*VAND JANTE SI ANVELOPE* 0726278641 - ANDREI
mk3gti is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 18:56   #101
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

Quote:
Originally Posted by Urban_Racing View Post
daca esti interesat de mini-me baga un ochi aici http://www.dodo-upgrades.nl/ omu a facut mini-me cu d14 si se pare ca are ceva experienta , vb cu el pe un forum din olanda si pare om foarte serios si stie ce zice
l-am citit cap coada de mai demult, si sincer m-a cam bagat in ceata....nu stiu de ce dar asa am ramas cu impresia. cu mini-me-ul am sa vorbesc cu oamenii care trebuie la noi in tara ( timisoara JDM capital ).

da , garnitura miraculoasa nu face 15 cai si am mai spus-o. is constient ca fara modificari interne nu scoate nimeni caluti din turbo electric sau mai stiu io ce. dar suntem romani si la noi banii nu sunt o problema , sunt o necesitate.

referitor la clipurile de pe you tube ...da , ai dreptate ...si eu raman crucit la niste acceleratii si curbe de putere din seria d14 modificate. dar daca te uiti atent o sa vezi ca cei care au facut mini-me au schimbat supapele si arcurile si au pus ceva de genu OMI ? sper sa nu gresesc firma. admisii skunk2 si alte maruntisuri care impreuna lucreaza foarte bine , plus un soft care la noi inca lasa de dorit.
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 04-02-12, 19:00   #102
Georgian03

Stage 4
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 193
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

In primul rand felicitari pentru alegere si iti urez cat mai multi Km fara incidente.
Cat despre 0-100 conteaza f mult si ce benzina aveai in ea, si cata mai era. Eu cu EG3-ul am scos 9.3 cu inca o persoana si rezervoru putin sub jumte iar benzina nu era tocmai calitativa, cu cauciucuri de iarna, putin umed pe jos, ma rog.
Georgian03 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-12, 19:02   #103
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

mersi. la fel iti doresc si eu .

daca o sa te uiti la kilograme , o sa vezi ca ej-ul are cu 150 mai mult decat eg-ul benzina : efix .... evident.

Last edited by MITSU; 04-02-12 at 19:05.
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 21:48   #104
mk3gti

Stage 5
 
mk3gti's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

Quote:
Originally Posted by MITSU View Post
mersi. la fel iti doresc si eu .

daca o sa te uiti la kilograme , o sa vezi ca ej-ul are cu 150 mai mult decat eg-ul benzina : efix .... evident.
Cu efix merg si eu , e cea mai ok ?
mk3gti is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 06:06   #105
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: '00- Honda Civic- EJ9-(D14Z1)

hai sa zicem ca am desfacut un motor vechi ( din 87 ) dupa 4 ani de efix. arata foarte bine inauntru, cu depuneri minime. ce-i drept ca nu stiu cum ar fi aratat dupa 4 ani de mol sau petrom , dar presupun ca nu ar fi fost asa curat.
MITSU is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -