21-07-11, 22:41
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of: [VW]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
1. In sfarsit masina asta are parte de o suspensie ok. Felicitari
2. Nu pune Yokohama Parada. Pe ploaie sunt oribile. Cauta ceva V-uri parerea mea
3. Cred ca tot ce tine de bucse, pivoti, bielete, etc., ar trebui sa faci un efort sa le schimbi iar, desi le-am schimbat si eu acum 3 ani pe toate, Chiper a avut grija sa nu mai fie intregi
Ps: Chiar sunt curios sa vad masina iar, m-am cam obisnuit cu diesel-urile si sunt curios sa incerc iar feeling-ul ala care ti-l da Crx-ul. Da un telefon cand intri in tara
Succesuri
__________________
4MOTION is the real "shit"
Asistenta rutiera non-stop !!!
0747 405 824
|
|
|
22-07-11, 00:43
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by adu89
Nu pune Yokohama Parada. Pe ploaie sunt oribile
|
+1 mare grija cu ele
|
|
|
22-07-11, 11:19
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of: [VW]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by Toyboy
+1 mare grija cu ele
|
Am vorbit aseara cu Aurelian si m-a asigurat ca stie sa mearga cu masina pe ud, doar are si Bmw la care oricum sistemele electronice sunt degeaba, deci e obisnuit de la "the ultimate driving machine"
|
|
|
22-07-11, 11:26
|
#49
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Unge suruburile care tin pivotul de bratul superior, daca umbli cu masina in iarna o sa rugineasca de la sare.
Uite aici un exemplu...
__________________
|
|
|
22-07-11, 11:41
|
#50
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by adu89
1. In sfarsit masina asta are parte de o suspensie ok. Felicitari
2. Nu pune Yokohama Parada. Pe ploaie sunt oribile. Cauta ceva V-uri parerea mea
3. Cred ca tot ce tine de bucse, pivoti, bielete, etc., ar trebui sa faci un efort sa le schimbi iar, desi le-am schimbat si eu acum 3 ani pe toate, Chiper a avut grija sa nu mai fie intregi
Ps: Chiar sunt curios sa vad masina iar, m-am cam obisnuit cu diesel-urile si sunt curios sa incerc iar feeling-ul ala care ti-l da Crx-ul. Da un telefon cand intri in tara
Succesuri
|
Am inteles doar ca tu ai uitat ca am vb cu tine sa ca ti-am zis ca (aproape) toata bucsaraia fata in schimbat-o. Stiu ca era dusa.
Cauciucurile sunt deja pe drum si luni or sa ajunga. Stai linistit ca am grija cu ele pe ploaie. in cel mai rau caz nu o sa ies cu ea cand ploua. )
|
|
|
22-07-11, 11:45
|
#51
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
[QUOTE=yulasinio;4480498]Unge suruburile care tin pivotul de bratul superior, daca umbli cu masina in iarna o sa rugineasca de la sare.
Mersi mult. Acum am inteles despre ce e vorba. Oricum aici unde stau eu nu prea e iarna iar zapada mai deloc deci ar trebui sa fie ok dar oricum o sa am grija sa fie mereu unse cu vaselina.
|
|
|
27-07-11, 14:44
|
#52
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Salut. Vin cu vesti bune,dar si cu vesti proaste. Incepem cu cele bune;am montat suspensia,camber kit-ul. Mi-au ajuns cauciucurile si am pus noile jante. Vestile proaste sunt ca nu reusesc sa aduc rotile la 0 din reglajul pivotului. Acum sunt la minus un grad. Rotile pe spate ating in aripi doar pe viraje. Iar cele mai grave probleme la care as dori ajutorul vostru sunt: suspensia e rigida,dar la damburi masina se comporta ciudat.sare,te cam arunca in aer si devine cam nesigura. Nu reusesc sa-mi dau seama motivul. Iar a doua problema majora e ca,cu cauciucurile noi a devenit cam balerina pe viraje. Cred ca au nevoie de putin rodaj. Voi ce ziceti? Va multumesc anticipat
|
|
|
27-07-11, 14:52
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
ai lasat-o prea mult, mai ales de spate, si d´aia se comporta asa.
tre sa incerci alt setup, o sa-ti fie mai greu cu suspensia aia.
mare grija la denivelari
__________________
|
|
|
27-07-11, 17:16
|
#54
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Ok,am sa o ridic. Problema este ca dacă o ridic Arcul se va comprima si ea va deveni mai dura,nu? Îmi este teama.chiar nu știu ce sa fac. Am sa revin cu poze diseara cand voi ajunge acasa .
|
|
|
27-07-11, 18:09
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of: [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Caderea negativa pe fata o sa te ajute mai mult la stabilitate dar iti va afecta putin manevrabilitatea ( depinde cat de negativa este) , tendinta subviratoare va fi si ea mai proeminenta dar si cauciucurile prin uzura mai accentuata la interior.
Ceea ce se intampla acum cu suspensia ta este foarte simplu. ai coborat masina sub nivelul de lucru al articulatiei propiu-zis. Ridica masina ca sa poata lucra suspensia cat de cat cum trebuie si o sa vezi diferente , implicit caderea negativa o sa fie mai mica. O sa ai de castigat .
Multi nu inteleg ca o masina cu suspensie sport nu inseamna sa fie neeaparat si joasa ... poate fi la aceelasi nivel de inaltime ca si cea stoc dar cu beneficii mult peste una coborata. Iar un setup nu se rezuma doar la amortizoare si arcuri. Exista mai multe elemente care formeaza asa numitul setup ;barile antiruliu , caderea , unghiu de fuga , dimensiunea jantelor si anvelopelor iar tendintele masinii ( subviratoare, supraviratoare, neutre) tin de toate elementele mentionate.
Spune cum vrei sa se comporte mai intai masina si apoi poti lucra la ce ti-ai propus
__________________
“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda
Last edited by Vali_lj; 27-07-11 at 18:12.
|
|
|
27-07-11, 18:43
|
#56
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Mersi mult pentru sfat. Căderea rotii este de minus un grad,ceea ce in teorie mi sa spus ca este foarte putin. Bara antiruliu am pe fata superioară. Eu maine o sa ridic mașina si o sa va zic ce sa schimbat.sper ca totul sa se rezolve doar din reglarea arcurilor. As mai avea un dubiu. Cand voi ridica mașina eu automat comprim arcul.comprimand Arcul nu va deveni mai dura?si îmi va sari?
Oricum foarte interesant ceea ce mi-ai spus si iti multumesc încă odată .
Last edited by SiCeDaca; 27-07-11 at 18:49.
|
|
|
27-07-11, 19:22
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by SiCeDaca
Cand voi ridica mașina eu automat comprim arcul ,comprimand arcul nu va deveni mai dura?si îmi va sari?
|
nu o sa fie neaparat mai dura, dar o sa lucreze mai corect, ....daca totusi o vei simti saltareata poti sa ii mai dai ceva duritate la amortizor
|
|
|
28-07-11, 16:20
|
#58
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Vesti proaste. Nu am reusit azi sa reglez suspensia si nici nu mai am timp. M-au sunat astia de la munca ca trebuie sa plec astazi in cursa pe la 6. Deci cand ma intorc (cred ca saptamana viitoare) o sa le reglez.
Cum v-am promis pun si pozele noi.
|
|
|
28-07-11, 16:29
|
#59
|
Stage 1
Join Date: Jun 2009
Posts: 18
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
un inceput bun....tine-o tot asa si sa nu uiti sa ne prezinti si mai multe imagini odata ce evoluezi cu lucrul la ea. Felicitari si spor la treaba.
|
|
|
28-07-11, 16:32
|
#60
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by dexterz
un inceput bun....tine-o tot asa si sa nu uiti sa ne prezinti si mai multe imagini odata ce evoluezi cu lucrul la ea. Felicitari si spor la treaba.
|
Mersi mult cu siguranta va voi tine la curent cu imaginile si cu noutatile.
|
|
|
|
|