09-04-09, 03:02
|
#631
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
pei... sa zicem ca am crescut putin compresia... si imi pierdea si punit ulei.
eu cred ca am facut doua lucruri deodata
am si pornito dar nu am mai apucat sa vad daca e ok totul ca am terminat pe la 10 seara... si nu mai puteam, stateam la masina de aproape 10 ore...
maine intra la teste
__________________
\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
|
|
|
09-04-09, 03:28
|
#632
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
unde ai planat chiuloasa si cat te a costat ?!
|
|
|
09-04-09, 13:41
|
#633
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of: [Moderators] [RR]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
cat ai luat din ea ?
|
|
|
14-04-09, 12:04
|
#634
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
Quote:
Originally Posted by ZooM-ZooM
unde ai planat chiuloasa si cat te a costat ?!
|
Undeva in spate la parcul libertatii si a costat 70 de lei
Quote:
Originally Posted by cioli17
cat ai luat din ea ?
|
nu am luat foarte mult din ea dar i-am pus o garnitura mai subtire. in total am scazut cam 0.5 mm. sau parca mai mult. nici nu mai stiu.
auzi, la tine mai scapa ulei pe acolo prin coltul ala?
|
|
|
14-04-09, 14:40
|
#635
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of: [Moderators] [RR]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
0.5mm sau mai mult nu e chiar nimic .Ce garnitura ai pus ? cea OEM e 3 layer si are 0.66mm si e din metal.
Nu prea mai curge,insa acum curge putin pe la simeringurile de la axele cu came... o sa le schimb de curand.
|
|
|
15-04-09, 12:18
|
#636
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
cam pe acolo, 0.5mm.
am luat 0.2 din chiuloasa si garnitura a fost 3 layer aluminiu mai subtire cu 0.3, in total 0.5. garnitura este made in japan, as always
mie tot imi mai curge putin, dar foarte putin, prin acelasi loc. colt stinga sub vtec. dar nu curge de la vtec sau de la altceva. am citit pe afara, e boala lor sa nu mai curga trebuia sa planez si blocul si nu mai statea sa dau si blocu jos de pe masina... . Sau, cum mai zicea unu tot prin state, putin silicon si se rezolva. el zicea de unu de la honda, banuiesc ca tot un fel de silicon... da e bine acum
|
|
|
13-05-09, 01:20
|
#637
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
olaaaaa,
sa stiti ca n-am murit si nici masina
masina a mai capatat doua piese noi. bine... practic patru piese .... doua perechi de piese... intelegeti voi
poze.
|
|
|
13-05-09, 01:29
|
#638
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,141
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
Quote:
Originally Posted by fanete
olaaaaa,
sa stiti ca n-am murit si nici masina
masina a mai capatat doua piese noi. bine... practic patru piese .... doua perechi de piese... intelegeti voi
poze.
|
bai foarte tare masina .. dar o termini si tu secolul asta ?
|
|
|
13-05-09, 11:07
|
#639
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
Frumoase piese ai luat acolo, ce camber planuiesti pe spate? As vrea sa-mi iau si eu niste LCA dar de la Function7 numai pretul e cam mare
Pana duminica iti ajung si celelalte piese, am primit ieri tel ca au fost ceva probleme cu masina.
__________________
|
|
|
13-05-09, 16:37
|
#640
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
Quote:
Originally Posted by NightDevil
bai foarte tare masina .. dar o termini si tu secolul asta ?
|
sper sa o bag la vopsit sapt. viitoare.
Quote:
Originally Posted by yulasinio
Frumoase piese ai luat acolo, ce camber planuiesti pe spate? As vrea sa-mi iau si eu niste LCA dar de la Function7 numai pretul e cam mare
Pana duminica iti ajung si celelalte piese, am primit ieri tel ca au fost ceva probleme cu masina.
|
cred ca singura diferenta intre camber si lca de firma si cel de Egay sunt bucsile ca altceva nu vad.
ee... sunt lucrate ceva mai bine dar nu se merita diferenta.
oricum au ajuns astea in RO destul de scump. umpic pina in 200 oiro.
astept coletul ca nu umblu la spate pina nu vine bara
ceao , si inca odata mersi. luni iti bag banii.
|
|
|
19-06-09, 15:34
|
#641
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
un film de acu vreo doua saptamini.
de la vreo 20 la 160...
enjoy
Last edited by fanete; 19-06-09 at 16:01.
|
|
|
19-06-09, 15:36
|
#642
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
racheta
|
|
|
19-06-09, 18:03
|
#643
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 323
Member of: [Honda]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
nice
|
|
|
20-06-09, 04:07
|
#644
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
da motoru de ce s a oprit ?
din cauza compresiei ??!
|
|
|
21-06-09, 03:26
|
#645
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,266
|
re: '92 - Civic EG6 - 1.6 16v (B16A1 *SWAP*)
Ceeevaaaa frumosss...!!!
Bine fane!
|
|
|
|
|