Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ALFA ROMEO > Masina mea Alfa Romeo

Reply
 
Thread Tools
Old 18-11-10, 15:06   #46
Alex4u
Dacia Driver

Stage 5
 
Alex4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,591
Member of:
[DACIA]
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

foarte tare babutza...cel mai tare m-ai amuzat cand ai spus ca ai venit intre 2 tiruri ca te-a lasat blocul de lumini....se mai gasesc piese ??
Alex4u is offline   Reply With Quote
Old 18-11-10, 23:21   #47
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Piese se gasesc,cele comune oricarei motorizari...cele specifice 1.8turbo, DELOC. De ex o caseta fara servo...nicaieri,nici noua nici s-h ; pistoane/segmenti/bolturi-nici vorba...or pistoane forjate..doar pe cote....timonerie,chiar daca e comuna,nu se gaseste nici macar pe comanda...oricum,intai trebuia sa ma ocup de caroserie,cand am adus-o era ok,dupa ce a stat 3 ani....nemiscata langa vegetatie...necesita reparatii
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 25-11-10, 16:59   #48
rizea.vlad

Stage 3
 
rizea.vlad's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 161
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Am si eu o intrebare daca nu este cu suparare, de ce ai ales 1.8T si nu 3.0 V6?


Piese pentru 75, vezi daca gasesti aici!

Last edited by rizea.vlad; 25-11-10 at 17:02.
rizea.vlad is offline   Reply With Quote
Old 25-11-10, 18:17   #49
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Iti dau doar 2 motive,cu toate ca am vreo 10...:
1- este sensibil mai rapida decat 75 v6 (nu musai pe hartie,ci pe strada/pista/dragstrip/coasta sau ce vrei tu)
2- este mult mai echilibrata,motorul 4L fiind sensibil mai usor.
....Hai si al treilea:
3- este INFINIT mai ieftin,mai simplu si mai eficient de modificat pentru imbunatatirea performantelor dinamice,comparativ cu v6... Adica cu 1500euro investiti,SPULBER(si coasta si drag) ORICE 75 v6 in care s-au bagat nu 1000 ,ci 3000 euro... ....Cu 400euro (adica stadiul actual de upgrade- insa cum spuneam,doar upgrade-ul este ready, motorul e cam decedat,trebuie resuscitat) umilesc la drag orice 75v6 in care s-au investit 1000-1500euroce zici,e de ajuns? .... Motorul ala V6 de pe 75,in versiune stock este foarte indolent,dupa standardele mele.Pentru chiulase cu 4 supape ,axe,portare,comprimare,arcuri, resoftare...dai minim 3000euro asta in masura in care NU ai nici o garantie a performantelor ulterioare pe masura asteptarilor.

PS: motivul 4 si cel mai intemeiat daca stau bine sa ma gandesc : IMPOZITUL de Peste 2 0 MILIOANE la motorizarea V6 ... insa probabil pt tine si multi altii, 24mil/an sunt insesizabili...eh,pentru mine conteaza...Am deja o masina pt care platesc 21mil/an
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 26-11-10, 19:26   #50
rizea.vlad

Stage 3
 
rizea.vlad's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 161
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Iti dau doar 2 motive,cu toate ca am vreo 10...:
1- este sensibil mai rapida decat 75 v6 (nu musai pe hartie,ci pe strada/pista/dragstrip/coasta sau ce vrei tu)
2- este mult mai echilibrata,motorul 4L fiind sensibil mai usor.
....Hai si al treilea:
3- este INFINIT mai ieftin,mai simplu si mai eficient de modificat pentru imbunatatirea performantelor dinamice,comparativ cu v6... Adica cu 1500euro investiti,SPULBER(si coasta si drag) ORICE 75 v6 in care s-au bagat nu 1000 ,ci 3000 euro... ....Cu 400euro (adica stadiul actual de upgrade- insa cum spuneam,doar upgrade-ul este ready, motorul e cam decedat,trebuie resuscitat) umilesc la drag orice 75v6 in care s-au investit 1000-1500euroce zici,e de ajuns? .... Motorul ala V6 de pe 75,in versiune stock este foarte indolent,dupa standardele mele.Pentru chiulase cu 4 supape ,axe,portare,comprimare,arcuri, resoftare...dai minim 3000euro asta in masura in care NU ai nici o garantie a performantelor ulterioare pe masura asteptarilor.

PS: motivul 4 si cel mai intemeiat daca stau bine sa ma gandesc : IMPOZITUL de Peste 2 0 MILIOANE la motorizarea V6 ... insa probabil pt tine si multi altii, 24mil/an sunt insesizabili...eh,pentru mine conteaza...Am deja o masina pt care platesc 21mil/an
mda....
Ma gandeam doar ca exista o gramada de kit-uri de 3.7L, compresor etc, dar cand o sa ajungi la aceeasi putere cu un motor de 3.7(4000E), vei avea turbo lag(which spoils the fun)..anyway...your choice.

Succes cu italianca!
rizea.vlad is offline   Reply With Quote
Old 26-11-10, 21:54   #51
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Cu o investitie de 2000euro o fac mai rapida decat strokerul ala de 4000e la orice vrei tu... macadam,coasta,circuit,drag, ...in marsarier sau pe sub apa... ori la tenis de masa
LAG? ...sper ca vorbesc cu un om care are legatura cu motorsportul macar la nivel de informatie. Aici nu discutam de masini economice si nici pentru dus soacra la cumparaturi,ci de masini cu valente sportive...lag exista numai daca nu esti la turatia potrivita si in treapta adecvata....nu tin musai sa merg cu masina sport in mod economic si nici sa duc pedala in podea de la 1500-2000rpm asa cum face d-l Jeremy C. cand vrea sa faca de cacat un model pt care nu a sesizat contributii la bugetul emisiunii din partea fabricantului ....ala nu e stil sportiv ,ci stil imbecil, de corporatist cu reno clio symbol in leasing.
PS: daca ai vreun v6 indiferent daca ai compresor sau stroker pe el,etc....te invit sa-mi demonstrezi practic care-i treaba cu lagul si cu suprematia unui V6 contra unei amarate de turbo de 2000cmc(cu 200cmc mai mult decat alfa)....la ce fel de proba vrei tu...tot italianca,pt ca nu ma voi ocupa de alfa75 decat dupa ce termin tot ce am de facut la surata ei pana in primavara...am un pariu ce trebuie sa-l castig
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 03:43   #52
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

exista si varianta sa se puna pe 3.0 v6 un turbo ieftinache de vreo 1000-2000 euro si atunci incepe adrenalina
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-11, 18:24   #53
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Esti invitatul meu la incercarea asta ... Ve constata ca adrenalina va veni ...de unde nu te astepti...mai exact din suspansul creeat in urma vidului ce se va abate asupra buzunarelor tale ...pe langa faptul ca te vor incinge la greu toate 4cyl turbo ...Daca nu cumva vrei sa investesti in acel v6 vreo (doar pt motor-cost minim, cu multa stiinta si cu manopera executata de tine integral) ~5000 euro exclusiv costurile turbinei (pistoane4-500/biele5-6-800/arbore2000/cuzineti1-200/garnituri metalice2x100/ARP-uri50-100/injectoare250/pompa150/debitmetru150/map100/intercooler150/DV-Bov150/bujii100/soft3-600/galerie evacuare400-1000,evacuare+dp3-500) .... si pana la urma sa descoperi ca din cauza eficientei scazute a chiulaselor ohc, TOT e mai rapid un 4L turbo de ~2000cmc in care s-au investit 1500euro =))

PS: "turbo ieftinache" ? =))...1000-2000 euro?? ..la suma asta iei gtx3582r sau chiar un gt40 ......daca cele mai adecvate turbine NON-drag pt 3000cmc le consideri "ieftine"...care or fi alea scumpe?..adica "ieftinache" in comparatie cu ..Care?!... cu unele inutile pt o masina de 3000cmc utilizabila pe drumurile publice ,gen GT47 ?!...=))

Last edited by lascarica; 16-01-11 at 18:29.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 02:41   #54
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

ma refeream la turbina ieftinache nu in sensul ieftina pentru buzunarul meu ci una in genul care o gasesti pe youtube chinezarie. Eu sunt de conceptul mai bine calitate decat cantitate si daca ar fi sa imi pun vreodata la vreo masina turbo a-si investi in ceva de calitate si nou.

Oricum nu are rost discutia mai departe....vreau sa spun doar ca imi plac mult alfele 75 si ceea ce faci tu aici si chiar am condus si eu una acum vreo 4-5 ani a unui prieten ce era un diesel de 2000 cmc. Nu stiu cati cai mai avea din aia 94 parca dar m-a uimit faza cand am plecat din fata casei lui si era putin nisip pe jos iar masina a inceput sa se miste de cur fiind o adevarata distractie tractiunea spate. Pe ce motoare s-a pus din fabrica blocant nu stii? Ca asta sigur nu avea ... sau defapt s-a pus pe vreo 75 autoblocant?

Last edited by Maniak22; 18-01-11 at 02:51.
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 11:23   #55
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Blocant doar pe 1.8turbo si pe v6.
O turbina "ieftinache" chinezarie, e plin ebay(si unii importatori din ro) la 200-600euro. La 1000-2000 e tubina de foarte buna calitate si performanta.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 04-02-11, 21:18   #56
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Noutati ceva?
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-11, 12:22   #57
3TURBOnos
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 187
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

esti documentat tare in legatura cu alfele astea. cred ca o sa iasa ceva, mai mult decat simpatic.
3TURBOnos is offline   Reply With Quote
Old 10-09-11, 00:35   #58
marinel006

Stock
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 2
Default Alfa Romeo 75 1.8Turbo

as vrea si eu sa cumpar o alfa romeo 75 turbo dar nu gasesc dak ma poate ajuta cineva imi place prea mult va multumesc mail ul meu:boyspeed@ymail.com
marinel006 is offline   Reply With Quote
Old 11-09-11, 18:42   #59
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

Cred ca am sa o vand eu.. destul de ieftin cu tot cu T3-ul si downpipe-ul aferent. Motivul este ca am cam ajuns in impas financiar cu lucrarile la cealalta italiana , ce constituie un proiect mult mai amplu si complex decat il calculasem initial. In plus, nu am gasit pistoane de upgrade pentru motorul alfei si nu am puterea financiara sa platesc iara producerea lor custom (am mai facut asta in cazul fiatului si m-a cam usturat ). Pentru cine vrea o masina usoara rwd , foarte echilibrata ca si distributie a maselor (cutia e pe puntea spate, motorul e pozitionat longitudinal cu ultimii 3 cilindri in spatele liniei imagineare ce uneste centrele rotilor fata ) cu blocant de fabrica (numai daca ne gandim la pretul unui quaife de ordin 1.5..) si motor pana in 260cai.. e ok
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 11-09-11, 20:29   #60
marinel006

Stock
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 2
Default re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea

poi vb trimite mi adresa ta de mail sa vb pe privat sau un nr de tel ceva
marinel006 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -