16-01-09, 00:54
|
#31
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
plastic mod de a exprima lucrurile
asteptam deznodamantul
|
|
|
01-02-09, 11:48
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,089
Member of: [DACIA]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
sa o stapanesti sanatos si sper sa nu mai ai neplaceri
am mers si eu cu un 2.0 ts care mananca asfalt,indreapta curbele
a ta cred ca e putin mai nervoasa fiind mai puternica
apropo niste faruri de 75 unde gasesc si eu
merci
|
|
|
01-02-09, 12:57
|
#33
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Momentan nu fuge...e de lucru la motor,la timonerie,la evacuare..va fugi la primavara . Faruri ,cine detine 75,nu cred ca iti va vinde...vezi ca era una pe care o dezmembra ,pe la bobocica/vitan...a avut anunt si aici pe pe site(nu mai stiu daca si pe forum)
PS: intreaba-l si pe hondarul,posibil sa aiba si ceva repere "de rezerva"...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
Last edited by lascarica; 01-02-09 at 13:01.
|
|
|
01-02-09, 14:05
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,089
Member of: [DACIA]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Quote:
Originally Posted by lascarica
Momentan nu fuge...e de lucru la motor,la timonerie,la evacuare..va fugi la primavara . Faruri ,cine detine 75,nu cred ca iti va vinde...vezi ca era una pe care o dezmembra ,pe la bobocica/vitan...a avut anunt si aici pe pe site(nu mai stiu daca si pe forum)
PS: intreaba-l si pe hondarul,posibil sa aiba si ceva repere "de rezerva"...
|
merci
sa vad ce fac poate gasesc
|
|
|
23-04-09, 18:07
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Mar 2005
Posts: 139
Member of: [SEAT]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Hai sa-ti pun ceva ce sigur iti va place, am mai discutat noi acum ceva timp pe marginea unor italience...
Mi-a placut enorm modelul asta, sa o stapanesti sanatos, refao si ai mare-mare grija cu ea, este f nervoasa in curbe
__________________
Swizz Beatz, it's me b........
Last edited by XXL-X-; 23-04-09 at 18:10.
|
|
|
24-04-09, 20:17
|
#36
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Merci..posibil sa fi schimbat pareri,sunt un om f sociabil,discut cu orice pasionat cu placere . Va fi chiar f nervoasa pe curbe(oricum tandemul punte~rigida+blocant+cutie pe spate+turbo...e de asteptat sa se poarte salbatic pe viraje )...si nu numai ...in fapt,nu prea o voi face de curbe ci de accelerare. Voi scoate si macaralele electrice (care oricum nu prea isi fac treaba) si orice e in plus pe ea,pt a o duce pe la 1000kg
|
|
|
25-04-09, 15:27
|
#37
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Are o configuratie foarte buna masinuta asta , la capitolul greutate sta foarte bine desi arata a masina grea , ai de gand sa o mai omologhezi sau o faci strict de curse ?
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
28-04-09, 10:36
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Daca permiteti cateva amendamente de la un fost posesor de Alfetta: puntea spate e De Dion, nu o simpla punte rigida, imbina avantajele masei nesuspendate reduse fata de o rigida "adevarata" cu avantajul de a mentine rotile perpendiculare pe sol, iar transmisia nu e "transaxle", aia ar fi insemnat un "tub" rigid intre motor si cutie - bine ar fi fost, flansele alea de pe cardan sunt punctele ei nevralgice dupa mine! Ca tinuta de drum e f misto, neutra pe viraje si chiar atunci cand pleaca e relativ usor de prins - repartitia maselor isi spune cuvantul. Sincroanele cutiei sunt cam lente pt utilizarea sportiva...
E f interesant proiectul, bafta si spor la treaba!
Pt a "economisi" blocul de lumini prind bine relee la faruri - pe ambele faze. In acest fel se imbunatateste sensibil si lumina (la a mea se pierdea >1V pe traseu inainte sa pun relee, diferenta a fost vizibila). Atentie si la reglajul etrierelor spate si nu exagerati cu frana de mana ca una-doua incep sa piarda lichid...
|
|
|
29-04-09, 00:33
|
#39
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Scuza-ma john17, cu tot respectul insa ai spus mai sus,niste ..lucruri nu tocmai ..exacte,ca sa ma exprim diplomat
Apreciez interesul pt alfa in general,dar la aspectele principale din postul tau si anume: transaxle si puntea de dion, exista cateva ..probleme
Te rog sa te informezi bine ce inseamna transaxle si cum poate fi folosit si este folosit acest mixaj de elemente,in aceeasi masura in care te rog sa-mi explici cum poate fi acea TEAVA curbata,o punte INDEPENDENTA sau considerata altfel decat rigida.In literatura de spec mai poate fi gasita si ca "de dion TUBE" si este incadrata la sisteme de suspensie cu punte rigida.Este doar o usoara evolutie a puntii clasice (rig) si atat,insa nicidecum nu poate fi bagata "in gradina" independetelor .Ai dreptate cu avantajul masei,chiar daca nu ai explicat prea nimerit acolo,ai dreptate si cu sincroanele alea,asta a vazut-o deja pe pielea lui orice proprietar de alfa a generatiei asteia,insa EXISTA solutii(proiecte) pro,cele folosite in motorsport pe vremea aceea.
Seara buna,
|
|
|
29-04-09, 11:36
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Eu zic ca ai "urcat in ture" cel putin aiurea, aproape imi pare rau ca am postat mai sus...
Sunt de acord ca dpdv categorisire De Dion e o punte rigida (nici nu vad sa fi scris ca e independenta asa cum ma iei la rost cu majuscule, nici macar deformabila nu e ca la mai toate masinile actuale ieftine care folosesc puntea "in H" - sau "ponte torcente" in limba italiana -, am scris doar ca nu e o "simpla punte rigida"). E o mare diferenta intre aceasta solutie si o rigida de tip "camion" ca sa zic asa care include diferentialul! E o solutie mult mai rafinata care reduce masele nesuspendate (avantaj al suspensiei independente in general) si de aceea zic ca nu ar trebui s-o faci pur si simplu rigida, e pacat! "Punte rigida" pot spune eu ca are Manta mea, mi-ar fi placut mie sa am De Dion la ea . Ce nu e clar din postul meu? Poate ca nu am precizat expres ca puntile rigide mentin rotile (aproape) perpendiculare pe sol in permanenta.
"Transaxle" e cum am spus un ansamblu care imbina tot ce inseamna motor si transmisie intr-un singur ansamblu - vezi de exemplu Porsche 924-944, si 968 daca nu ma insel, sau mai recent renascutul Maserati (mai putin noul Quattroporte cu cv automata si nu mecanica robotizata care a devenit "clasic"), asta ca sa ma refer la cateva dintre masinile care au aceasta dispunere motor fata/cutie spate. Modelele enumerate au un mare tub rigid care leaga motorul de cv, tub prin care trece cardanul (un simplu arbore, un "bat"). Nu aduc in discutie solutiile "totul fata" sau "totul spate" aici ca nu isi au rostul. Alfetta a fost prima masina de serie care a venit cu solutia motor fata/cv spate prin anii '70 si a avut recenzii f bune in ceea ce priveste tinuta de drum datorita acestei dispuneri (repartitia echilibrata a maselor) insa din pacate Alfa nu as incadra-o la transaxle (chiar daca se mai poarta pe net sa se vb de ea ca fiind transaxle), motorul si transmisia nu fac un "tot" ci sunt doar pozitionate separat si conectate numai prin cardanul de la care cred ca ii doare capul pe toti posesorii de Alfetta, 75, 90, Giulietta etc si care are 3 imbinari elastice...
Last edited by john17; 29-04-09 at 11:56.
|
|
|
30-04-09, 03:47
|
#41
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
..ai considerat neimportanta recomandarea mea...si iti mentii nastrusnicia ,conform careia,acel "transaxle" le care faci tu referire,e musai sa aiba "tub" intre motor si cutie...probabil si fara nici un racord mai mult sau mai putin flexibil la vreunul din capete(dat fiind acuzele aduse alfei la adresa "blasfemiei" asupra sistemului,prin utilizarea crucii cardanice)...Pai..1 la mana: Transaxle insemna nici mai mult nici mai putin decat un sistem ce reuneste diferentialul si cutia de viteze...Intr-adevar,de ceva timp s-a "impamantenit" expresia asta in mod special cand ne referim la sistemul motor fata-cutie spate,insa de aici pana la a considera definitorie pt sistem,conexiunea rigida intre cele doua ansable.....e cale luuuunga. Nu uita,ca la o masina de strada,motorul se MISCA chiar centimetri buni pe tampoane....se misca pe cel putin DOUA AXE...Asadar,CUM compensezi acele miscari avand asa-sustinutul TUB FIX prin care trece cardanul spre cutia aflata corp comun cu diferentialul spate ?!
Oricum,multumesc pentru interventie,este mult mai tehnica decat altele .Prin dialog putem evolua..toti.
PS: inainte sa continui,poate ar fi frumos sa-ti specifici varsta reala in profil,sa stiu si eu cui ma adresez.Merci .
Last edited by lascarica; 30-04-09 at 03:50.
|
|
|
30-04-09, 08:04
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
42 - merci pt "multi inainte"!
Tubul ala chiar e rigid si fixat rigid, motorul si cutia "balanseaza" impreuna! Si chiar e pont! Altfel nu se intruneste conditia ca motorul sa formeze un ansamblu unitar cu transmisia si nu e transaxle. Ce sa-i faci, asa sunt eu, nastrusnic. Am sa fac poze cu unul daca nu e destul de clar sau plauzibil.
Cruce cardanica!?! La AR 75?!? Poate doar daca a pus-o vreun Minitehnicus acolo, sunt 3 flanse de cauciuc si basta! O articulatie de tip cruce ar balangani groaznic la cel mai mic joc cu motorul in functiune si cutia "pe liber" pt ca arborele ramane complet fara sarcina, au incercat multi sa "inventeze" ceva la cardanul ala buclucas...
Last edited by john17; 02-05-09 at 18:21.
|
|
|
15-11-10, 22:31
|
#43
|
Stage 1
Join Date: Nov 2010
Posts: 14
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Complimentele mele pt acest minunat alfa 75 1750cc boxer engine banuiesc!!!!!
NOTA 10 pt achizitzie!!! Fao sa zboare shi sa arate de ce e in stare!!!!!!!!!!!!
|
|
|
15-11-10, 23:18
|
#44
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
Este un 4 in linie rohades , Alfa 75 nu a fost echipata cu motoare boxer , nu s-a mai auzit nimic despre micuta bestie ....
|
|
|
16-11-10, 21:12
|
#45
|
Stage 1
Join Date: Nov 2010
Posts: 14
|
re: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo (RWD) - a doua italianca a mea
cred k am confundato cu alfa 33 deci tractziune fatza??
|
|
|
|
|