Din pacate nu mai am poze cu rechinul cum arata el odata adica prin 2004, spoilere, praguri, jante. Motor de ursulet, 2000 cmc, 6 cilindri injectie electronica, 129 CP, cutie 5 trepte.
"Decaderea" a inceput odata cu lovirea in lateral dreapta a masinii, mai exact un prost a intrat in mine lovind usa si panoul dreapta spate fisurand si pragul din fibra, evident cretinul nu avea asigurare dar avea gura mare. Intre timp spoilerul si pragurile i le-am dat unui amic iar eu mi-am luat altele noi.
Am schimbat usa si am mers in continuare asa cu ea ca aveam nevoie de masina, dupa vreo 6-7 luni o doamna binevoieste sa nu-mi acorde prioritate in ditamai intersectia (Bucuresti-Targoviste cu Centura) si o lovesc in aripa (era cu un papuc) iar eu ii *** capota ocazie cu care o trag pe dreapta pt o reparatie capitala, tabla (probleme minore), vopsitorie si ceva mecanica.
Am inceput cu tabla, doua petice la podeaua din spate, de fapt am inlocuit doua petice care au ruginit pe sudura, la coltul geamurilor laterale am pus doua petice mici dar cositorite ca nu aveam cum sa pun autogenul acolo si oricum cositorul n-are moarte fata de sudura clasica care in timp cedeaza, aceiasi operatie si la gura rezervorului. Lacasul rotii de rezerva a "cerut" si el un petic asa ca nu l-am putut refuza si i-am aplicat si un strat de fibra deasupra. Terminat, grunduit, terosonat.
A urmat pregatirea la vopsitorie, cateva chituri ici-colo, panoul dreapta spate l-am imbracat in chit de fibra (nemuritor), dupa o slefuire grosiera am aplicat si chit normal. A urmat imbracarea in "spritchit" doua la numar, defectele ramase (gropite) au fost minore si inlaturate cu chit rapid.
Toate operatiile s-au petrecut cam intr-un an de zile, fara graba ca oricum timpul meu liber este limitat (week-end) iar in afara de asta am cu ce sa merg.
Saptamana asta o vopsesc asa ca va voi arata cateva poze privind etapele prin care a trecut iar pe masura ce voi inainta mai bag niste poze. Dupa vopsitoria urmeaza montajul...revin cu poze.