25-11-08, 23:28
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
|
|
|
25-11-08, 23:35
|
#77
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
M-am gandit si eu la varianta asta dar din pacate cele de ST sunt pe 320mm...deci nu merg..
|
|
|
27-11-08, 21:59
|
#78
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
din ce am vazut eu in microcat, cred ca merg discurile de ST numai ca iti trebuie roti de 18". iar daca pui roti de 18" trebuie sa pui apoi si limitator de bracare. deci oricum o dai, nu pica bine.
eu ti-am zis sa nu te complici cu alte discuri
cum spunea si cineva mai sus, cu cit adaugi mai multa greutate la rotile motoare, cu atit pierzi mai mult la demaraj.
|
|
|
29-11-08, 19:27
|
#79
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Quote:
Originally Posted by tzeapa
cum spunea si cineva mai sus, cu cit adaugi mai multa greutate la rotile motoare, cu atit pierzi mai mult la demaraj.
|
Cum sa adaug mai multa greutate la rotile motoare daca schimb discurile standard ale masinii care sunt pe 300mm! Cu unele tot pe 300mm?!? Cum sa mearga discurile de pe ST daca sunt pe 320mm...sunt prea mari..
Nu am mai mers cu masina cam de 2 zile din cauza placutelor care sunt mult prea uzate. Tot din aceasta cauza am cumparat un set de discuri de frana zimmermann normale pt. ca trebuia sa astept cam 2 sap. pt discuri sport ( gaurite sau cu striatii) si nu pot sta cu masina pe loc atata timp. Marti o sa merg sa pun discurile si placutele ferodo. Tot saptamana viitoare o sa pun si bara stabilizatoare.
__________________
Drive safe!...but never slow!!!
|
|
|
29-11-08, 19:51
|
#80
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
scuze, scuze, scuze pt intarzierea cu care-ti raspund aureG88, nu stiu ce sa zic, scuze ca am fost vag, am vrut sa zic ca nu merita sa faci ceva foarte mult peste stock in privinta discurilor, nu am calculat ca-s de 300 ... A cum gandeste-te tu, alea pline o sa te tina mai mult decat alea perforate daca gasesti pana la urma de 300, pt ca in jurul gaurilor apar fisuri care in timp in functie de utilizare devin tot mai accentuate. Partea buna e ca perforate sunt cu ceva mai usoare ... nu stiu daca semnificativ sau nu, dar se racesc si mai bine. Dupa mine, cea mai buna alegere ar fi de 300 dar striate (cu mustati) Inca ceva: cu toate ca au aceeasi dimensiune nu-i batut in cuie ca ar avea si aceeasi greutate, adica aliaj mai rezistent (Zimmeman) poate fi si mai greu, da' asta sigur eu nu stiu, poate ne spune cineva care-i mai in tema pe forum, chiar nu stiu, iti dau numai ideile mele . Succes
Last edited by NWZeu; 29-11-08 at 20:27.
|
|
|
29-11-08, 20:36
|
#81
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Pana la urma am spus ca le voi pune pe cele zimmermann pline...initial am cautat cu striatii dar sa sti ca nu e batuta in cuie faza cu cele perforate. Eu, personal, nu cred ca apar nici un fel de fisuri. Daca ne uitam la supercaruri gen Porsche 911 turbo...vedem ca vine standard cu discuri perforate...si nu cred ca se crapa Peste un timp vreau sa schimb toate 4 discurile si sa pun placute ceva mai "racing" dar pana atunci voi merge pe acesta solutie de moment.
|
|
|
29-11-08, 20:48
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
STul stock are 225 de cai si discuri putin mai mari fata de acest Focus TDCi, asemanarea e ca ambele discuri sunt pline. Problema discurilor, de fapt inamicul numarul 1 este temperatura ... reci, eficienta scazuta, incinse eficienta scazuta, pentru a le raci in cazul acestei masini se folosesc dicuri duble si ventilate pe fata (pe spate sun simple). Masina nu necesita discuri perforate, ele sunt un simplu moft, insa in cazul placutelor facute de Ferodo deja exista diferenta clara intre ele si cele facute pentru Motorcraft. Discuri perforate cat si striate fac si cei de la ATE, insa in cazul de mai sus nu le vad justificarea ..... sunt de acord, arata bine, sunt putin mai performante si mult mai scumpe ..... concluzia se poate trage foarte usor.
Quote:
pt ca in jurul gaurilor apar fisuri care in timp in functie de utilizare devin tot mai accentuate
|
Nu apar fisuri, insa este adevarat ca se tocesc mai repede datorita suprafetei mai mici de franare fata de cele "pline".
Quote:
adica aliaj mai rezistent poate fi si mai greu
|
Partial fals, exista aliaje foarte rezistente care sunt usoare, in special OSCurile. (ele nu intra in discutie in acest caz, aici este vorba de un alt tip de otel in care diferenta dintre producatorii lui este data de nivelul de carbon).
Sfatul meu - masina poate rula cu discuri stock daca sunt in stare buna si cu placute Ferodo (modelul ramane liber la alegere).
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
29-11-08, 20:56
|
#83
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Daca precizez ca discurile pe care le am acum sunt destul de "mancate" intelegeti de ce le schimb si pe ele? Si intradevar sunt putin uimit, sa spun asa, de dimensiunea discurilor de pe modelul asta de masina. De ex. Seat leon FR TDI de 170 cai are discurile pe 288..deci mai mici. Si este totusi o masina cu "veleitati" sportine
App. dupa ce rezolv problema cu franele si pun si bara o sa ma dau cu un astfel de leon FR TDI ..sunt f. curios cum stau cu TDI-ul de 170 cai Sunt cam 100% sigur ca o sa ma bata..dar intrebarea este cu cat
Last edited by AureG88; 29-11-08 at 21:00.
|
|
|
29-11-08, 20:59
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
OK, discurile Motorcraft (Fomoco) ar fi algerea facuta de mine alaturi de placute Ferodo.
EDIT: ti-am sters ultimul post, o sa iti explic pe YM si de ce .
Last edited by NWZeu; 29-11-08 at 21:12.
|
|
|
09-12-08, 02:07
|
#85
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Astazi am pus si bara stabilizatoare Sparco. Diferente f. mari nu sunt din cauza ca deja am arcurile sport. Directia este putin mai "sharp" si este putin mai agila in curbe sa zic asa. Plus o poza cu diferenta dintre arcul standard si cel Eibach..
Last edited by AureG88; 21-12-08 at 22:39.
|
|
|
21-12-08, 22:37
|
#86
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Un set de poze impreuna cu un ff2 face-lift ..tot 2.0 TDCI
|
|
|
23-01-09, 11:45
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
in acest moment masina este destul de sifonata. Aseara mi-a taiat fata o duba care a vrut sa intoarca fara sa se asigure..si din duba am fost proiectat intr-un autobuz. O sa pun si poze in curand...
|
|
|
23-01-09, 11:50
|
#88
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Imi pare rau sincer, ma intristeaza. Si eu am raschetat-o pe a mea, din fericire dauna este redusa la masina mea, cealalta...cica 1600 de euro... ( Asta este, am invatat ceva, macar.
|
|
|
23-01-09, 12:11
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Infect ce ai patit si eu care vroiam sa te anunt de o iesire a FORDistilor la o vorba ..... pune niste poze cu ea sa vedem ce si cum ..... bine ca ai scapat tu OK.
|
|
|
23-01-09, 18:36
|
#90
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 164
Member of: [FORD]
|
Re: My animal...FF2 GHIA 2.0 TDCI
Cam asa se prezinta masina...
|
|
|
|
|