13-03-06, 19:51
|
#1
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Ford Capri 2.9 V6 - A Cosworth Is Born
m-am inhamat sa fac un transplant lu cristinutza mea!
din 2000cc carburatie trecem pe cosworth 2,9 v6 4 axe cu came injectie
in fiecare zi voi uploada poze cu procesul tehnologic
ziua 1.
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged! 
|
|
|
13-03-06, 20:11
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 410
|
Re: A Cosworth Is Born
Dai bice!
|
|
|
13-03-06, 22:08
|
#3
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: A Cosworth Is Born
bravo gabi, te apreciez pentru ca stii la ce te inhami, si cu toate astea nu dai inapoi.
bravo tie
|
|
|
13-03-06, 22:39
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
pasiune sau nebunie
wow....am fost la fata locului sa ma conving ca atunci cand romania este sub nameti,un roman fericit isi construieste S I N G U R macara de fu..ut motoare
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
13-03-06, 22:42
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: A Cosworth Is Born
Doamee, unde naiba gasiti voi cossworth cu pot sa inteleg
|
|
|
13-03-06, 23:00
|
#6
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: A Cosworth Is Born
eu i l-am furnizat....da altu nu mai dau  )
Bravo gabi, in sfarsit..vad k il montezi, credeam k nu mai apuc sa vad clipa..
|
|
|
14-03-06, 06:05
|
#7
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re: A Cosworth Is Born
multam fain de urari!
florine era si timpu sa incep transplantu!azi mai bag niste poze si voi incerca sa descriu pe larg toate operatiile
|
|
|
14-03-06, 06:06
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,324
Member of: [Crazy Drivers]
|
Re: A Cosworth Is Born
ce sa mai. il apreciez pe gabi din toate punctele de vedere. si asta ese tuningul adevarat. nu pokemoni. ash fi vrut si eu sa fac sha ceva. dar in vara sigur ma aouc de ea.
__________________
Proiectare civila-industriala-zootehnica-avize-design interior-lucrari de productie publicitara-0756.558.570
|
|
|
14-03-06, 13:23
|
#9
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re: A Cosworth Is Born
ziua 2.
azi voi trece la pregatirea volantei,mai precis inlaturarea stratului de oxid cu ajutorul masinii de slefuit.este o etapa impostanta deoarece sint multe firme de renume care nu iti mai acorda garantia pe discul de abreiaj daca nu ai slefuit si planeizat volanta.
pasul 2: montajul volantei pe motor.
pasul 3 :montarea si centrarea discului de ambreiaj +placa de presiune.
pasul 4:indepartarea EGR-ului de pe galeria de evacuare.
EGR are ca rol administrarea de gaze de esapament in admisia motorului pt a scadea emisiile poluante(in special cele pe baza de azot)prin scaderea temperaturii gazelor de esapament.mie nu imi e de nici un folos asa ca la gunoi cu egr.dimpotriva scade performantele motorului.
am demontat galeria de evacuare,am taiat tzeava pe care am infundat-o cu un surub pe care ulterior l-am sudat de tzeava.
pasul 5.suportii motor -aici astept o minutza de ajutor de la codrin44 care mi-a promis ca mi-aduce suportii de pe v6le lui sa ii copiez.
dupa ora 18 voi reveni cu poze
|
|
|
14-03-06, 18:43
|
#10
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re: A Cosworth Is Born
iaca pozele pe care le-am promis!
pe motorul acesta a fost cutie de viteze automata,deci trecerea pe manuala e un avantaj ,deoarece convertorul este cu mult mai greu decit volanta +placa de presiune si ambreiaj(diferenta de aprox 3,9kg)avantaj-motrul va urca si cobori mult mai lejer in ture, deci un moment de inertie mult mai mic,mai putini cai putere irositi.
ideala ar fi o volanta de aluminiu dar deocamdata fondurile nu mi-o permit!
|
|
|
15-03-06, 10:46
|
#11
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: A Cosworth Is Born
ai dezgropat volanta din rugina
|
|
|
16-03-06, 12:12
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
Re: A Cosworth Is Born
bara fata de e21?
|
|
|
16-03-06, 13:41
|
#13
|
Dream Squad Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: A Cosworth Is Born
in primul rand felicitari pentru motor!! Unde anume l-ai gasit?!
Stiam ca motoarele de 2.9 de Cosworth vin cu cutie de viteze automata (cel putin cele de pe Scorpio, 223 cp)!? Gasisem asa ceva cu tot cu puntea fata (si amortizoare) si cutie de viteze in Germania, in schimbul sumei de 800 de euro, fiindca am si eu un Ford Scorpio 2.9i V6 (manual) si ma interesa pentru al meu...
Oricum... Foarte interesant proiectul si astept cu interes sa vad cum evolueaza
this one's mine ->
|
|
|
16-03-06, 14:54
|
#14
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re: A Cosworth Is Born
Quote:
Originally Posted by B 31 FXN
bara fata de e21?
|
bara fatza e de pe un bmw dar nu stiu ce model.
intr-adevar motorul avea cutie de viteza automata dar nu m-a entuziasmat prea tare!
am optat pt conversia pe manuala(intial am cautat un t5 borg warner dar ulterior am ajuns sa fac rost de un t9 cu rapoarte mai bune.dar pe viitor t5 ramine in program)pt ca imi place sa simt si sa schimb cind simt eu ca trebuie nu cind vrea nush ce vacuum ....
|
|
|
17-03-06, 03:02
|
#15
|
Dream Squad Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: A Cosworth Is Born
da... ai perfecta dreptate...
|
|
|
|
|