13-01-09, 16:35
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Quote:
Originally Posted by eMH
Cam mare diferenta de caluti intre "hartie" si dyno...
Asta cu muscle car-ul...eu muscle car pot sa consider decat o masina americana
Si BMW M5 are chiar 500 de cai,da' imagineaza-ti-l cu asa ceva pe capota
Masina e foarte interesanta,mi-ar placea foarte mult sa fie a mea,da' cred ca clapetele nu sunt prea bine puse acolo ! Imi cer scuze,e doar parerea mea
|
Nu numai a ta...dar pot intelege rolul functional.
Last edited by UNLORD; 16-01-09 at 02:57.
|
|
|
13-01-09, 22:55
|
#77
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
din "pacate"nu pot sa le montez in alta parte ptr simplul motiv ca acea 'chestie' este admisia de aer, si trebuie montata deasupra bloweru-lui. iar daca vorbim despre masini americane , nu am auzit ca FORD sa fi fost "inventat" in china (sau japonia.......tot una din pct meu de vedere)
|
|
|
13-01-09, 23:02
|
#78
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Da,dar eu stiam ca astea is Ford-uri europene. Ford-urile americane sunt altele...
De exemplu Ford Crown Victoria e american,si nu o sa vezi prea curand in Romania.
Mai bine incerci sa faci o priza de aer mai mare...
|
|
|
13-01-09, 23:31
|
#79
|
VW Driver
Stage 3
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of: [VW]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Quote:
Originally Posted by eMH
Da,dar eu stiam ca astea is Ford-uri europene. Ford-urile americane sunt altele...
De exemplu Ford Crown Victoria e american,si nu o sa vezi prea curand in Romania.
Mai bine incerci sa faci o priza de aer mai mare...
|
stii tu ca un baiat mare ce esti si experimentat in d-astea
|
|
|
14-01-09, 00:10
|
#80
|
Stage 1
Join Date: Sep 2008
Posts: 13
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Quote:
Originally Posted by eMH
Da,dar eu stiam ca astea is Ford-uri europene. Ford-urile americane sunt altele...
De exemplu Ford Crown Victoria e american,si nu o sa vezi prea curand in Romania.
Mai bine incerci sa faci o priza de aer mai mare...
|
Atunci cum ai adapta tu blower-ul in asa fel incit sa nu faci nici o priza de aer si sa nu scoti clapetele prin capota atita timp cit are admisia pe sus! Compresorul vechi avea admisia prin spate si s-a putut trage clapeta de acceleratie prin partea stinga! Blower-ul asa se monteaza cu clapete sus. Alta varianta nu exista (numai daca nu inventezi tu vreuna)! Pozele astea sper ca vor lamuri nedumeririle multora. Pana la urma masina trebuie sa fuga doar pentru asta a fost modificata, nu pentru vreun rol prin Mondenii sau alte emisiuni pe 'sticla'! ("RESPECT BPR-ULE") Sorin asta vrea , mai ales ca sunt banii si timpul lui in joc! Fiecare face ce vrea cu masina lui! Daca poti sa da-i vreun sfat inteligent in legatura cu admisia si orice altceva cred ca Sorin te va asculta cu placere! Nu sfaturi de genu : " ....stii mie nu-mi place.....etc" atunci la ce dreacu se mai numesc masini "MODIFICATE" ????????
cu respect: un biciclist.
|
|
|
14-01-09, 00:29
|
#81
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Mein freund,nu cred ca eu am zis "mie nu-mi place" !! Eu cred ca mi-am argumentat parerea destul de bine.
Nu sunt un profesionist,inteleg daca nu se poate asa (eu chiar nu ma pricep la mecanica),dar pur si simplu nu arata bine cu chestia aia amplasata acolo. Mie nu imi place. Mi-ar placea sa am masina asta,e minunata,respect proprietarul pentru modificarile pe care le-a adus masinii,si pentru performantele la care a reusit sa o duca,da'...nu imi place ala si gata !
|
|
|
14-01-09, 18:12
|
#82
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 84
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Quote:
Originally Posted by eMH
pur si simplu nu arata bine cu chestia aia amplasata acolo. Mie nu imi place. ...nu imi place ala si gata !
|
Daca nu iti place tie asta nu rezulta ca e frumoasa sau nu, doi la mana: masina din cate observi e facuta pentru performanta nu neaparat pe frumusete.
Masina si proprietarul merita tot respectul .. bafta si ne vedem la unguri !!!
|
|
|
14-01-09, 20:01
|
#83
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
tocmai asta e problema,nu am zis ca e urata,sau ca nu e facuta bine,sau ca nu e performanta. se vede clar ce s-a urmarit la masina asta. inteleg functionalitatea "chestiei" de pe capota,dar pur si simplu mie nu imi place cum arata chestia aia !
ca si atunci cand te uiti la o motocicleta de drag si nu iti plac scaritele din spate,dar de-abia dupa aia iti dai seama ce rol important au. intelegeti ce vreau sa zic ?
am inteles ca e foarte importanta "chestia",dar nu imi place. masina in rest e minunata,si proprietarul deja beneficiaza de tot respectul pe care i-l pot acorda,pentru acest proiect !
|
|
|
25-02-09, 16:14
|
#84
|
VW Driver
Stage 3
Join Date: May 2007
Posts: 147
Member of: [VW]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
coming soon.
|
|
|
25-02-09, 20:33
|
#85
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
nu-mi dau seama din poze, dar nu montezi si un intercooler(pt blowere)? am vazut ca americanii au si intercoolere pe apa pt blower, nu stiu insa la ce costuri se ridica acestea.
|
|
|
25-02-09, 20:54
|
#86
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
din pacate nu pot ptr ca nu am de unde sa iau unul ptr motorul meu, in usa nu am gasit decat ptr v8, si chiar daca as gasi ar insemna sa ma inalt si mai sus cu compresorul.
am deja o injectie cu methanol si o sa folosesc asta ptr racire desi nu ar trebui sa incalzeasca prea tare aerul ptr ca turatzia maxima a compresorului va fi 9000 rpm, turatie la care ar trebui sa bage 1.8bar si aprox 950 cfg
|
|
|
26-02-09, 23:31
|
#87
|
Stage 1
Join Date: Sep 2008
Posts: 13
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Mare monstru ti-ai tras Sorine...! E de doua ori mai mare decit cel vechi! Cand o sa fie gata??? Spor la treaba si nu lua in seama ce se discuta pe tema "ce ai fi putut sa faci sau ce ar trebui sa faci..." traim intr-o lume de cunoscatorii " dupa cum a zis tata Einstein ------- Universul si prostia omeneasca sunt infinite dar in privinta universului nu sunt asa de sigur!--------- Succes!
|
|
|
27-02-09, 00:01
|
#88
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Quote:
Originally Posted by ahille969
Mare monstru ti-ai tras Sorine...! E de doua ori mai mare decit cel vechi! Cand o sa fie gata??? Spor la treaba si nu lua in seama ce se discuta pe tema "ce ai fi putut sa faci sau ce ar trebui sa faci..." traim intr-o lume de cunoscatorii " dupa cum a zis tata Einstein ------- Universul si prostia omeneasca sunt infinite dar in privinta universului nu sunt asa de sigur!--------- Succes!
|
merci
|
|
|
29-03-09, 23:05
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Ford Sierra Cosworth 2.9 V6 compresor (ag-15-mab)
Ce conteza aspectu ...masina ta nu e facuta pentru aspect ci pt performante,asteptam poze filme cu ea de pe strazi...
|
|
|
|
|