05-09-07, 10:20
|
#46
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
piesele originale nu sint scumpe,alea de performantza te cocosheaza.diferentza intre un piston stoc si unu forjat(cum le am eu )e de 175 de euro fara tva si transport.asa ca tragi singur concluzia!
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
|
|
|
05-09-07, 12:47
|
#47
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 229
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Masina este superba !Felicitari! Cred ca mai sunt de facut unele mici reglaje
dar oricum masina asta rupe.
|
|
|
06-09-07, 00:03
|
#48
|
Stage 3
Join Date: Jun 2007
Posts: 118
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
da msina e .....e.....misto
|
|
|
04-10-07, 18:38
|
#49
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Cu foarte mare placere va anunt ca la cursa de la buzau MAB-ulina va concura cu superchargerul si cu tot cu proprietar
postez mai jos si doua starturi date de regretatul MICUTUL (FIE-I TARINA USOARA)
Last edited by NWZeu; 23-09-08 at 13:55.
|
|
|
13-10-07, 20:02
|
#50
|
BMW Driver
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 94
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
spor la treaba!!!
|
|
|
23-09-08, 01:46
|
#52
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
s-a mai facut "cate ceva"......nu mare lucru....: un compresor, niste tevi inauntru , un nou ecu, alte injectoare........, s-a umflat caroseria, s-au pus alte frane.... s-a refacut motorul (a fost totul ok pana la 0.8bar dar la 1,5 a cedat psihic) cu tot ce are nevoie (pistoane forjate, biele, garnituri de cupru .....etc) si .......... urmeaza si alte surprize...
Last edited by NWZeu; 23-09-08 at 13:57.
|
|
|
23-09-08, 13:32
|
#53
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
frumos lucrata si finu t, prima Sierra in 5 prezoane ce-o vad din tara
slabut roll-cage-ul...
am si eu un "coupe", dar modelul intermediar '85 (mai frumos..gen primul RS Cosworth), tot in acelasi stil de culori dar negru/argintiu, jante Al la alegere 2 seturi 14/15, discuri ventilate, motorul 2.0i desfacut(arborele necesita RK), daca e cineva interesat sa faca ceva din ea..sa-mi dea de stire, o dau ieftin
Last edited by NWZeu; 23-09-08 at 13:58.
|
|
|
23-09-08, 16:57
|
#54
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
jantele sunt in 5 prezoane pt ca puntile sunt de scorpio; despre roll-cage....am vrut de fapt doar sa intaresc sasiul, pt ca se torsiona caroseria la plecare de pe loc, si pt ca tot ne-am apucat nu m-a lasat nea Ilie pana nu a facut si ceva protectii, din teava mai subtire ca sa fie cat mai usor. priveste teava din partea de jos si o sa-ti dai seama ce am vrut de fapt.
Last edited by NWZeu; 23-09-08 at 17:03.
Reason: nu mai folosi TZ, exmplu: masinuta si nu masinutza
|
|
|
23-09-08, 22:05
|
#55
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
eram 100% sigur ca franele sunt de scorpio, e cel mai usor si ieftin avand in vedere ca si motorul e tot de scorpion, asta i-am zis si la Gabi cand l-am trimis sa ia motorul, dar pe moment motorul era cel mai important pt el.
sunt curios, toate suspensiile fata/spate sunt de scorpio? potrivit la fix sau..asa usor?
am vazut poza, ai integrat roll-cage-ul in structura caroseriei, nice job, asa rezista mai bine, decat un simplu roll, am inteles ideea.
Last edited by florin_cars; 23-09-08 at 22:08.
|
|
|
24-09-08, 21:48
|
#56
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
puntea spate intra la fix (daca folosesti totul de Scorpio; planetare, bascule etc) doar este un pic mai lata. eu am pus de la Scorpio coss pt ca are franele mai mari, bara stabilizatoare si blocant.in fata trebuie pastrate arcurile si flansele de Sierra. arcurile nu mai sunt stock dar ca idee.......; destul de greu, dar, in fata a intrat si bara stabilizatoare de Scorpio coss. nu trebuie nici o modificare doar ca intra destul de greu fiind un pic mai ......... sa spunem "larga".
Last edited by NWZeu; 25-09-08 at 00:57.
|
|
|
24-09-08, 22:05
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
Aveti idee daca se pot adapta franele de Sierra sau Scorpio pe Taunus?
Last edited by NWZeu; 25-09-08 at 00:57.
|
|
|
25-09-08, 19:05
|
#58
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
mi-e greu sa cred ca ar merge usor, diferind total suspensiile de la taunus cu sierra/scorpio
|
|
|
04-10-08, 19:16
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 699
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Inca Un Cosworth V6(ag-15-mab)
frumos, capota nu-mi place cum e pe mijloc dar alta solutie nu aveai...
|
|
|
04-10-08, 23:21
|
#60
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
|
sunt de acord cu tine. tocmai de aia o sa o tai din nou. de fapt....nu de aia.......ci pt ca au inceput sa vina "surprizele'
sapt viit ar trebui sa apara si blowerul, injectzia de methanol este deja montata...................si.........mai vedem...........ce mai trece prin cap
Last edited by NWZeu; 05-10-08 at 14:43.
|
|
|
|
|