Pentru locurile mai greu accesibile recomand Kelfos.
Problema mai grava este la pasajul de sus, la aripa fata,unde de altfel sa mai lucrat candva. Dupa montarea aripilor fata(de preferat noi sau sh in stare buna,neatinse),recomand montarea unor aparatori de plastic atat pe fata cat si pe spate.De la 2 modele de masini care se gasesc pe drumurile noastre se potrivesc,aproape perfect aceste aparatori.
Fara aceste aparatori...problemele or sa apara relativ repede,datorita faptului ca roata fata arunca apa/noroi exact unde nu ai acces sa speli pe dedesubt.
Lonjeronul,pe dedesubt inca arata bine(se vede inca acel zinc alb de sub vopsea,sa dea dumnezeu sanatate la nemtii aia)...la pasajul rotilor spate mai ar fi ceva de lucrat cu atentie si la chenarul de suport al aripilor fata.
Atentie la suportul de sprijin al cricului la partea din fata...pe interior unde exista o gaura de scurgere,acea gaura de obicei se infunda de la mizerie si apoi apar problemele....
Pragurile...in partea din spate,mai precis in fata rotii de spate,au prevazute cate 1 dop(plastic) la ficare capat al pragului...daca este afectata etanseitatea lui,trebuie refacuta gaura.
De asemenea,tot la praguri,in interiorul masinii existe mai multe dopuri care pot fi scoase cu usurinta,astfel ai ocazia sa, simti la deget,daca exista rugina pe interiorul pragului....unde acel Kelfos face minuni.
Ulterior reparatiei la tabla,cand sau vopsit toate elementele pe dedesubt,pana la montarea unor cochilii de protectie la rotile fata/spate...eu am stropit cu parafina industriala...am lasat-o la uscat 2 saptamani,fara a circula cu masina,apoi am montat cochiliile.
Spor la treaba si multa rabdare.