24-04-15, 21:46
|
#16
|
Stage 1
Join Date: Mar 2015
Posts: 24
|
re: Ford Taunus
gata cu tinichigeria si mecanica  urmeaza vopsitul...
|
|
|
26-04-15, 22:16
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
|
re: Ford Taunus
buna treaba.
|
|
|
26-04-15, 22:45
|
#18
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of: [FORD]
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by daman
buna treaba.
|
Eu personal prefer sa 'No comment'.
|
|
|
27-04-15, 01:39
|
#19
|
Stage 1
Join Date: Mar 2015
Posts: 24
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by valentin16
Eu personal prefer sa 'No comment'.
|
ce ti se pare gresit pana acum?prefer sa aud o parere -nu conteaza daca este buna sau proasta.
|
|
|
27-04-15, 07:57
|
#20
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of: [FORD]
|
re: Ford Taunus
"Restaurarea' are o viteza de invidiat...
Lipsa de atentie la detalii...
|
|
|
27-04-15, 13:35
|
#21
|
Stage 1
Join Date: Mar 2015
Posts: 24
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by valentin16
"Restaurarea' are o viteza de invidiat...
Lipsa de atentie la detalii...
|
masina a ajuns la bucuresti in data de 10 martie.pe data de 25 aprilie a plecat la vopsit...suficient pentru o mecanica si o tinichigerie.pozele cu masina le-am primit zilnic dar le-am postat cand am avut timp. ..in ceea ce priveste detaliile..se vor rezolva -am incredere in baietii care se ocupa de masina.
|
|
|
27-04-15, 14:45
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of: [FORD]
|
re: Ford Taunus
Inseamna ca titlul de la acest thread este putin gresit.....in loc de restaurare trebuia pus ~ reparat.....
iar referitor la 'ce ti se pare gresit pana acum?prefer sa aud o parere -nu conteaza daca este buna sau proasta. '.....nu cred ca din postarile mele de mai sus am 'emanat' vre-o parere proasta...
|
|
|
27-04-15, 15:54
|
#23
|
Stage 1
Join Date: Mar 2015
Posts: 24
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by valentin16
Inseamna ca titlul de la acest thread este putin gresit.....in loc de restaurare trebuia pus ~ reparat.....
iar referitor la 'ce ti se pare gresit pana acum?prefer sa aud o parere -nu conteaza daca este buna sau proasta. '.....nu cred ca din postarile mele de mai sus am 'emanat' vre-o parere proasta...
|
in afara de bord nu a ramas nimic nedemontat.mecanica este noua toata..doar arcurile au ramas aceleasi;termenul de restaurare il cred potrivit pentru ca o reparatie consta doar in ceva facut doar la suprafata..singurul lucru ramas nefacut la masina asta este sablatul..care nu cred ca este nesar;referitor la posturile tale-am de invatat de la tine.nimic de spus..
|
|
|
27-04-15, 17:03
|
#24
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of: [FORD]
|
re: Ford Taunus
Termenul de 'restaurat' este perceput dar si interpretat de fiecare in parte,asa cum doreste.
Daca tu personal consideri ca ai rastaurat acest Taunus,este doar parerea ta.
Atat.
|
|
|
27-04-15, 17:30
|
#25
|
Stage 1
Join Date: Mar 2015
Posts: 24
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by valentin16
Termenul de 'restaurat' este perceput dar si interpretat de fiecare in parte,asa cum doreste.
Daca tu personal consideri ca ai rastaurat acest Taunus,este doar parerea ta.
Atat.
|
la banii si munca depusa in masina asta eu personal o numes restaurare.la ea au lucrat 2 baieti pe care eu ii consider profesionisti.daca ii schimbam 2 telescoape si 3 bucsi,mai aruncam un vopsit (doar exterior) de 2000lei.. atunci vorbeam de o reparatie.. va fi inca o masina veche care nu a luat drumul rematului..
|
|
|
27-04-15, 18:29
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of: [FORD]
|
re: Ford Taunus
Daca vorbesti de restaurare...inseamna ca sigur ai avut o baza de plecare....o documentatie despre cum arata/functiona aceasta masina,cu detalii pe care doar constructorul le cunoaste.
Si daca tot suntem la capitolul numit restaurare,poate ne spui si noua ce culoare a dat fabricantul masinii pe dedesubt(in totalitate) si ce culoare o vei lasa tu.
Una este sa aduci o masina la aspectul(nu mai vorbesc de functionalitate) cat mai apropiat de cel original si alta este sa o repari(restaurezi spui tu) dupa ureche.
Si da,va fi o masina mai veche care nu a luat,inca,drumul remat-ului....
Apropo'... poti numi profesionit un tinichigiu care lucreaza(cu flacara) la un pasaj spate si nu demonteaza chederul de la usa?!...chiar daca ai,din intamplare,un set de chedere noi,desi ma indoiesc de acest lucru.
Per ansamblu,daca tu esti multumit,restul nu conteaza.
|
|
|
27-04-15, 18:36
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
|
re: Ford Taunus
Poate s-au omis unele detalii dar per total masina e facuta bine. Din propria experienta iti spun ca e foarte greu sa pui pe picioare o masina veche. Din partea mea ai tot respectul pentru ce ai facut la masina.
|
|
|
27-04-15, 22:14
|
#28
|
Stage 1
Join Date: Mar 2015
Posts: 24
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by valentin16
Daca vorbesti de restaurare...inseamna ca sigur ai avut o baza de plecare....o documentatie despre cum arata/functiona aceasta masina,cu detalii pe care doar constructorul le cunoaste.
Si daca tot suntem la capitolul numit restaurare,poate ne spui si noua ce culoare a dat fabricantul masinii pe dedesubt(in totalitate) si ce culoare o vei lasa tu.
Una este sa aduci o masina la aspectul(nu mai vorbesc de functionalitate) cat mai apropiat de cel original si alta este sa o repari(restaurezi spui tu) dupa ureche.
Si da,va fi o masina mai veche care nu a luat,inca,drumul remat-ului....
Apropo'... poti numi profesionit un tinichigiu care lucreaza(cu flacara) la un pasaj spate si nu demonteaza chederul de la usa?!...chiar daca ai,din intamplare,un set de chedere noi,desi ma indoiesc de acest lucru.
Per ansamblu,daca tu esti multumit,restul nu conteaza.
|
pai inseamna ca o mare parte din masinile de pe forum sunt reparate.
tinichigiul este profesionist,zic eu (Xdriver si radu se ocupa de ea);chederele le am noi..
oricum pentru mine nu conteaza ca e reparata sau restaurata.important este sa ma pot bucura de ea si peste 20 de ani. 
|
|
|
28-04-15, 10:10
|
#29
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by daman
Poate s-au omis unele detalii dar per total masina e facuta bine. Din propria experienta iti spun ca e foarte greu sa pui pe picioare o masina veche. Din partea mea ai tot respectul pentru ce ai facut la masina.
|
+1 ! Corect !
|
|
|
28-04-15, 10:39
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Ford Taunus
Quote:
Originally Posted by valentin16
Daca vorbesti de restaurare...inseamna ca sigur ai avut o baza de plecare....o documentatie despre cum arata/functiona aceasta masina,cu detalii pe care doar constructorul le cunoaste.
Si daca tot suntem la capitolul numit restaurare,poate ne spui si noua ce culoare a dat fabricantul masinii pe dedesubt(in totalitate) si ce culoare o vei lasa tu.
Una este sa aduci o masina la aspectul(nu mai vorbesc de functionalitate) cat mai apropiat de cel original si alta este sa o repari(restaurezi spui tu) dupa ureche.
Si da,va fi o masina mai veche care nu a luat,inca,drumul remat-ului....
Apropo'... poti numi profesionit un tinichigiu care lucreaza(cu flacara) la un pasaj spate si nu demonteaza chederul de la usa?!...chiar daca ai,din intamplare,un set de chedere noi,desi ma indoiesc de acest lucru.
Per ansamblu,daca tu esti multumit,restul nu conteaza.
|
Vezi pe History episoadele noi ''Fifth Gear''. Acum o saptamana sau doua prezentau masini clasice modernizate a caror valoare este intre 60 000-160 000 lire sterine. Una din masini era ceva Jaguar mk2 din anii 60 despre care spuneau ca a fost primul sedan de lux cu performante sportive, care ajungea la 300 000 lire modernizat !!!
Deci nu toata lumea vrea o masina veche originala 100% (vopsea,motor,tapiterii,etc).
Sunt masini care nu au nimic de pierdut daca sunt modificate sau modernizate (Taunus, Granada, Capri, Manta, Reckord, Fuego,Golf, Scirocco, etc masini care s-au fabricat in serie mare si din care mai exista mii de exemplare la ora actuala).
Si DA, sunt si masini foarte rare, unice sau de serie mica, faimoase la vremea lor, care trebuie pastrate absolut originale, masini care sunt cu adevarat de colectie (ex: masinile din colectia lui Tiriac)...
O poza cu masinile clasice modernizate (Jensen din anii 70, Alfa Romeo din 1966, si inca una din anii 50), si o poza cu un Jaguar mk2 inca nemodernizat
Last edited by capricosti; 28-04-15 at 10:43.
|
|
|
|
|