10-08-08, 20:26
|
#91
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Ford Capri MK3
mama, omule..esti fantastic
se mai agata careva in el, iar la montare e "in plus" si incurca f mult. Nici cu motorul impreuna, nici separat nu merita montajul cutiei cu schimbatorul atasat.
sper ca esti multumit de raspuns..
Quote:
Originally Posted by silencer
Problema cu, culoarea, este ca ce am vazut eu in "mostrele" pe care le-am primit pana acum mi se pare ca este o vopsea neagra normala, inainte de lacuire.
|
Ce firma de vopsea cauti? Din cate am vorbit cu unii vanzatori nu se mai fabrica, la noi cel putin, negru mat, si eu am vrut, dar cum s-a trecut la vopsea pe baza de apa, s-au mai schimbat si anumite nuante, iar culorile MATE au iesit din paleta se pare. Masina mea negru mat va ramane asa cum e si la vopsire va primi un negru normal sau ce mai vrea proprietarul la ora respectiva..
Oricum..nu stiu unde "bate" vopsitorul tau, dar o culoare mata e intr-adevar mai greu de spalat, intretinut, pt ca textura ei e abraziva, deci colecteaza particule de praf f usor
Last edited by florin_cars; 10-08-08 at 20:34.
|
|
|
11-08-08, 00:27
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Ford Capri MK3
Cum spuneam, am fost ieri sa dam o proba, haionul a fost vopsit si textura este misto, culoarea este misto. intradevar, o sa cam dispara efectul de extra poros dupa cateva spalari si masina se va murdari foarte repede. Maine ma duc sa o vad din nou, e toata vopsita pana acum asa ca tineti-mi pumnii... o sa pun mai multe poze maine cand o sa fie ceva interesant de vazut. Pozele cu haionul trebuie salvate si dat zoom maxim pe centrul imaginii, acolo a facut camera focusul macro si se observa oarecum textura. Am reusit sa mai curat cate una alta la motor(tata) si sa imi vopsesc niste piese de la scaune care erau gri de la mama lor. o sa se cojeasca vopseaua, stiu, dar asta e, o sa imi iau un marker corector la mine mereu. Ca tema de lucru, cine imi spune si mie de ce tija aia nu sta la locul ei si ramane in urma? Doar pe acel piston si intampla fenomenul. si a 2a tema.. mi se pare mie sau roata nu e in centru? pe stanga, janta pe 16 ce-i drept pare a fi chiar in centru..
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
Last edited by silencer; 11-08-08 at 00:28.
Reason: merge si deschisa imaginea in browser si facut zoom, se duce fix unde trebuie
|
|
|
11-08-08, 09:05
|
#93
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Capri MK3
Frumos ce vad pana acum ;in legatura cu plasticele eu nu am avut niciodata probleme cu decojitul vopselei si nu am dat niciodata cu PlastoFix, insa am smilgheruit bine plasticul pana si-a pierdut textura apoi am sters cu degresant antisiliconic, am dat cu spritchit si apoi vopsea si lac;
|
|
|
11-08-08, 13:37
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Ford Capri MK3
Quote:
Originally Posted by florin_cars
mama, omule..esti fantastic
se mai agata careva in el, iar la montare e "in plus" si incurca f mult. Nici cu motorul impreuna, nici separat nu merita montajul cutiei cu schimbatorul atasat.
sper ca esti multumit de raspuns..
|
Da, sunt multumit, dar nu de raspuns ci de completare... Sherlock.
Last edited by Silencer Power; 11-08-08 at 13:42.
|
|
|
11-08-08, 23:43
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Ford Capri MK3
eu incerc sa ignor toate rautatile astea care le afisati pe thread-ul asta dar ma dezamagiti amandoi :P. ASAAAAAAA... acum lucrul pentru care ati deschis pagina asta. MASINA E VOPSITA. nu sunt 100% multumit(nu ca ar exista asta) dar sunt dezamagit de graba de la final care a dominat rezultatul final. am gasit cateva bube care chiar m-au suparat. Zgarieturi, linii nefinisate corect, texturi aiurea de la ce e sub vopsea, in unele locuri am impresia ca sunt "onduleuri" in vopsea, nu a finisat corect totul as spune, nu a dat jos praful de la vopsit inainte sa vad masina, ceea ce mi se pare foarte neprofesional sincer dar sper ca dupa ce o sa fac eu asta, o sa fiu impresionat. mai departe "las pozele sa vorbeasca"
P.S. dupa asamblarea finala, o sa trec cu ea sa rezolv si bubele. De fapt, o sa caut pe altcineva...
Last edited by silencer; 12-08-08 at 00:04.
|
|
|
11-08-08, 23:55
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Ford Capri MK3
inca putine poze:
se murdareste cam usor culoarea asta a stat doar cateva ore cu o prelata poate putin cam prafuita pe ea si era deja de nedescris.. cred ca o sa ii placa foarte mult praful din Bucale. Capota, haionul si usile nu sunt inca aliniate, de acolo cateva mici diferente. Totusi, linia din partea de jos pe laterale, nu a fost trasata cand usile erau aliniate ci dupa.. de ce oare?
Last edited by silencer; 12-08-08 at 00:07.
|
|
|
13-08-08, 12:38
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Ford Capri MK3
am si eu nevoie de un tapiter "bun si ieftin"(evident :P) care sa imi faca bordul. Il vreau acoperit in piele sau piele ecologica neagra.
|
|
|
13-08-08, 15:57
|
#98
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Capri MK3
Arata super masina ;si eu sunt patit cu vopsitorii astia; eu am stat langa el aproape tot timpul si tot au ramas cateva mici defecte;am ajuns la concluzia ca daca vrei sa-ti iasa ceva bine, trebuie sa faci cu mana ta;in general romanii sunt lipsiti de profesionalism in ceea ce fac;daca se poate sa le faca pe banda rulanta este tot ce conteaza;cantitatea nu calitatea;dar in mare masina arata bine;sa vedem cum o sa arate asamblata;
PS: daca, gasesti tapiterul ala bun si ieftin pt bord, sa-mi zici si mie;
|
|
|
21-08-08, 23:00
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Capri MK3
Quote:
Originally Posted by silencer
am si eu nevoie de un tapiter "bun si ieftin"(evident :P) care sa imi faca bordul. Il vreau acoperit in piele sau piele ecologica neagra.
|
l-am imbracat eu pe al meu cu imitatie. a costat 300 lei iar tapiterul a spus ca a fost o lucrare grea
|
|
|
21-08-08, 23:26
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Ford Capri MK3
cam e lucrare grea, are o forma complicata bordul ala, comparat cu masinile mai moderne sa spunem... nu am mai cautat tapiter.. ma lovesc de altele intre timp.
|
|
|
01-09-08, 00:07
|
#101
|
Stage 3
Join Date: Aug 2006
Posts: 154
|
Re: Ford Capri MK3
Spor la treaba...Esti pe drumul cel bun!
|
|
|
05-09-08, 18:27
|
#102
|
Ford Driver
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 143
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Ford Capri MK3
Arata bine, frumos lucrata, fara kitsch-uri
|
|
|
09-09-08, 17:33
|
#103
|
Stage 1
Join Date: Jul 2007
Posts: 23
|
Re: Ford Capri MK3
Frumoasa masina. Cum mai merge lucrarea? E in grafic?
|
|
|
09-09-08, 18:38
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,457
|
Re: Ford Capri MK3
Daca dadeai si tu 1000 de euro pentru vopsit iesea bine.Dar asa vrem noi , unii. Ieftin si prost. Acuma poti sa stai si sa dai incaodata banii.Si unde ajungi?La Scump si bun!
Masina imi place cum arata , mai putin defectele care se vad si in poze. Invata din asta. Un lucru ieftin nu poate sa fie bun.
__________________
EPIC FAIL!!!
Quote:
soosy wrote :
caut pleoapa gen clasica...adevarul este ca am gasit nou la 20 eu dar deocamdata fara fonduri si prioritar ar ramane chederele
sa vad cum intra ce si mai intra
|
|
|
|
09-09-08, 23:06
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Ford Capri MK3
vopsirea masinii a costat 30 de milioane, drumul dus intors 4, benzina de cateva ori inca vre-o doua milioane, si am suplimentat si cei 30 de milioane cu inca 4 ca s-au terminat materialele. cum suna prost si scump? trist, nu?
lucrarea e, sa zicem, in grafic. am montat geamuri care se deschid pe spate, lucru care a fost putin complicat deoarece a trebuit facuta rama speciala pentru ele din nimic. nu am poze cu rezultatul finalizat dar arata ca in poza. mai trebuie fixate ornamentele din jurul geamurilor si o sa fie giugiuc.
|
|
|
|
|