17-12-08, 07:55
|
#226
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Escort Cabrio '88
la bursa cu tine, ca acolo sunt $$$ sa faci cel mai pericol escort din estul Europei.
|
|
|
17-12-08, 14:36
|
#227
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of: [FORD]
|
Re: Escort Cabrio '88
daca am avea bani la discretie nu cred ca fiecare din noi s-ar putea gandi sa nu-si modifice masina radical...
|
|
|
20-12-08, 22:45
|
#228
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Escort Cabrio '88
CJ19TZU, un mare MULTAM FAIN pentru cutie si volanta esti un domn
|
|
|
23-12-08, 18:20
|
#229
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of: [FORD]
|
Re: Escort Cabrio '88
asa-i?:P
|
|
|
26-01-09, 15:16
|
#230
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of: [FORD]
|
Si un nou front-end pentru escort cu lonjeroane de mondeo. urmeaza suspensia sa fie montata si apoi motorul
P.S. mai trebuie intarit sasiul putin... si daca ma poate ajuta cineva cu o bara de rigidizare pt mondeo mk2 2.5 V6?
Last edited by NWZeu; 26-01-09 at 22:05.
|
|
|
27-01-09, 10:14
|
#231
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Escort Cabrio '88
impresionant
|
|
|
27-01-09, 16:27
|
#232
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Escort Cabrio '88
mai tu cred ca vrei sa o faci din avion cum era in racheta!
|
|
|
27-01-09, 18:34
|
#233
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of: [FORD]
|
Re: Escort Cabrio '88
sper ca nu o sa decolez cu ea:P
|
|
|
29-01-09, 14:34
|
#234
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Escort Cabrio '88
prin aer scapi de gropile si de restrictiile de 30 km/h aferente si nu mai platesti nici rovignieta.deci alege calea aerului linistit.
|
|
|
29-01-09, 22:39
|
#235
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,554
|
Re: Escort Cabrio '88
O lucrare serioasa ...Felicitari!!! vad ca te o prins flama nu gluma ..sa mergi pana asa departe cu proiectul..cu R.ar ul o sa fie mai nasol ,in rest numai de SATISFACTIE vei avea parte.
|
|
|
30-01-09, 17:28
|
#236
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Escort Cabrio '88
Chiar, cum faci cu RAR ul ,ai de gand sa-l treci in acte motorul ala?
Last edited by KAY_; 31-01-09 at 15:04.
|
|
|
31-01-09, 14:41
|
#237
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of: [FORD]
|
Re: Escort Cabrio '88
Da, desigur. dar pana acolo mai este de mers... trebuie sa testez masina undeva.. inca nu stiu unde... un loc intins si fara circulatie.. oare unde gasesc asa ceva? si apoi sa-mi fac testul dinamic la RAR (care costa extrem de mult - de ce, nu stiu...) si daca-l trece e OK. daca nu... mai facem ceva la ea pana il trece
|
|
|
31-01-09, 23:34
|
#238
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Escort Cabrio '88
Avand in vedere ca lonjeroanele au fost taiate si urmeaza modificarea lor (schimbare + suduri aferente), o sa fie mai complicat, nu vreau sa te descurajez insa din punct de vedere al rezistentei structurale frontale, masina e "branza" acum ..... in Anglia masina nu ar trece nici revizia tehnica pe motiv de securitate a pasagerilor in caz de impact frontal.
Insa traim in Romania si lucrurile difera din punct de vedere legislativ si al aplicarii legilor, iti urez succes si sa elaborezi o solutie cat de cat sigura ....
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
01-02-09, 14:40
|
#239
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of: [FORD]
|
Re: Escort Cabrio '88
Quote:
Originally Posted by NWZeu
Avand in vedere ca lonjeroanele au fost taiate si urmeaza modificarea lor (schimbare + suduri aferente), o sa fie mai complicat, nu vreau sa te descurajez insa din punct de vedere al rezistentei structurale frontale, masina e "branza" acum
|
de fapt... nu e chiar asa... lonjeroanele nu au fost taiate pur si simplu, ci au fost indepartate exact de unde erau ele prinse in caroserie, prin punctele de sudura, de pe ambele masini. Apoi, folosind un sablon care sa urmeze profilul lateral au fost taiate cele de mondeo pentru a potrivi cat mai mul posibil pe stalpii de escort. Si ce e mai misto e ca lonjeroanele de mondeo se curbeaza inspre exterior in partea de jos, si dau exact in lonjeroanele de sustinere a sasiului (care se gasesc doar la modelul cabrio) de sub praguri si in stalpii laterali fata. Am ales sa inlocuiesc podul pedalier si partea din fata cu o tabla mult mai graosa (de la 0.5 am schimat-o la 2 mm grosime), pentru a adauga mai multa rezistenta. Apoi, prin fiecare lonjeron de mondeo am inserat longitudinal teava cu profil patrat (tot de 2 mm grosime peretele) care a fost indoita la Apcan - sau asa ceva (nu stiu, nu eu am fost cu ele) sa urmeze traseul podului pedalier, pana dupa jumatatea masinii, in lonjeroanele care au fost inlaturate. Mai trebuie sa pun doua tevi cu profil dreptunghiular in interiorul masinii, una in partea inferioara a stalpilor din fata, si una sub parbriz, cea din urma iarasi va fi indoita in acelasi mod, de care se vor suda alte 4 bucati, cate una pt fiecare parte, care o sa urmeze aripile interioare, pe langa lonjeroane, pana in fata la panoul frontal. Eu zic ca o sa fie mai rezistenta frontal decat un Escort normal. Doar atat regret, ca nu pot sa-i fac un roll-cage inauntru, ca e cabrio, si nu vreau sa-i stric aspectul
|
|
|
01-02-09, 15:02
|
#240
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of: [FORD] [FOTO]
|
Re: Escort Cabrio '88
Ce nelinistit esti mai.... in loc sa iti vezi si tu de treaba tai masini )
Foarte tare proiectul, eu credeam ca numai dai motorul si il trantesti acolo, si cand colo ai desfacut toata masina, si vad ca mai faci si treaba cu cap... spor la munca si deabea astept sa o termini sa o vedem pe strazi :->
|
|
|
|
|