15-03-12, 14:43
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Sambătă voi profita de vremea frumoasă şi voi monta noile discuri + plăcuţe... :D
|
|
|
15-03-12, 22:05
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Întâmplător am dat de niște site-uri...și am dat de un subiect destul de controversat... chip tuning.
http://www.team-bhp.com/forum/techni...g-options.html
Aș vrea sa cer părerea celor care știu/au făcut chip tuning la ale lor diesele... dacă se merită "investiția", dacă aduce belele la motor în timp, scade consumul... etc.
Este un subiect ce m-a pus tare pe gânduri și desi am spus că mă voi liniști o dată cu echiparea Brembo... în funcție de sfaturile voastre, poate urmează un chip tuning, să îi pot creste căluții undeva la 90 :D
Vă "ascult" cu mare interes părerile...
Mulțumesc.
|
|
|
16-03-12, 12:48
|
#78
|
AfterDark Racing Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of: [AfterDark Racing] [FORD] [DACIA] [4Tuning International]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Quote:
Originally Posted by aXXo
Întâmplător am dat de niște site-uri...și am dat de un subiect destul de controversat... chip tuning.
http://www.team-bhp.com/forum/techni...g-options.html
Aș vrea sa cer părerea celor care știu/au făcut chip tuning la ale lor diesele... dacă se merită "investiția", dacă aduce belele la motor în timp, scade consumul... etc.
Este un subiect ce m-a pus tare pe gânduri și desi am spus că mă voi liniști o dată cu echiparea Brembo... în funcție de sfaturile voastre, poate urmează un chip tuning, să îi pot creste căluții undeva la 90
Vă "ascult" cu mare interes părerile...
Mulțumesc.
|
Nu stiu daca merita sau nu am un prieten care a facut la un bmw 320D tragea intr-un mare fel masina dar ca i-a picat relativ repede turbina asa ca nu stiu ce sa zic
__________________
|
|
|
16-03-12, 13:02
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Quote:
Originally Posted by Kedy
Nu stiu daca merita sau nu am un prieten care a facut la un bmw 320D tragea intr-un mare fel masina dar ca i-a picat relativ repede turbina asa ca nu stiu ce sa zic
|
Deci să stau liniştit în banca mea? :-s
|
|
|
16-03-12, 13:09
|
#80
|
AfterDark Racing Member
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of: [AfterDark Racing] [FORD] [DACIA] [4Tuning International]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Quote:
Originally Posted by aXXo
Deci să stau liniştit în banca mea? :-s
|
Eu asa zic la asta o fost 60 de bulioane toata distractia chip-ul si schimbatul turbinei plus ce o mai intrat pe acolo. Se poate sa fi avut si un ghinion teribil si sa fi picat turbina dupa ce o pus ala si sa de-a vina pe el.
|
|
|
16-03-12, 13:21
|
#81
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Quote:
Originally Posted by Kedy
Nu stiu daca merita sau nu am un prieten care a facut la un bmw 320D tragea intr-un mare fel masina dar ca i-a picat relativ repede turbina asa ca nu stiu ce sa zic
|
Depinde si la cine la facut.
Daca modifici ECU la o firma de renume, nu ar trebui sa ai probleme.
Am un amic cu Dacia Logan, merge cu resoftare de cativa ani buni, fara probleme.
__________________
Honda Civic Eg3 rolling low on Wolfrace
"Most people forget that they build a car for themselves, not for the community..."
Last edited by Devu; 16-03-12 at 13:24.
|
|
|
16-03-12, 14:24
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Mai rău mă băgaţi în ceaţă băieţi... :( Chiar nu ştiu ce să fac, cu cine să vorbesc...
|
|
|
16-03-12, 16:20
|
#83
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
|
|
|
16-03-12, 22:23
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Feedback: Am vorbit cu Doc, persoana care s-ar ocupa de chiptuning (a remapat mii de mașini, dupa spusele lui) și pentru un cost (măricel pentru bugetul meu) mașina s-ar duce la 90 de căluți, acest lucru neinfluențând turbina sau alte componente ale motorului, în rol negativ. Ce beneficii considerabile vor fi... sunt acelea ca la turații dupa 1800-2000 rpm, se simte diferența. O sa citez o altă "fiesta" dusă în 90 hp : "Partea frumoasa cu chiptuning nu este in schimb viteza maxima, ci schimbul 2-3-4 la turatie putin peste 2000, acolo se simte cresterea de putere si e un sentiment placut sa vezi cum unu cu un astra 1.6 se uita disperat ca sta in fundul tau si acolo ramane.
Ce e inca nasol e faptul ca puterea o sa se simta doar cand intra turbina... deci inca raman acele momente nasoale cand esti intr-a doua in oras pe la 1200 ture si... calci pe ea si... nimic. In rest consum normal... daca nu o calci :) Mie pe la 170 imi papa cam 8 la suta. "
Rămâne încă să studiez situația... și eventual să m-apuc să strâng bani :D (între timp o să revin cu poze cu discurile BREMBO)
Last edited by aXXo; 16-03-12 at 22:26.
|
|
|
17-03-12, 18:10
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Meanwhile: Echiparea Brembo:D
|
|
|
17-03-12, 20:30
|
#86
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 132
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Quote:
Originally Posted by aXXo
Meanwhile: Echiparea Brembo
|
Foarte frumoasa fiesta ta, am si eu una, si as vrea sa intreb cat te-a costat toata distractia asta cu franele ? Preturi separate si producator daca ai putea sa-mi spui as fi recunoscator. Mersi mult si bafta in continuare.
__________________
Never argue with a fool. People might not see the difference.
|
|
|
17-03-12, 21:16
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Quote:
Originally Posted by 07LKY
Foarte frumoasa fiesta ta, am si eu una, si as vrea sa intreb cat te-a costat toata distractia asta cu franele ? Preturi separate si producator daca ai putea sa-mi spui as fi recunoscator. Mersi mult si bafta in continuare.
|
Salut... Multumesc pentru "compliment" , mi-e si mie drag de ea Toata afacerea cu franele a costat circa 550 ron (aprox 200 ron/disc + aprox 150 ron placutele) + transport (din baia mare). Azi, dupa ce le-am montat...am simtit diferenta, se merita !
Am efectual si acest mini proiect....desi am zis ca ma limitez la atat, luna urmatoare urmeaza chiptuning, asa ca de la 70hp voi ajunge la 90hp Abia astept acel moment...
|
|
|
18-03-12, 09:39
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of: [Competitor CNCA] [SEAT] [4Tuning International]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
E bine totusi ca te ocupi si de siguranta ta nu numai de aspectul ei.Asteptam impresii dupa ce ii si faci chiptuning
|
|
|
18-03-12, 09:42
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,154
Member of: [DAEWOO] [FORD]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Quote:
Originally Posted by valitataye
E bine totusi ca te ocupi si de siguranta ta nu numai de aspectul ei.Asteptam impresii dupa ce ii si faci chiptuning:)
|
M-am tot documentat și dupa feedback-ul celor care au făcut chiptuning, au remarcat că au nevoie de frâne mai bune, aderență la anvelope, etc. Eu... :)) le fac pe dos...
|
|
|
18-03-12, 16:13
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of: [Colectionar Machete] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
re: Ford Fiesta MK6 1.4 TDCI
Franele stock duc linistit 90-100cp, chiar mai bine. Riscul cel mai mare la chip(soft),cum vrei sa-i spui o sa fie ambreiajul. In rest, go 4 it
|
|
|
|
|