Aproape ca am atins obiectivele propuse pentru anul asta, n-am mai postat demult desi masina a suferit cateva modificari:
Arcuri Eibach 25mm fatza/15mm spate
Mountune Airbox
Filtru K&N Extreme
Vibra Technics Torque Mount
Intercooler Pace Black
Evacuare Turboback Milltek 76mm
Remapare DNA Tuning UK
Am facut masuratori cu masina stock la Racingcode: 249bhp cu 385Nm la roata
A doua masurare s-a facut dupa modificare tot la Racingcode evident: 301bhp cu 485Nm la roata
Mi-a lipsit catbackul Milltek la a doua masurare, masina avea doar Downpipe si Decat, rula cu catbackul stock.
https://www.youtube.com/watch?v=QUnKt...layer_embedded
Dupa montarea catbackului, traseul este complet si masina se aude asa:
https://www.youtube.com/watch?v=fswMt...layer_embedded
Nu m-au interesat neaparat valorile obtinute pe dyno ci castigul efectiv in urma modificarilor, vroiam sa stiu daca 'promisiunile' tunerului sunt sustenabile sau nu. In acest caz am fost multumit de diferenta. O sa mai fac o vizita la Sebastian dupa ce reusesc sa iau injectoarele si remaparea aferenta
Dupa montarea catbackului nerezonat s-a mai facut un dyno, de data asta la Exelixis, valorile fiind putin mai mari dar este alt catback, alt dyno, masurarea s-a facut in alta viteza etc.
Valorile obtinute au fost: 328 PS (aprox 323bhp) cu 526Nm la roata
Urmeaza sa rezolv cu injectoarele/remaparea si un set de gume putin mai late: 245/35 R19, iar daca lucrurile merg bine urmatoarele pe lista de bunatati sunt coiloverele + Powerflex Bush Kit