Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 18-08-10, 20:05   #121
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

stai ca n-am inteles, ce legatura au masinile vechi cu pneurile uzate?
nu sunt destui "cascadori" care isi rup gumele pe masinile lor moderne, zi de zi, seara de seara? alea mai au ceva siguranta?

inca ceva, la FWD daca explodeaza un pneu, e mai bine sa ramai fara directie?
aici chiar mi se pare deplasata afirmatia

inca o faza, astea mai moderne sunt destul de plasticate, nu cred ca e placut sa-ti explodeze o guma pe fata si sa-ti explodeze la randu-i o jumatate de bot compus dintr-o multitudine de piese de plastic si atunci cat ai vrea nu-ti mai pastrezi firea sa mai poti face ceva cu colacul din maini

au avut noroc, Dumnezeu i-a ajutat.
florin_cars is offline  
Old 18-08-10, 22:22   #122
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
stai ca n-am inteles, ce legatura au masinile vechi cu pneurile uzate?
Eu am facut referire la vechimea masinii vizavi de comportamentul la impact (am luat in considerare explozia unui pneu, nu am cautat si motivul exploziei), intruziunea a fost destul de mare.

Quote:
nu sunt destui "cascadori" care isi rup gumele pe masinile lor moderne, zi de zi, seara de seara? alea mai au ceva siguranta?
E treaba lor, atat timp cat nu implica nevinovati, sa le dea sa sara, insa omiti un aspect - una e sa le bubui controlat un pneu facand un cerc sau un burn si alta e sa fie ceva neprevazut la 100km/h.

Quote:
inca ceva, la FWD daca explodeaza un pneu, e mai bine sa ramai fara directie?
aici chiar mi se pare deplasata afirmatia
Amestecam merele cu perele.

Quote:
inca o faza, astea mai moderne sunt destul de plasticate, nu cred ca e placut sa-ti explodeze o guma pe fata si sa-ti explodeze la randu-i o jumatate de bot compus dintr-o multitudine de piese de plastic si atunci cat ai vrea nu-ti mai pastrezi firea sa mai poti face ceva cu colacul din maini
Din fericire nu am avut un asemenea ghinion sa imi bubuie un pneu! Legat de "plastic", eu sunt pro tehnologie si nu cred ca ai ramane fara "jumatate de bot".

Quote:
au avut noroc, Dumnezeu i-a ajutat.
Perfect de acord!
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline  
Old 18-08-10, 22:53   #123
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by NightClubRacer View Post
roata stanga a explodat(desi nu prea cred asta, mai mult banuiesc ca a intrat ceva in ea si a taiat-o)....

Bine ca ati scapat cu toti sanatosi.

Si eu am avut explozie pe dreapta spate in urma cu vreo 6-7 ani, la iesirea din Timisoara spre Arad; eram cu un Audi 80 din 1980, cauciucurile erau MONTANA si erau toate 4 noi (nu facusem cu ele decat vreo 4000 km), dar ala din dr spate a cedat desi nu aveam incarcatura mare -3 persoane si bagaj 0- si rulam cuminte cu 90-100 km/h. In cazul meu a fost mai mult noroc pt ca masina nu s-a manifestat violent, am putut s-o opresc usor si nu s-a lasat cu avarii...

Bafta in continuare, si succes in ceea ce vrei sa faci !
capricosti is offline  
Old 23-08-10, 23:59   #124
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
ce e bine Madaline,e ca a-ti scapat teferi, eu am patit o faza asemanatoare cu Mondeo break 2002 cu platforma si taunusul pe ea cand l-am luat din Cluj prin 22 ianuarie, vreme nasoala, la vre-o 50+ km de CLuj spre Oradea, drum cu o banda pe sens si inca jumate pe fiecare parte pt oprire, ceva drum lat si perfect, putina panta, foarte mica, nimeni pe drum, la 75km/h(am mai patit fenomenul si il cunoasteam, dar nu aveam E-ul la acel moment si conducea un prieten cu permis OK) am simtit in somnolenta mea(toata noaptea am mers spre Cluj cu un Renault 5 Alpine pe platforma) ca incepe sa intre in balans masina foarte usor se simte in prima faza, dar foarte repede se accentueaza sentimentul daca nu iei masuri de corectie.
I-am zis soferului sa franeze, dar n-a franat brusc, a calcat-o fin sa zic asa dupa spusele lui, masina avea ABS, dar pe moment soferul nu cred ca s-a gandit la asta si vroia sa faca un lucru bun sa nu blocheze rotile, eu zic ca ar fi trebuit calcata HARDDD, dar nah, a luat-o spredreapta spre deal cu botul Mondeo, a tras stanga(deja ansamblul intrase foarta rau in balans) si din fata tocmai aparuse o masina care urca acea mica panta, in urmatorul moment a tras din nou dreapta, eram 3 in masina, cred ca toti simteam atunci ca ar fi ultimele clipe, am vazut masina din contrasens ca se afla langa geamul soferului cu botul, intr-un final pot spune ca masina s-a intors brusc de bot spre dreapta, platforma ne-a tras de fund spre exterior, adica spre stanga, si spre spate, incat ne-a intors cu tot ansamblul pe contrasens(asta a fost cel mai mare noroc ca a fost soseaua libera inclusiv pana ne-am dat jos din masina). Ne-am trezit pe contrasens cu ansamblul pozitionat perfect drept, ca si cum veneam dinspre Oradea spre Cluj, ceva spooky rau de tot.
Doar bara spate la Mondeo a iesit din locash, a sarit cam 3-4cm inspre afara, cred k socul, contorsionarea caroseriei a dus la acest rezultat. Taunusul n-a patit nimic, platforma asemenea, noi, Mondeo nimic(in afara de bara pe care am impins-o la loc, dar a doua zi a cazut de tot si acum e pe tusa inca).
Nu intelegem nici care cum a scapat masina de pe contrasens, care nici nu s-a mai oprit, ori a vazut ca ne-am oprit in siguranta si n-au mai avut chef de nimic, ori nu stiu , asa suntem noi romanii pana la urma sa inteleg

Toata problema are la baza incarcatura repartizata prost pe platforma, vina? Cam a fostul proprietar de taunus, care m-a asteptat cu rotile e pe stanga la pamant, le-am umflat putin pe frigu ala cat am putut si in cateva ore pana am plecat din Cluj, s-au dezumflat din nou, s-au slabit chingile in consecinta si masina a alunecat spre o parte, iar la viteza de peste 70km/h am patit de cateva ori cu alte masini cu platforma, incepe sa oscileze platforma si "te trage" daca nu franezi...

Deci, ai scapat cu bine, fieru e fier, banul e ban, ghinionul e ghinion, dar uneori soferul mai intoarce toate astea in favoarea lui


Poate o faci bucati, vinzi tot si te interesezi de Coupe-ul de care am zis eu in pagina anterioara, vin pozele curand
in principiu nu ma grabesc deocmadata, dar astept pozele. Oricum e bine ca am scapat cu bine...masina se schimba.
Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Urat accident, la cum arata masina ati avut mare noroc, insa e si un semn de alarma referitor la masinile vechi, varsta isi spune cuvantul.
Explozia unui pneu spate la o masina RWD e foarte paguboasa, dupa cum ai simtit de fapt pe propria piele. Soferul se pare ca stia se face (din fericire pentru voi) si a oprit-o fara sa o rastoarne + norocul ca cei din spatele vostru din tafic nu v-au acrosat.
PS: aprindeti niste lumanari, v-ati cam nascut a doua oara!
am fost si acolo...am scapat cu bine.

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
stai ca n-am inteles, ce legatura au masinile vechi cu pneurile uzate?
nu sunt destui "cascadori" care isi rup gumele pe masinile lor moderne, zi de zi, seara de seara? alea mai au ceva siguranta?

inca ceva, la FWD daca explodeaza un pneu, e mai bine sa ramai fara directie?
aici chiar mi se pare deplasata afirmatia

inca o faza, astea mai moderne sunt destul de plasticate, nu cred ca e placut sa-ti explodeze o guma pe fata si sa-ti explodeze la randu-i o jumatate de bot compus dintr-o multitudine de piese de plastic si atunci cat ai vrea nu-ti mai pastrezi firea sa mai poti face ceva cu colacul din maini

au avut noroc, Dumnezeu i-a ajutat.
cauciucu nu era uzat...era chiar bun, pacat ca sa intamplat asa.

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Bine ca ati scapat cu toti sanatosi.

Si eu am avut explozie pe dreapta spate in urma cu vreo 6-7 ani, la iesirea din Timisoara spre Arad; eram cu un Audi 80 din 1980, cauciucurile erau MONTANA si erau toate 4 noi (nu facusem cu ele decat vreo 4000 km), dar ala din dr spate a cedat desi nu aveam incarcatura mare -3 persoane si bagaj 0- si rulam cuminte cu 90-100 km/h. In cazul meu a fost mai mult noroc pt ca masina nu s-a manifestat violent, am putut s-o opresc usor si nu s-a lasat cu avarii...

Bafta in continuare, si succes in ceea ce vrei sa faci !
asta e, oricum am avut noroc si ca am scapat cu totii, ma bucur ca masina a rezistat si ne-a scapat...chiar daca e ireparabila.

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Eu am facut referire la vechimea masinii vizavi de comportamentul la impact (am luat in considerare explozia unui pneu, nu am cautat si motivul exploziei), intruziunea a fost destul de mare.



E treaba lor, atat timp cat nu implica nevinovati, sa le dea sa sara, insa omiti un aspect - una e sa le bubui controlat un pneu facand un cerc sau un burn si alta e sa fie ceva neprevazut la 100km/h.



Amestecam merele cu perele.



Din fericire nu am avut un asemenea ghinion sa imi bubuie un pneu! Legat de "plastic", eu sunt pro tehnologie si nu cred ca ai ramane fara "jumatate de bot".



Perfect de acord!
oricum va multumesc pentru tot! Si vreau sa ii mai multumesc lu nenea sile ca a venit si a luat pasagerii, chiar daca era tarziu. Mai rar oameni de treaba asa. Eu acuma m-am intors de la munca din brasov, trag tare ca sa pot cumpara alta casoerie...si sa refac mica bestie. O sa ma duc zilele astea sa vad 2 caroserii, una de scorpio si una de sierra hatchback mai veche. Sa vedem acuma, o sa revin cat mai repede cu informatii.
__________________
DMX Custom's since 2005!
NightClubRacer is offline  
Old 24-08-10, 10:27   #125
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

ceasul de bord, panoul de butoane din stanga, volanul si multe altele sunt luate de pe sierra noua, sedan, cred ca am mai zis, diferentialul, discurile ventilate fata cu etrierii, tamburii spate mai mari si nu mai retin.

Oricum motorul e omologat, dar nu e finalizata transcrierea inca, cand se gaseste client se discuta si se finalizeaza transcrierea apoi se vinde legal.

masina
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	22082010190.jpg
Views:	74
Size:	279.5 KB
ID:	1623590   Click image for larger version

Name:	22082010191.jpg
Views:	62
Size:	215.4 KB
ID:	1623591   Click image for larger version

Name:	22082010193.jpg
Views:	92
Size:	307.5 KB
ID:	1623592  

Click image for larger version

Name:	22082010194.jpg
Views:	96
Size:	207.1 KB
ID:	1623593   Click image for larger version

Name:	22082010195.jpg
Views:	52
Size:	224.9 KB
ID:	1623594   Click image for larger version

Name:	22082010196.jpg
Views:	64
Size:	229.6 KB
ID:	1623595  

Click image for larger version

Name:	22082010197.jpg
Views:	52
Size:	229.1 KB
ID:	1623596   Click image for larger version

Name:	22082010198.jpg
Views:	87
Size:	257.7 KB
ID:	1623597   Click image for larger version

Name:	22082010200.jpg
Views:	58
Size:	242.8 KB
ID:	1623598  


Last edited by florin_cars; 24-08-10 at 10:30.
florin_cars is offline  
Old 24-08-10, 17:37   #126
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

nu arata rau lasa si pretu...ms
NightClubRacer is offline  
Old 25-08-10, 07:33   #127
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

pretul l-am mai spus ncr-ule , 800euro, si uitasem, evacuarea e directa, doar cu finala
florin_cars is offline  
Old 26-08-10, 13:47   #128
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

ultimu meu post pe acest thread...vreau sa se inchida topicu asta, nu am ce sa mai fac cu masina asta! R.I.P
NightClubRacer is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -