Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 04-08-10, 08:50   #91
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Sierra din dotare merge relaxata cu castrol (a fost vreo 70 -80 ron la metro) til recomand cu incredere . Sa te bucuri de finala originala ca uitasei sa te lauzi cu ea !

Florine... asta cu nu au fost in parametrii poti sa io spui unuia care a detinut 1-2 forduri diesel , cu mine situatia stand un pic altfel judecat dupa faptul ca am avut fordulete cam cate fire de par au unii in cap => altfel spus 2.3D e un motor primitiv , perimat , fara forta cu un consum nu tocmai gratuit care avea 70 si ceva de cai cand era nou (nicidecum dupa 1000 de ani de mers cu uleiuri jenante si motorina de la galeata) . Motiv pentru care sa spui ca nu pleaca masina fara scart cu 2.3d mi se pare aberant atata timp cat poti pleca normal fara mare chin cu sierra 2.9 care are un pic mai multa putere , ca masina ta e ok si ca pretul este de telefon mobil fara mari pretentii sunt perfect deacord mai ales judecat dupa cat cer altii pe asemenea toroape ...dar pana la a spune ca e o sportiva ascunsa sau ca rupe aderenta datorita motorizarii superioare la fiecare plecare de pe loc e cu totul altceva zic eu.
sile1 is offline  
Old 04-08-10, 09:26   #92
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

cam asta am gasit..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DOHC oil.JPG
Views:	60
Size:	91.6 KB
ID:	1595755   Click image for larger version

Name:	DOHC Tuning oil.JPG
Views:	42
Size:	124.4 KB
ID:	1595756  
florin_cars is offline  
Old 04-08-10, 17:36   #93
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
Sierra din dotare merge relaxata cu castrol (a fost vreo 70 -80 ron la metro) til recomand cu incredere .......
Merge si Castrol, si Agip,si Mobil, si multe altele, dar pt Sierra DOHC conteaza sa fie 10W40, sau, dupa cum se vede si din ce a pus Florin se poate si ceva mai scump si mai special: 5W30.
Poti sa pui si uleiuri mai slabe si mai ieftine (15W40, 20W40) dar nu se merita; cel mai bine e sa respecti indicatiile fabricantului.

Ce pot sa spun este ca dupa aproape 10 000km uleiul pe care l-am golit din motor cand am facut schimbul de ulei, arata incredibil de bine dupa atata folosire. Si n-am menajat prea mult motorul pe parcursul celor 10 000km

Cel mai important lucru este sa nu fortezi motorul cand e rece, altfel, pe langa un consum exagerat de benzina vei avea si uzuri mai rapide in motor.
capricosti is offline  
Old 04-08-10, 22:49   #94
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
florin_cars are perfecta dreptate: nu orice super-ulei este ok pt toate motoarele.
Uleiurile recomandate de Ford pt DOHC sunt cele din gama 10W40 (poate fi Castrol, Agip, Mobil, etc) pt utilizare mai sport a masinii, sau 10W30 pt o exploatare mai cuminte, mai de familie, adica pt cei care merg 'pasnic'

Eu am pus Mobil Super S 10W40 . Este un ulei semisintetic, pt motoare cu 'Very High Performance' indicat in orice sezon. Si sunt Super S multumit de el . Poti alege si alta marca, dar nu uita sa fie din gama 10W40.
Pt 2,0 Cosworth este indicat ulei syntetic Formula S 5W50, dar pt ce avem noi este foarte bun Mobil Super S 10W40 (cu 'S' de la Formula S )

Si o Sierra MK2 fioroasa cu farurile tunate
ms de info, si chiar asea avem de gand sa fac farurile...deja am facut rost de fibra si trebuie sa ma apuc de model si dupa sa fac produsu finit

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
Sierra din dotare merge relaxata cu castrol (a fost vreo 70 -80 ron la metro) til recomand cu incredere . Sa te bucuri de finala originala ca uitasei sa te lauzi cu ea !

Florine... asta cu nu au fost in parametrii poti sa io spui unuia care a detinut 1-2 forduri diesel , cu mine situatia stand un pic altfel judecat dupa faptul ca am avut fordulete cam cate fire de par au unii in cap => altfel spus 2.3D e un motor primitiv , perimat , fara forta cu un consum nu tocmai gratuit care avea 70 si ceva de cai cand era nou (nicidecum dupa 1000 de ani de mers cu uleiuri jenante si motorina de la galeata) . Motiv pentru care sa spui ca nu pleaca masina fara scart cu 2.3d mi se pare aberant atata timp cat poti pleca normal fara mare chin cu sierra 2.9 care are un pic mai multa putere , ca masina ta e ok si ca pretul este de telefon mobil fara mari pretentii sunt perfect deacord mai ales judecat dupa cat cer altii pe asemenea toroape ...dar pana la a spune ca e o sportiva ascunsa sau ca rupe aderenta datorita motorizarii superioare la fiecare plecare de pe loc e cu totul altceva zic eu.
nu am apucat, dar deabia astept s-o montez sa fie mai low profile ca la drum lung decat a5a o calmeaza

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
cam asta am gasit..
bun, merci!

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Merge si Castrol, si Agip,si Mobil, si multe altele, dar pt Sierra DOHC conteaza sa fie 10W40, sau, dupa cum se vede si din ce a pus Florin se poate si ceva mai scump si mai special: 5W30.
Poti sa pui si uleiuri mai slabe si mai ieftine (15W40, 20W40) dar nu se merita; cel mai bine e sa respecti indicatiile fabricantului.

Ce pot sa spun este ca dupa aproape 10 000km uleiul pe care l-am golit din motor cand am facut schimbul de ulei, arata incredibil de bine dupa atata folosire. Si n-am menajat prea mult motorul pe parcursul celor 10 000km

Cel mai important lucru este sa nu fortezi motorul cand e rece, altfel, pe langa un consum exagerat de benzina vei avea si uzuri mai rapide in motor.
aha gata o sa aleg intre ele, poate si pretu va avea un afect asupra deciziei ca doar e criza oricum sunt tare multumit de ea, azi am facut un drum mai lung de vreo 100km si a consumat mai nimica, undeva la 7-8 max Am avut si ceva probleme cu o fisa, care nu era a ei, si pana la urma a cedat, dar am inlocuit-o cu cea originala si acuma merge la fel de bine
__________________
DMX Custom's since 2005!
NightClubRacer is offline  
Old 06-08-10, 20:29   #95
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

NCR-ule, motorul Cosworth V6 204 cp de care am vorbit zilele trecute s-a vandut cu cutie de viteze cu tot

Nu mai pomeneam de el, dar fiindca stiu ca tu erai fan Granada m-am gandit sa te instiintez ca motorul ala cu cv automatica va ajunge in curand pe o ...
Da! pe o Granada

Si ce Granada
O Granada mk1 de acum vreo 40 de ani......
capricosti is offline  
Old 09-08-10, 01:03   #96
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
NCR-ule, motorul Cosworth V6 204 cp de care am vorbit zilele trecute s-a vandut cu cutie de viteze cu tot

Nu mai pomeneam de el, dar fiindca stiu ca tu erai fan Granada m-am gandit sa te instiintez ca motorul ala cu cv automatica va ajunge in curand pe o ...
Da! pe o Granada

Si ce Granada
O Granada mk1 de acum vreo 40 de ani......
super tare 2 sau 4 usi?

in alta ordine de idei, trebuie sa schimb placutele de frana si ferodourile pe spate, uleiul, bucsaraie fata(sper ca saptamana asta sa schimb tot ca trebuie sa pregatesc masina de calatorie prin tara)...si a mai primit niste chestiute masina, maine sper sa le ridic si sa le pun pe ea. Poze maine
NightClubRacer is offline  
Old 09-08-10, 10:39   #97
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by NightClubRacer View Post
in alta ordine de idei, trebuie sa schimb placutele de frana si ferodourile pe spate, uleiul, bucsaraie fata(sper ca saptamana asta sa schimb tot ca trebuie sa pregatesc masina de calatorie prin tara)...si a mai primit niste chestiute masina, maine sper sa le ridic si sa le pun pe ea. Poze maine
Prin tara? Unde mergem? Pai schimba-le, ca nu am chef sa te vad prin pom cu ea... Astept poze, ca sunt prins la munca si nu stiu cand am timp sa trec pe la tine...
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!

Now: '01 VW Golf variant -> no topic
B-99-SAA is offline  
Old 09-08-10, 11:32   #98
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by B-99-SAA View Post
Prin tara? Unde mergem? Pai schimba-le, ca nu am chef sa te vad prin pom cu ea... Astept poze, ca sunt prins la munca si nu stiu cand am timp sa trec pe la tine...
pei o sa fie Pitesti, valcea, horezu, tg-jiu, snagov, brasov o sa pun poze pe mai pe seara poate o sa ma gasesti in vreo rapa pe dealu negru, acolo se va duce in blana
NightClubRacer is offline  
Old 09-08-10, 11:38   #99
NXdev

Stage 5
 
NXdev's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 3,273
Member of:
[Honda]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Ii faci rodajul ?
NXdev is offline  
Old 11-08-10, 09:53   #100
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

si din nou se pare ca ghinionu ma urmareste s-au stricat 2 fise, le-am schimbat pe toate 4 ca sa stiu o treaba. Si din prostie cred, sau de la pompa de benzina care din nou a cedat asea ca mica excursie se amana si masina sta pe bara si asteapta piesele. oricum caut o pompa de benzina mai racing si mult mai buna ca sa scap de probleme
NightClubRacer is offline  
Old 11-08-10, 22:14   #101
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

m-am decis sa arunc vechiul rezervor si sa iau unu cu o pompa interiora...se pare ca rezervoru meu nu are anti val si mereu va baga aer in pompa si o s-o faca sa cedeze asea ca a inceput munca. Demontat rezervor, aranjat furtune, cabluri si acuma astept sa ma intorc in bucuresti sa iau rezervoru si sa il montez. Si dupa bucsaraie si etc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1180958.JPG
Views:	98
Size:	2.06 MB
ID:	1607228   Click image for larger version

Name:	P1180961.JPG
Views:	97
Size:	1.87 MB
ID:	1607229   Click image for larger version

Name:	P1180959.JPG
Views:	79
Size:	2.06 MB
ID:	1607230  

Click image for larger version

Name:	P1180960.JPG
Views:	112
Size:	2.01 MB
ID:	1607231  
NightClubRacer is offline  
Old 12-08-10, 17:59   #102
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Acu e ridicata de fund Ce sa zic, asteptam sa ma plimbi, dar mai rezist nu-i problema Spor la treaba, daca e sa ai nevoie de ajutor, da un telefon si vin, nu-i pb
B-99-SAA is offline  
Old 13-08-10, 00:02   #103
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by B-99-SAA View Post
Acu e ridicata de fund Ce sa zic, asteptam sa ma plimbi, dar mai rezist nu-i problema Spor la treaba, daca e sa ai nevoie de ajutor, da un telefon si vin, nu-i pb
ma de ajutor nu prea am nevoie...bani cat mai multi sa o termin mai repede ca se pare ca am depasit bugetul cu mult si jantele o sa mai astepte o vreme. Oricum de azi plec din bucuresti si ma intorc peste o saptamana...deci o sa stea o vreme pe bara, si dupa sper sa ma apuc de ea..asta daca nu plec iara cu munca.
NightClubRacer is offline  
Old 15-08-10, 21:06   #104
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

Quote:
Originally Posted by NightClubRacer View Post
m-am decis sa arunc vechiul rezervor si sa iau unu cu o pompa interiora...se pare ca rezervoru meu nu are anti val si mereu va baga aer in pompa si o s-o faca sa cedeze ...
Inteleg ca nu prea ai apucat sa te bucuri de motorul tau... Eu te-am sfatuit de la inceput sa pui rezervor cu pompa interioara si neaparat cea originala de DOHC..

Si ca sa elimini alte necazuri in functionarea motorului iti sugerez sa schimbi filtrul de aer si bujiile actuale care e posibil sa fie cam 'kaput' , cu altele noi; dar ai grija sa fie neaparat cu codul indicat pt tipul asta de motor Ca si uleiul de motor si bujiile pot fi de la diferite firme, dar trebuie sa fie corespunzatoare pt diferite motoare...Asa ca -indiferent ca sunt Motocraft, Champion, Bosch, NKG, etc- daca pui ''de Sierra'' n-o sa ai performantele asteptate de la masina ta
Trebuie sa fie neaparat bujiile cu codul corect pt Sierra (Scorpio) 2.0 DOHC 8v, si vezi ca difera si astea in functie de codul motorului N9A, N9C, N9D (adica 125cp, 120 cp, 115 cp). La magazinele de piese auto au cataloage cu detaliile respective, e nevoie doar de 'putin efort' din partea vanzatorilor ca sa caute in ele Bujiile, chiar daca se potrivesc la filet, nu inseamna ca sunt ok pe orice motor (la fel ce spuneam si despre ulei).

Ziceai ca pui eleron de Sierra RS ( banuiesc ca era vorba de Sierra Cosworth), dar eleronul de pe masina ta e de alt tip Uite cum trebuie sa arate eleronul cu pricina
Bafta !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	E 2a.jpg
Views:	49
Size:	40.3 KB
ID:	1611877  

Last edited by capricosti; 15-08-10 at 21:08.
capricosti is offline  
Old 16-08-10, 17:45   #105
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC Mk 2

am un coupe MK I cu moaca de face-lift + jante Borbet de Sierra RS pe 14 cu gume f bune, vopsita vara trecuta.
Are de pe MK II puse piesele urmatoare:
-motor 2.0 DOHC omologat, se finalizeaza procedurile curand daca se gaseste cumparator
-frane fata ventilate/spate butuci mari
-diferential
-sistem inchidere usi cu cabluri nu cu tije inclusiv inchidere centralizata
-evacuare

Cheder bun la haion, schimbat tot anul trecut, polita spate facuta si imbracata in material.

800euro fix, cu ITP valabil, asta e de drift, sa o auzi cum urla NCR-ule
vin si poze curand, poate si un sound/film..
florin_cars is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -