imi cer scuze ca nu am mai postat p-aici ...
de cand am prezentat ultimele noutati, masina a mai trecut prin ceva modificari...
- separatoare de roti cu prezoane in ele ( cred ca denumirea corecta e adaptatoare atata vreme cat roata intra pe prezoanele separatoarelor )...
deci 3 cm pe spate si 2.5 cm pe fata...am vrut sa pun 3 cm all arround, dar nu puteam vira roata de tot pe fata cu cele de 3, iar 2 cm era prea putin, asa ca am gasit 2.5 ca fiind marimea ideala... iar rotile din spate sa iasa mai mult in afara ca din fata e mult mai frumos...
- am reconstruit aproape tot motorul...
s-au inlocuit toate piesele vechi, de la cel mai mic surub...
- masina a mai primit de asemenea si o bara de torsiune, un nou capas de ulei HKS, spoiler pe spate de Probe GT american ( in final l-am gasit, de mult timp vroiam cel american si nu cel european )
a trebuit sa dau jos reflectorul central , deoarece bara spate americana nu are loc pentru placa de inregistrare, asa ca a trebuit sa fac o placa mica si sa o pun intre stop-urile spate...
am continuat cu niste suspensii pe cilindru reglabile, coilovers... dar imi coborau masina prea mult, asa ca le-am vandut si am achizitionat din nou niste arcuri, M2 Lowering Springs...
masina nu a coborat asa cum am vrut eu de mult, asa ca am continuat cu achizitionarea unor Strut Mounts de Ford Escort Model 1998, deoarece astea sunt mult mai inguste decat cele de probe, cu putine modificari minore incap bine si lasa masina mai in jos cu vreo 2 cm... iar pe spate am taiat o spirala din arcuri...
de asemenea masina a mai primit si un High FLow Cat Converter, iar dupa asta , am reconstruit intreaga linie de evacuare, Straight Pipe : My Setup :
Colectori de evacuare din otel inoxidabil, High Flow Cat Converter, Straight Pipe, iar la finalul evacuarii, 4 tevi, twin mufflers... masina suna Crimaaaa, mereu se ia de mine politia...
- am continuat cu comandarea unui schimbator de viteze scurt, Short Throw Shifter, de asemenea am pus folie neagra pe toate geamurile, inclusiv cele fata...
cam atat de moment... am in gand sa o vopsesc ... asta daca Dumnezeu ma ajuta... schema de culori va fi alb perlat matt si negru satinat...
cateva poze...
aici cand i-am pus folia pe geamuri... a trebuit sa dezmontez juma de masina...
aici cu suspensiile coilovers montate, inca nu avea geamurile negre, iar separatoarele erau montate doar pe spate... 3 cm
iar aici o poza cu Engine bay-ul, dupa ce l-am reconstruit... aproape in totalitate...
de asemenea am mai primit din Anglia si un nou filtru de aer...
separatoarele de roti...
si cateva before and after...
am uitat sa mentinonez, masina a mai primit si faruri americane, de fap acele bucati de tabla ce acopera farul, acum ajung pana la spoiler, cele europene mai au un triunghi de plastic in fata lor, sunt mai scurte, nu ajung pana la spoiler...