Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 28-05-10, 01:23   #1
filip_pine

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 39
Default Ford Probe GT 24v

salut, sunt proprietarul unui Ford Probe GT, ma numesc Ionut, am 22 de ani si este al doilea Ford Probe pe care il detin, am obtinut permisul de conducere in 2007... am putut sa imi cumpar masina abia in februarie 2009, iar prima masina a fost un probe 2-nd gen., nu am putut sa ma bucur mult de el deoarece am fost nevoit sa il vand dupa un mic accident ( unu cu un jeep a intrat in mine )... l-am cumparat in februarie si l-am vandut in iunie, ca mai tarziu, prin noiembrie sa imi cumpar al doilea Probe, de data aceasta un GT... si de atunci sunt cu el impreuna zi de zi... il iubesc la nebunie...

aici poza cu primul meu ford...



iar aici poze cu cel de-al doilea...










Last edited by filip_pine; 28-05-10 at 01:50.
filip_pine is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 22:31   #2
p3rv3r5ul

Stage 5
 
p3rv3r5ul's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,194
Default Re: Ford Probe GT 24v

o masina frumoasa si pare intretinuta.cred ca ii sta bine trantita mai mult, niste jante mari cu buza si cam atat pentru ca nu esti genul de om care sa o arda cu bodykit-uri. cred ca deja ai vazut masina asta cum arata: https://forum.4tuning.ro/121-masina-m...obe-story.html
p3rv3r5ul is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 22:36   #3
filip_pine

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 39
Default Re: Ford Probe GT 24v

da stiu acel probe, nu ca sunt impotriva bodykit-urilor, doar ca nu imi plac cele badarane... daca intelegi, ceva stilat si cu bun gust... ce mai vreau sa ii fac la masina este sa o cobor de suspensii ( niste arcuri Koenig ) , o coboara 7 cm, sa ii pun lambo doors, toate geamurile negre, si la urma ceva pe la motor, nu sa ii urc caii sau ceva de genu, ci doar inlocuire piese vechi, bujii, cabluri de bujii, filtru de aer sport... light tuning intelegi ?
filip_pine is offline   Reply With Quote
Old 31-05-10, 01:58   #4
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Ford Probe GT 24v

Salut,frumoasa masina,eu unul nu sunt adeptul dungilor deci nu prea imi plac,dar asta e alegerea ta,un sfat poate te pune pe ganduri ,vopseste stalpii de pa parbriz pe negru si plafonu negru + folie ,jante si lasata ,eu unul asa as face,poti vb pe forum cu baietii sa iti faca un virtual...Bafta
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 31-05-10, 04:30   #5
filip_pine

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 39
Default Re: Ford Probe GT 24v

mersi frumos, cum am spus si mai sus, daca o modific lista modificarilor de mai sus o sa tin cont de ea, nimic altceva nu ii fac in afara de ce am mentionat mai sus...stiu si eu sa fac virtuale , plafonul si stalpii nu ii fac pe negru, deoarece imagineaza-ti cum ar arata cu dungile alea albe pe capota rosie si portbagaj iar pe plafon dungile sa cada pe negru...
filip_pine is offline   Reply With Quote
Old 31-05-10, 20:00   #6
_mmm

Stage 2
 
_mmm's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 46
Default Re: Ford Probe GT 24v

arata bine dar eu as intra in motor un turbo cred ca ar fi distractie cu masina
_mmm is offline   Reply With Quote
Old 18-05-11, 12:19   #7
D-I-U

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 254
Member of:
[VW]
Default Re: Ford Probe GT 24v

Quote:
Originally Posted by filip_pine View Post
mersi frumos, cum am spus si mai sus, daca o modific lista modificarilor de mai sus o sa tin cont de ea, nimic altceva nu ii fac in afara de ce am mentionat mai sus...stiu si eu sa fac virtuale , plafonul si stalpii nu ii fac pe negru, deoarece imagineaza-ti cum ar arata cu dungile alea albe pe capota rosie si portbagaj iar pe plafon dungile sa cada pe negru...
probe de 2.0 ai avut inainte??daca DA dami si mie ceva sfaturi ca ma bate gandu sami schimb masina si am gasit unu ok,sau la ce sa ma uit daca ma duc sa iau probele...ms
D-I-U is offline   Reply With Quote
Old 27-05-11, 22:22   #8
filip_pine

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 39
Default Re: Ford Probe GT 24v

salut, 2.0 nu am avut ... dar cunosc destul de bone modelul... daca vrei sa simti placere si sa stai comod intr-o masina sport iti recomand 2.0, daca vrei senzatii tare atunci sigur un GT 24v... ai grija sa te uiti la furtune sa nu piarda apa/ulei/lichid de directie... e una din problemele comune ale masinior probe ( furtune de proasta calitate...) eu le-am inlocuit pe ale mele.... din ce mi-au spus baietii din club care au 2.0 zice ca da gres distribuitorul foarte des la modelul 2.0... uitate si sa nu ii bata tensorul de la cureaua de distributie... tot la fel, problema comuna cu masinile probe... in rest daca iti place dai inainte... , ti-l recomand, e o masina foarte frumoasa si niste linii foarte fluide...
filip_pine is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 11:43   #9
D-I-U

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 254
Member of:
[VW]
Default Re: Ford Probe GT 24v

ms de sfaturi dar sa dat probele ala acum sunt in cautarea altuia
D-I-U is offline   Reply With Quote
Old 02-07-11, 04:30   #10
filip_pine

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 39
Default Re: Ford Probe GT 24v

un filtru sport ce l-am facut din doua kit-uri... am taiat si indoit in asa fel incat sa fie indreptat spre pamant si inspre roata... in felul asta aspirand aer rece... trebuie sa am grija la balti si lacuri sa nu traga apa pe filtru...


Last edited by filip_pine; 02-07-11 at 04:43.
filip_pine is offline   Reply With Quote
Old 30-07-11, 01:19   #11
filip_pine

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 39
Default Re: Ford Probe GT 24v

un mic update la proiectul meu...

dupa o lunga asteptare in sfarsit am primit din California cablurile de bujii VMS Racing 10.2mm din silicon



de asemenea am primit din Anglia semnalizatoarele pe fundal cristalin... cele originale erau pe galben, pareau demodate...



tot dupa lungi asteptari in sfarsit am primit si farurile Diamond Crystal Clear cu lupa pe fundal negru... a fost o durere in fund sa le instalam dar cu putine modificari au incaput destul de bine...





nu putea lipsi bine asteptatul kit de Xenon tot din Anglia... e un HID Bi Xenon 8000k cu balastrul de tip nou, ce nu se incalzesc asa tare ca cele mari...



am vrut ca masina sa arate cat mai american posibil... asa ca i-am comandat din State o buza special pentru Mustang Cobra, ( Mustang Mach 1 Chin Lip ) dar care cu cateva modificari minore incape la perfectie pe spoilerul de probe... puteti obersva de asemenea si pozitiile, de culoare portocalie, specifica Statelor Unite... iubesc pozitiile pe portocaliu...



dupa o luunga si pot spune chiar luunga asteptare, in sfarsit mi-au ajuns din Anglia si furtunele ( kitul complet de 6 ) din silicon reforjat ce rezista la temperaturi de peste 240 grade... sunt marca Samco MotorSport ( aceasi marca ce fabrica furtune pentru masinile de circuit ), am asteptat vreo 2 luni pentru ele... sunt facute la comanda, de aceea dureaza atat de mult pana ti le trimit cei de la fabrica...

aici poze inlocuindu-le... a trebuit sa scot radiatorul...




de asemena am instalat si o tablita din aluminiu, ca sa acopere spatiul urat lasat cand am scos filtrul de aer original si am pus un Cold Air Intake...

cam asa arata motorul meu in prezent...



am continuat cu comandarea celor 4 discuri de frana ( perforate si zgariate ) cred ca asa se zice corect... impreuna cu 8 placute de frane ceramice...

... aici un amic ajutandu-ma sa le instalez...





am inceput si pe la interior ceva modificari... am inlocuit luminile de la bord, erau un verde palid, deoarece au trecut 17 ani peste el... am pus niste led-uri T5 albastre si un Gauge Bezel din otel inoxidabil...



nu m-am oprit aici si am continuat visul meu de a-l vedea aproape american... asa ca am continuat cu modificarile la exterior...

am comandat din New Jersey dupa ebay niste oglinzi de Probe GT model USA ( cele care nu se rabateaza... ) si le-am vopsit in negru matt...



am continuat cu stop-urile pe spate model american cu semnalizarile pe rosu ( specific Statelor Unite ) nu galbene cum sunt in europa...de asemenea aceste stop-uri vin cu 2 lumini de marsarier...am anulat lumina de ceata si am tras un cablu de la cealalta... asa functioneaza amandoua luminile cand dau cu spatele... poze inlocuind stop-urile...



am continuat cu instalarea unor colectori de admisie marca OBX Racing pentru circuit si cu instalarea a 4 tevi de esapament... tuberia dupa spate e facuta la comanda intr-un service , iar ca sa incapa a trebuit sa indoi un pic din tabla de dedesubtul masinii ce sustine roata de rezerva... ( prin lovituri cu ciocanul )...

o poza cu ce fundulet sexy are acum...



cam atat i-am facut de moment... mai are cateva briz briz-uri dar nu are rost , sunt nesemnificative, lumini albastre la interior, mochete cromate etc...

sper sa va placa...

Last edited by filip_pine; 30-07-11 at 01:44.
filip_pine is offline   Reply With Quote
Old 30-07-11, 17:14   #12
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Ford Probe GT 24v

Foarte tare,schimbare majora intre ce ai prezentat la inceput,facut cu gust dar si cu cap,ai invetit banii in lucruri de calitate,bafta cu masina si sa ne ti la curent.
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 19:22   #13
moise

Stage 5
 
moise's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
Default Re: Ford Probe GT 24v

Quote:
Originally Posted by filip_pine View Post
... mai are cateva briz briz-uri dar nu are rost , sunt nesemnificative, lumini albastre la interior, mochete cromate etc...
Masina arata foarte bine, cred ca ar fi bine sa renunti la "briz briz-uri" in special la mochetele cromate.
moise is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 02:19   #14
filip_pine

Stage 2
 
Join Date: May 2010
Posts: 39
Default Re: Ford Probe GT 24v

imi cer scuze ca nu am mai postat p-aici ...

de cand am prezentat ultimele noutati, masina a mai trecut prin ceva modificari...

- separatoare de roti cu prezoane in ele ( cred ca denumirea corecta e adaptatoare atata vreme cat roata intra pe prezoanele separatoarelor )...

deci 3 cm pe spate si 2.5 cm pe fata...am vrut sa pun 3 cm all arround, dar nu puteam vira roata de tot pe fata cu cele de 3, iar 2 cm era prea putin, asa ca am gasit 2.5 ca fiind marimea ideala... iar rotile din spate sa iasa mai mult in afara ca din fata e mult mai frumos...

- am reconstruit aproape tot motorul...

s-au inlocuit toate piesele vechi, de la cel mai mic surub...

- masina a mai primit de asemenea si o bara de torsiune, un nou capas de ulei HKS, spoiler pe spate de Probe GT american ( in final l-am gasit, de mult timp vroiam cel american si nu cel european )

a trebuit sa dau jos reflectorul central , deoarece bara spate americana nu are loc pentru placa de inregistrare, asa ca a trebuit sa fac o placa mica si sa o pun intre stop-urile spate...

am continuat cu niste suspensii pe cilindru reglabile, coilovers... dar imi coborau masina prea mult, asa ca le-am vandut si am achizitionat din nou niste arcuri, M2 Lowering Springs...

masina nu a coborat asa cum am vrut eu de mult, asa ca am continuat cu achizitionarea unor Strut Mounts de Ford Escort Model 1998, deoarece astea sunt mult mai inguste decat cele de probe, cu putine modificari minore incap bine si lasa masina mai in jos cu vreo 2 cm... iar pe spate am taiat o spirala din arcuri...

de asemenea masina a mai primit si un High FLow Cat Converter, iar dupa asta , am reconstruit intreaga linie de evacuare, Straight Pipe : My Setup :

Colectori de evacuare din otel inoxidabil, High Flow Cat Converter, Straight Pipe, iar la finalul evacuarii, 4 tevi, twin mufflers... masina suna Crimaaaa, mereu se ia de mine politia...

- am continuat cu comandarea unui schimbator de viteze scurt, Short Throw Shifter, de asemenea am pus folie neagra pe toate geamurile, inclusiv cele fata...

cam atat de moment... am in gand sa o vopsesc ... asta daca Dumnezeu ma ajuta... schema de culori va fi alb perlat matt si negru satinat...

cateva poze...

aici cand i-am pus folia pe geamuri... a trebuit sa dezmontez juma de masina...



aici cu suspensiile coilovers montate, inca nu avea geamurile negre, iar separatoarele erau montate doar pe spate... 3 cm



iar aici o poza cu Engine bay-ul, dupa ce l-am reconstruit... aproape in totalitate...



de asemenea am mai primit din Anglia si un nou filtru de aer...





separatoarele de roti...






si cateva before and after...





am uitat sa mentinonez, masina a mai primit si faruri americane, de fap acele bucati de tabla ce acopera farul, acum ajung pana la spoiler, cele europene mai au un triunghi de plastic in fata lor, sunt mai scurte, nu ajung pana la spoiler...

Last edited by filip_pine; 11-01-12 at 02:48.
filip_pine is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 10:33   #15
moise

Stage 5
 
moise's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
Default Re: Ford Probe GT 24v

Quote:
Originally Posted by filip_pine View Post

aici cu suspensiile coilovers montate, inca nu avea geamurile negre, iar separatoarele erau montate doar pe spate... 3 cm



iar aici o poza cu Engine bay-ul, dupa ce l-am reconstruit... aproape in totalitate...


Felicitari masina arata foarte bine...
moise is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -