Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 01-10-09, 12:02   #1
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Ford Ka-ul meu 2001

In sfarsit m-am hotarat sa-mi prezint si eu masina. Dupa cum spune si titlul, este un Ford Ka din 2001, ca nivel de echipare este Basic, fara ABS, A/C, geamuri electrice, acestea din urma urmand a fi montate cat de curand.
Ca imbunatari fata de stock am asa:

Exterior:
Folie Geamuri fata-spate;
Stopuri cu led-uri;
Semnalizari smoked lateral;

De viitor:
Faruri Angel Eyes;
Xenon faza scurta/faza lunga;
Vopsit in intregime alb perlat.


Stabilitate:
Jante 14" Aluett
Cauciucuri Good Year Hydragrip 185/55/14

Urmeaza a fi montat:
Suspensie SS SuperSport - 35mm/-35mm

De viitor:
Bucse Powerflex fata/spate

Motor:
Bujii Denso Iridium Ix
Soft modificat, stage 1

Urmeaza a fi montat:
Fise Bujii Magnecor KV85 8,5mm
Bobina inductie MSD

Sunet si Interior:
Cd-Player Pionner P5900
Statie Blaunpunkt
Subwoofer Blaunpunkt
Condensator 1 Farad
Ceas suplimentar cu Turometru
Maciulie schimbator din piele cu aluminiu.

cam atat...
am atasat si 2 poze, din pacate sunt facute cu telefonul.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	009.jpg
Views:	281
Size:	438.7 KB
ID:	1108512   Click image for larger version

Name:	010.jpg
Views:	221
Size:	325.7 KB
ID:	1108513  
Gica is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 12:09   #2
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

Interesante planuri ,arata bine masinuta ,cu suspensia sa schimbi cat mai repede bucsile ca la mine in 2 luni sau dus ...Iti pot aduce eu bucsi powerflex.

Last edited by GTXR; 01-10-09 at 12:20.
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 12:16   #3
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

Bujiile tocmai ce le-am achizitionat, dar ramane pentru urmatorul schimb. Sunt interesat de oferta de bucse. Eu am luat nuca de la schimbator de la un logan 1,6 16v cand se faceau de piele.

Din pacate masina a primit un cadou din partea unei masini de gunoi(cred) toata partea stanga zgariata, trebuie revopsita aripa si usa.
Gica is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 12:20   #4
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

Se intampla si pe mine ma lovit unu toata partea fata dreapta,e nasol ca o ai lovita...Bafta
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 02-01-10, 19:03   #5
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

un mic update:
am montat noua suspensie, se aseaza mult mai bine pe strada, in curbe este mult mai ok. urmeaza bara de rigidizare si evacuare cap-coada cu catalizator sport si un soft mai agresiv.
o sa atasez zilele ce urmeaza poze cu suspensia montata
Gica is offline   Reply With Quote
Old 02-01-10, 20:08   #6
ag66wrc

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 66
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

frumoasa masinuna, astept poze cu suspensia modificata, sunt tare curios, niste jante mai mari daca ii punei era super
ag66wrc is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 12:35   #7
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

Asteptam poze cu noile upgradeuri si impresiile dupa restul pieselor montate .
PS: ai renuntat la ideea de turbo sau motor de puma?
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 14:35   #8
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

ma bate gandul la jante pe 15",inca nu m-am hotarat asupra upgrade-ului la frane, sa optez pentru cele de mondeo sau pentru cele de focus 1 pe ambele punti. la discurile de mondeo trebuie minin 15" la roata, iar pentru cele de focus minim 14"
NWZeu, nu am renuntat la idee, am turbina luata, dar am o problema la wastegate si la prinderea ei de evacuare, e sparta iesirea. trebuie sa vad cum rezolv partea asta. wastegate-ul nu e o problema, oricum trebuie sa iau unul exterior pentru a seta presiunea mai mica de 0.6
Gica is offline   Reply With Quote
Old 05-01-10, 01:58   #9
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

am nevoie de o parere, pentru o presiune de 0.5 bari in turbina este nevoie de intercooler?
Gica is offline   Reply With Quote
Old 05-01-10, 17:15   #10
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

Depinde, sunt mai multe variabile la mijloc, insa teoretic ar merge, practic incearca un intercooler de dimensiuni mici si nu uita de lubrifierea (racirea) turbosuflantei.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 05-01-10, 18:41   #11
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

pana la urma o sa montez si intercooler pentru o racire mai buna. cand voi face evacuarea voi face si traseul pentru el, in felul asta vad exact si ce dimensiuni trebuie sa aiba. La lubrefiere m-am gandit si eu...,probabil o ramificatie de la senzorul de presiune de ulei si pentru retur direct in baie de ulei, fac o gaura cat mai sus, aproape de garnitura. dar, toate la timpul lor...
primul lucru va fi modificarea evacuarii si montarea turbinei, apoi restul...D-zeu cu mila
merci pt info
Gica is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 09:33   #12
turb0

Stage 5
 
turb0's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

Si toate modificarile astea pe 1.3 ? Sau te-ai gandit sa-i maresti cilindreea ?
La 0.5 nu face mai mult in overboost ? internele tin ? ... spor la treaba, suna bine..
turb0 is offline   Reply With Quote
Old 09-01-10, 00:04   #13
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

deocamdata nu-i maresc nimic. presiunea va fi setata pentru interne stock. deocamdata nu stiu sigur cat va tine electronica, injectoare,MAFu in momentul in care o sa-i montez turbina cu tot cu un soft nou pentru turbo. eventual o sa aiba mai multe harti pentru diferite presiuni in turbina. mai trebuie sa studiez problema.
Gica is offline   Reply With Quote
Old 09-01-10, 11:09   #14
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

Iti recomand in acest caz o jucarie de tip unichip, poate avea mai multe harti si e destul de permisiva pentru ce ai tu nevoie, costurile sunt intr-o oarecare masura decente.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 13-01-10, 00:52   #15
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Ka-ul meu 2001

astazi mi-am facut traseul la evacuare. este pe 50, finala magnaflow. se aude si ruleaza excelent. toba se aude exact cum trebuie, doar cand este in sarcina
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	12012010(001).jpg
Views:	113
Size:	459.4 KB
ID:	1261256   Click image for larger version

Name:	12012010.jpg
Views:	106
Size:	477.4 KB
ID:	1261257  
Gica is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -