Ford Ka-ul meu 2001
2 Attachment(s)
In sfarsit m-am hotarat sa-mi prezint si eu masina. Dupa cum spune si titlul, este un Ford Ka din 2001, ca nivel de echipare este Basic, fara ABS, A/C, geamuri electrice, acestea din urma urmand a fi montate cat de curand.
Ca imbunatari fata de stock am asa: Exterior: Folie Geamuri fata-spate; Stopuri cu led-uri; Semnalizari smoked lateral; De viitor: Faruri Angel Eyes; Xenon faza scurta/faza lunga; Vopsit in intregime alb perlat. Stabilitate: Jante 14" Aluett Cauciucuri Good Year Hydragrip 185/55/14 Urmeaza a fi montat: Suspensie SS SuperSport - 35mm/-35mm De viitor: Bucse Powerflex fata/spate Motor: Bujii Denso Iridium Ix Soft modificat, stage 1 Urmeaza a fi montat: Fise Bujii Magnecor KV85 8,5mm Bobina inductie MSD Sunet si Interior: Cd-Player Pionner P5900 Statie Blaunpunkt Subwoofer Blaunpunkt Condensator 1 Farad Ceas suplimentar cu Turometru Maciulie schimbator din piele cu aluminiu. cam atat... am atasat si 2 poze, din pacate sunt facute cu telefonul. |
Re: Ford Ka-ul meu 2001
Interesante planuri ,arata bine masinuta ,cu suspensia sa schimbi cat mai repede bucsile ca la mine in 2 luni sau dus ...Iti pot aduce eu bucsi powerflex.
|
Re: Ford Ka-ul meu 2001
Bujiile tocmai ce le-am achizitionat, dar ramane pentru urmatorul schimb. Sunt interesat de oferta de bucse. Eu am luat nuca de la schimbator de la un logan 1,6 16v cand se faceau de piele.
Din pacate masina a primit un cadou din partea unei masini de gunoi(cred) toata partea stanga zgariata, trebuie revopsita aripa si usa. |
Re: Ford Ka-ul meu 2001
Se intampla si pe mine ma lovit unu toata partea fata dreapta,e nasol ca o ai lovita...Bafta
|
Re: Ford Ka-ul meu 2001
un mic update:
am montat noua suspensie, se aseaza mult mai bine pe strada, in curbe este mult mai ok. urmeaza bara de rigidizare si evacuare cap-coada cu catalizator sport si un soft mai agresiv. o sa atasez zilele ce urmeaza poze cu suspensia montata |
Re: Ford Ka-ul meu 2001
frumoasa masinuna, astept poze cu suspensia modificata, sunt tare curios, niste jante mai mari daca ii punei era super
|
Re: Ford Ka-ul meu 2001
Asteptam poze cu noile upgradeuri si impresiile dupa restul pieselor montate :D.
PS: ai renuntat la ideea de turbo sau motor de puma? |
Re: Ford Ka-ul meu 2001
ma bate gandul la jante pe 15",inca nu m-am hotarat asupra upgrade-ului la frane, sa optez pentru cele de mondeo sau pentru cele de focus 1 pe ambele punti. la discurile de mondeo trebuie minin 15" la roata, iar pentru cele de focus minim 14"
NWZeu, nu am renuntat la idee, am turbina luata, dar am o problema la wastegate si la prinderea ei de evacuare, e sparta iesirea. trebuie sa vad cum rezolv partea asta. wastegate-ul nu e o problema, oricum trebuie sa iau unul exterior pentru a seta presiunea mai mica de 0.6 |
Re: Ford Ka-ul meu 2001
am nevoie de o parere, pentru o presiune de 0.5 bari in turbina este nevoie de intercooler?
|
Re: Ford Ka-ul meu 2001
Depinde, sunt mai multe variabile la mijloc, insa teoretic ar merge, practic incearca un intercooler de dimensiuni mici si nu uita de lubrifierea (racirea) turbosuflantei.
|
Re: Ford Ka-ul meu 2001
pana la urma o sa montez si intercooler pentru o racire mai buna. cand voi face evacuarea voi face si traseul pentru el, in felul asta vad exact si ce dimensiuni trebuie sa aiba. La lubrefiere m-am gandit si eu...,probabil o ramificatie de la senzorul de presiune de ulei si pentru retur direct in baie de ulei, fac o gaura cat mai sus, aproape de garnitura. dar, toate la timpul lor...:)
primul lucru va fi modificarea evacuarii si montarea turbinei, apoi restul...D-zeu cu mila:) merci pt info |
Re: Ford Ka-ul meu 2001
Si toate modificarile astea pe 1.3 ? Sau te-ai gandit sa-i maresti cilindreea ?
La 0.5 nu face mai mult in overboost ? internele tin ? ... spor la treaba, suna bine.. |
Re: Ford Ka-ul meu 2001
deocamdata nu-i maresc nimic. presiunea va fi setata pentru interne stock. deocamdata nu stiu sigur cat va tine electronica, injectoare,MAFu in momentul in care o sa-i montez turbina cu tot cu un soft nou pentru turbo. eventual o sa aiba mai multe harti pentru diferite presiuni in turbina. mai trebuie sa studiez problema.
|
Re: Ford Ka-ul meu 2001
Iti recomand in acest caz o jucarie de tip unichip, poate avea mai multe harti si e destul de permisiva pentru ce ai tu nevoie, costurile sunt intr-o oarecare masura decente.
|
Re: Ford Ka-ul meu 2001
2 Attachment(s)
astazi mi-am facut traseul la evacuare. este pe 50, finala magnaflow. se aude si ruleaza excelent. toba se aude exact cum trebuie, doar cand este in sarcina
|
All times are GMT +2. The time now is 11:15. |
- Copyright 2024 4Tuning