Quote:
Originally Posted by ///V8///
la prima masina postata am avut "problema" asta era un sunet... parca auzeai valvele... sau injectoarele... mai multe "tacanituri" whatever... masina a fost vanduta pentru piese cu $300 anul trecut de haloween si baiatu ala si acum mai umbla cu ea
a doua masina postata a fost si ea vanduta cu motorul spart. mi-a zburat o bujie cu tot cu coil din motor am ajuns pana acasa si dupa ce am oprit motorul a fost mort! cand vroiam sa-l pornesc starterul nu-l mai invartea si se auzea ca si cum ar fi ceva blocat inauntru in motor. inainte de asta motorul nu mergea tot timpul rotund, pe toti 8 cilindri
Oricum putere multa de la masinile alea nu prea este din cauza ca sunt deja bushite dar cu AFR heads si un cam de vro .650 lift si duratie de vro 260grade scoate peste 500 cai
motoarele astea au undeva la 200cai, nu-mi vine sa cred ca scoti 150% in plus de putere cu headers si cam, plus ca e undeva in jur la $1000 toata treaba
as pune race cam pe mustang ca imi place la nebunie cum suna (mai ales idle) dar e daily driver si vreau sa ramana fiabila si nu vreau dureri de cap! care ar fi dezavantajele?
|
problema cu motoarele noi este simpla ... daca vrei putere trebuie sa schimbi computeru din ele deoarece aproape toate vine fara MAP sensor, foloses MAF inloc de MAP + TPS (throttle positioning sensor)
de ce? e ieftin
care e problema? pai cu MAF sensoru citeste volumul de aer care trece prin el, cu un V8 cu un cam agresiv (sa zicem 10 grade LSA si 265 duratie) aerul trece prin MAF in rateuri pana cam'ul intra in zona ei de a face putere....deci computeru crede ca ramai fara aer si automat da drumu la ICS (idle control solenoid) sa nu moara motoru (o acceleraza singura putin, la fel cum face cand dai drumu la aer conditionat sau folosesti power steering la relanti) si atunci vine inca un rateu si nah computeru citeste LAMBDA si vede ca ceva nu e in regula, la cat aer a intrat nu se aduna si uite asa mege in cercuri si dabea o tzi la relanti, cand ii dai talpa repede se ineaca etc. Sa nu mai zicem de economie
cand ECU vede ca toate astea nu se aduna incepe sa faca retard la timing si alte tampenii ....
Cel mai simplu este sa lasi liftu normal la cam dar sa ii maresti duratia, adica cat timp sta valvele deschise plus rampa de camshaft lobe sa fie mai mare, adica sa deschida valvele mai agresiv/repede, plus putina compressie mai mare si merge bine motoarele.
Noi in Australia foloseam motoarle alea pe BA/BF/FG XR8 Falcon si la noi scot 260KW, sincer nu stiu cat e aia in HP dar peste 350 bag seama si merge perfect! adica e masina care o iei de la dealer singuru lucru care Ford a facut la noi este ca a marit duratia la camshaft si sincer cam atat!
La masini cu carburator nu sunt probleme dinastea ca carburatoru isi trage benzina exact cat ii trebe daca jetting e ok
ar fi bine sa mergi pe ceva forum de ford din Australia si sa te uiti ce scoatem noi din Ford modular V8
o sa fi foarte surprins! alti in USA pune superchargere sa ne ajunga pe noi
vreau sa precizes ca multa lume nu stie dar in V8 suntem destul de avansati fata de USA, doar ca noi nu de batem in piept, de exemplu AFR este companie Australiana.
Inca un lucru vreau sa precizez este faptul ca in USA puterea in HP e cu 15-20% mai mare ca la noi, nu stiu de ce dar un motor care la nivelul marii (sea level) face 300HP pe un engine dyno in USA la nivelul marii face 350HP
Un amic a cumparat un BigBlock (ford) de 540ci de la Jon Kaase care in USA a facut pe engine dyno 900HP aici a facut doar 760HP si Jon a zis ca in US HP e calculat altfel