Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 03-01-10, 18:54   #106
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Ford Capri `78

Filtru universal sport nu se va potrivi in veci la carburatorul ala.....
Filtru univ' va trebui atasat la un tub rotund...el nu are asa ceva.... ar putea pune ...numai daca reuseste sa puna cumva carcasa filtrului.
Bafta
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 18:55   #107
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default

problema mare este ca nu gasesc incinta adecvata pentru a o monta pe carburator...ceva idei ?

exact, bil stie ce spune.
nici filtru lui original nu se merge montat, deoarece carcasa loveste in pompa de frana si m-am uitat sa il decupez de acolo, dar asta nu e o traba normala si este mai mult o tiganie
plus ca nu este practica, asa ca trebuie sa improvizez ceva cu o cutie din care sa plec cu teava
dar trebuie sa fie ceva cat de cat si estetica si nu am idee
__________________
masinuta mea de suflet...

Last edited by NWZeu; 04-01-10 at 16:21.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 18:59   #108
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Ford Capri `78

Idei..... singura varianta (care ar da si bine) ar fi sa iti faci singurel suport pt filtru sport (gen K&N pt weber 32/36)...vezi poza.
Practic nu iti trebuie decat 2 foi de tabla pe care sa le indoi in asa fel incat sa iti tina filtrul de aer...... mai greu este sa faci decupajul care sta pe carburator...dar si aia se face cu rabdare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	3812.jpg
Views:	35
Size:	36.3 KB
ID:	1247429  
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 19:03   #109
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

sa sti ca ma bate gandul
si ceea ce spui tu nu face decat sa imi intareasca ideea ca se poate face
ai idee ce filtru se potriveste mai bine. Eu m-am invartit pe langa unu de nova dar mi-sa parut cam inalt...ce zici?
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 19:06   #110
SASU5

Stage 5
 
SASU5's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 515
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
[Accelarate Club]
Default Re: Ford Capri `78

cam la asa ceva ma gandeam si eu,bine nu stiu cat spatiu ai dar imposibil sa nu gasesti o solutie
SASU5 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 19:12   #111
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

daca te uiti la capota si iti imaginezi ca acolo e un motor de 1.6, un pic mai maricel decat ala de dacie, care nu pare nici foarte apropiat de capota speri ca e loc, dar de, pompa aia ma incurca ca ii luam unu original si terminam...
Asa cum spune sotia mea si are dreptate: la masina asta veche orice ii iei trebuie sa mai surubaresti o zi intreaga. Nu mai termini niciodata...
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 19:25   #112
B-64-MVP

Stage 5
 
B-64-MVP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 829
Default Re: Ford Capri `78

Super old school car ! ! ! Am vazut-o live si este de mare efect ! ! ! Respect Marius ! ! !
B-64-MVP is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 19:32   #113
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Multumesc frumos.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 21:06   #114
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Ford Capri `78

Filtrul de Nova....e putin mai inalt decat ala din carcasa weberu'lui 32/36....
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 21:14   #115
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

moltumesc frumos pentru informatie.
eu am unu conic sport, sa vad daca incape, daca nu ma apuc de construit
Oricum si ala sport intra tot cu un suport de 2, 3 cm si apoi filtrul
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 04-01-10, 10:06   #116
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Daca ai filtrul care se potriveste la prindere pe carbu care il ai montat, decupeaza partea de prindere si monteaza-l pe filtrul care iti incape de pompa de servo.
Il poti prinde usor cu cateva pop-nituri sau holz-suruburi.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 19:18   #117
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

salut

asta este in special pentru bill, dar daca sunt si alte persoane care au idee si ma pot ajuta...
Nu am pornit masina de 3 zile(concediu) cand am vrut sa pornesc... am dat o cheie mai lunga, a vrut sa porneasca de vreo 3 ori, apoi s-a limitat la invartit motor am mai incercat o data, o cheie scurta si nimic doar invartea.
Cand a dat sa porneasca am apasat nesimtit de 8-10 ori acceleratia si ma tem sa nu o fi inecat.
Aveti idee, acest carburator este sensibil la astfel de tratament, pana sa pun acest carburator pornea destul de repede, la aprindere nu am umblat... si acesta a mers bine de la montare pana astazi dar era pornit aproape zilnic...acum au trecut 3 zile si uite o prima problema
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 19:33   #118
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

Poate ti-a scapat inapoi benzina dincauza ca, cuiul ponto nu iti inchide perfect.
Incearca sa torni putina benzina in carburator inainte sa incerci sa il pornesti.

Quote:
Originally Posted by mariuslazarina View Post
salut

asta este in special pentru bill, dar daca sunt si alte persoane care au idee si ma pot ajuta...
Nu am pornit masina de 3 zile(concediu) cand am vrut sa pornesc... am dat o cheie mai lunga, a vrut sa porneasca de vreo 3 ori, apoi s-a limitat la invartit motor am mai incercat o data, o cheie scurta si nimic doar invartea.
Cand a dat sa porneasca am apasat nesimtit de 8-10 ori acceleratia si ma tem sa nu o fi inecat.
Aveti idee, acest carburator este sensibil la astfel de tratament, pana sa pun acest carburator pornea destul de repede, la aprindere nu am umblat... si acesta a mers bine de la montare pana astazi dar era pornit aproape zilnic...acum au trecut 3 zile si uite o prima problema
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 19:36   #119
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Ford Capri `78

Pai...cam orice carburator este "sensibil la tratament d'ala" .
Cand mai patesti asa.....si stii sigur ca ai inecat-o (miroase rau a benzina)....scoti frumos bujiile si dai o cheie fara bujii (asa scoti benzina din capul pistoanelor).
Nu e bine sa o ineci de multe ori...pt ca benzina aia....spala pelicula de ulei de pe cilindru.
Acum....carburatorul tau are 2 "ciocuri" la "sprit" ?
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 19:42   #120
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Capri `78

ieri am desfacut carbul, am refacut garnitura de sub capac dupa instructiunile date de criss, insa destul de atent sa nu obturez nici un orificiu si am vazut ca in camera era benzina la nivel. Cu toate astea, astazi am pus 50 ml in prima camera si de aceea ma tem ca s-a inecat.
Era aproape intuneric si nu am mai desfacut bujiile sa vad rezultatul, dar ma tem ca erau ude. Insa din amintirile mele ramase de la prima mea masina pe care am condus-o, un oltcit si carburatoarele au personalitate. Daca la oltcit ATINGEAM acceleratia inainte de a porni se ineca si nu mai pornea pana nu desfaceam bujiile, cand am invatat lucrul asta nu am mai avut probleme cu el. Ma intrebam daca si acest carburator are astfel de tips-uri pe care ar trebui sa le stiu in exploatoarea lui.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -