09-04-08, 09:18
|
#211
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
daca ambreiajul tau tine sus se apropie de finish.
chestia aia e o improvizatie si poate lungi putin termenul limita. sincer nu as face asa ceva pe masina mea.
|
|
|
09-04-08, 14:47
|
#212
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 176
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by john33exe
am schimbat si rulmentul odata cu ambreiajul si volanta.
|
cat te-a ajuns ambreiajul + volanta ?
|
|
|
09-04-08, 14:49
|
#213
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
ambreiaj 709 euro+volanta stock 1300 ron
|
|
|
09-04-08, 15:17
|
#214
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 176
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by john33exe
ambreiaj 709 euro+volanta stock 1300 ron
|
imi spui si de unde te rog ....
|
|
|
09-04-08, 17:08
|
#215
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 629
Member of: [VW]
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
bravo si spor la munca.
motorul initial era de 90 cp?
de unde ai luat cip-ul si cat a costat?
|
|
|
09-04-08, 20:23
|
#216
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
motorul in configuratia de fabrica dezvolta 90 cp si 215 nm.
initial am montat un unichip dastek de la mastertuner. ei au facut si reglajele. asta a dus la 120 cp si 265 nm.
ulterior am dezactivat unichipul si am montat duze de injectoare Kerma PP520 iar softul pentru ECU mi l-a facut voinea dragos (tcm turbo). inca nu am facut masuratori dar masina trage bine de tot, mult mai bine ca inainte. am "rezolvat" destule masini mai puternice pana acum.
kitul de ambreiaj este sachs si l-am comandat la racingnick.
volanta este tot cea standard, deocamdata, si am luat-o de la magazinul volksparts.
urmeaza volanta usurata de la spec care e 320 euro.
|
|
|
09-04-08, 23:11
|
#217
|
Stage 4
Join Date: Feb 2008
Posts: 181
Member of: [VW]
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
cum frate sa fie dus lam schimbat de curand schacs germania dar de nou tinea sus !
|
|
|
10-04-08, 10:53
|
#218
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by john33exe
daca ambreiajul tau tine sus se apropie de finish.
chestia aia e o improvizatie si poate lungi putin termenul limita. sincer nu as face asa ceva pe masina mea.
|
MII DE SCUZEEEE!!!
am inteles gresit la fel cum m-am si exprimat. daca tine jos ai probleme.
al tau daca tine sus asa trebuie. mai ales ca e nou.
totusi lasa-l asa. sa nu faci artificii de genul ala.
Last edited by NT33EXE; 10-04-08 at 10:55.
|
|
|
10-04-08, 11:48
|
#219
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
eu stiam ca daca tine SUS e pe duca....
?
cum e pana la urma?
tind sa cred k nu este in nici un fel
|
|
|
10-04-08, 21:26
|
#220
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
am mers cu mai multe masini noi la care tinea sus de tot.
acum mai e si o problema de obisnuinta.
|
|
|
11-04-08, 11:29
|
#221
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,678
Member of: [VW] [Opel]
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
pe cand vi la o intalnire vw la CP??? k sa-ti vd masina mai bine masina
|
|
|
11-04-08, 13:10
|
#222
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
oricand
...numai sa fiu in bucuresti.
dai detalii pe PM?
|
|
|
11-05-08, 21:14
|
#223
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 960
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
in asteptarea volantei usurate de la spec am zis sa abuzez de cea actuala cat mai tine asa ca azi pe e85 am facut 2 victime la accelerare pana pe la 200 km/h: Q7 (B33SRJ parca) si un X5 de bulgaria. cred ca erau diesel amandoua dar nu stiu ce variante ca nu aveau pe spate nimic.
|
|
|
11-05-08, 21:18
|
#224
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of: [SKODA]
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
sa pui aici impresii cum se prezinta volanta de la spec.eu tot pt spec am optat pt tot kitul de ambreiaj impreuna cu volanta usurata dar mai am ceva pana il montez )
__________________
REVO ST3,APR RSC exhaust,ITG intake,Sachs Perfomance Clutch with SMF,QUAIFFE lsd,update breather kit,FORGE dv&bov,NEUSPEED dog bone,NEUSPEED rear sway bar link,H&R sway bars,EIBACH pro kit springs,BILSTEIN B8 shock absorber,VDO TURBO boost gauge,OZ ULTRALLEGERA 18"rims with MICHELIN PS2,AUTOTECH HPFP,S3 brakes pads DS2500,S3 intercooler,FORGE twincooler,IE rods,KO4 turbo,S3 injectors,S3 camshafts,RS4 FPR VALVE,Wot box,Boost controler,MOTUL fluids,CARBON LOOK.etc
|
|
|
11-05-08, 21:28
|
#225
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Un ALH, in devenire "R"
Quote:
Originally Posted by CT-87-ADY
eu stiam ca daca tine SUS e pe duca....
?
cum e pana la urma?
tind sa cred k nu este in nici un fel
|
la golf4 e hirdauluic ambreajul, deci compenseaza uzura ambreajului, ce insemna ca mai tot timpul tine in aceasi loc.
Pune ambreaj sinter sau kevlar, tine pana 6-700 Nm cu slickuri (incercat la BMW)
Se poate face pe orice masina. + pretensionare la placa de presiune ca sa stranga mai bine.
|
|
|
|
|