Daca de aproape 1 an de zile , am parasit clanul Opel , si mi-am achizitionat atunci o masina de zi cu zi ( Focus Diesel ) m-am hotarat ca ar fi timpul sa imi cumpar si o masina de weekeend sau de noapte sa ii zicem asa
.
Mi-am cumparat un Golf 4 GTI 1.8 TURBO motor AUM 150 cp.
Ce pot sa zic despre masina , 2 usi , interior recaro 2 ( necesita o mare atentie ) , computer de bord mini dot , alarma de fabrica , jante Santa Monica ,ma rog , nu are foarte multe dotari.
Inca de cand am cumparat-o au inceput sa plece bani in ea
. In prima faza am schimbat fetele de usi , pt ca cele vechi erau dezastru dezastru.
Dupa care am inceput sa facem loguri si sa vedem pe la motor ce am avea de facut.
Din start am observat un consum imens de benzina + eroarea de malfunction al sondei lambda wideband. Am schimbat-o , dupa care am inceput sa fac din nou loguri. Aveam un amestec sarac si missedfier pe cil 3 si 4.
Am pus alta pompa de benzina , alte bujii NGK IRIDIUM ( codul nu il mai retin ) , alte bobine.
Rezultatul ? cu totul alta masina , incepea sa traga si ea sa isi arate adevarata valoare.
Dar toate bune si frumoase , pana a cedat cutia ( adica 1 ora mai tarziu ) , mai exact treapta 1 a plecat , nu mai intra in viteza.
Am dat cutia jos , am descoperit ambreiajul fiind aproape inexistent. Acuma asteapta frumos alt ambreiaj si dupa care urmeaza sa o inscriu.
Revin cu alte detalii cand vor mai fi
)