31-03-12, 14:13
|
#331
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Poti sa te astepti la 200 euro...pe acolo...
|
|
|
31-03-12, 23:35
|
#332
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Am sa pun intermediara inapoi sus. Am facut un drum mai lung astazi, si ma doare capul....
|
|
|
01-04-12, 11:17
|
#333
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Quote:
Originally Posted by vinyl
Am sa pun intermediara inapoi sus. Am facut un drum mai lung astazi, si ma doare capul....
|
Asa se intampla cand se face treaba urmarind sa fie cat mai ieftin domle , sau sa fie gratis de preferat , o tzeava goala pusa de la a la z nu inseamna custom exhaust , o evacuare custom e cea facuta cu cap , cu intermediara , un catalizator si o finala care sa stie sa tipe atunci cand trebuie , nu mereu. Te am avertizat de la bun inceput ce va iesi !
|
|
|
01-04-12, 11:53
|
#334
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Mereu ti-ai dat tu cu parerea in necunostinta de cauza.
|
|
|
01-04-12, 11:59
|
#335
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Quote:
Originally Posted by vinyl
Mereu ti-ai dat tu cu parerea in necunostinta de cauza.
|
Te supara adevarul pe tine , la e60 si e39 am procedat la fel , puteam sa pun si eu direct tzeava directa si nu am facut o , si nici ce am facut eu apoi tot nu am putut sa o numesc evacuare custom. De asta o finala dedicata pentru diesel , care sa sune decent si sa nu iti rupa capul costa 150 de euro [ magnaflow ].
Puteai sa fi facut alta miscare desteapta aici , in loc sa sudezi doar tzeava sub masina , puteai sa o faci modulara , special pentru cazurile ca vroiai sa montezi intermediara/finala inapoi. te costau in plus niste coliere mai solide pentru prinderea evacuarii dedesubt.
|
|
|
01-04-12, 12:52
|
#336
|
Stage 3
Join Date: Apr 2009
Posts: 89
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Salut, cam are dreptate devil...erau de folos coliere sau flanse rotunde/ovale pentru eventuale modificari. Eu la masina mea am folosit 2 flanse rotunde cu 4 suruburi ca sunt mai rezistente fata de coliere, am pus catalizator metalic (caci mi sa desprins ceramica) am pastrat intermediara si am confectionat 2 tobe din inox direct-flow si bineinteles am inlocuit teava cu alta de 60mm .Am vrut evacuare dubla de asta si 2 tobe.
Pana sa-mi confectionez tobele ( in comert sunt N tobe dar am preferat sa le fac eu din inox 100%) am mers doar cu catalizator + intermediara si teava de 60mm.... urla ca un motor ,la multa lume le placea....dar ma durea capul de... singurul lucru bun era ca am depasit limita de viteza care imi arata in talon numai prin schimbarea tevii cu cea de 60mm si eliminat toba finala care restrictiona foarte mult gazele. Dupa montarea tobelor sunetul a devenit mai gros si mai putin galagios ,mai domestica nu ca o bruta ce era inainte . Tobele in interior nu sunt goale.....Numai prin schimbarea tevii cu alta mai mare va aparea sunetul "sport" deci poti monta inapoi catalizatorul si intermediara + o toba direct-flow.
La relantiu se aude putin peste normal si "urletul bestiei" intra la 2500rpm, din pacate nu am un audio....dar daca esti interesat pot sa fac.
Last edited by daddyflo87; 01-04-12 at 13:02.
|
|
|
01-04-12, 12:57
|
#337
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Te supara adevarul pe tine , la e60 si e39 am procedat la fel , puteam sa pun si eu direct tzeava directa si nu am facut o , si nici ce am facut eu apoi tot nu am putut sa o numesc evacuare custom. De asta o finala dedicata pentru diesel , care sa sune decent si sa nu iti rupa capul costa 150 de euro [ magnaflow ].
Puteai sa fi facut alta miscare desteapta aici , in loc sa sudezi doar tzeava sub masina , puteai sa o faci modulara , special pentru cazurile ca vroiai sa montezi intermediara/finala inapoi. te costau in plus niste coliere mai solide pentru prinderea evacuarii dedesubt.
|
Am luat in calcul posibilitatea de monta inapoi intermediara. Eram sceptic in privinta sunetului la o anumita viteza.
Evacuarea cred eu ca este custom, deoarece a fost facuta special pentru masina mea.
Problema sunetului a fost rezolvata in mare parte. Cei care mi-au facut evacuarea, nu au gasit alt loc de prindere a tevii decat de caroserie. De aici vibratiile foarte mari si zgomotoul aproape insuporbail. Problema a fost remediata, teava fiind prinsa in alta parte si montand un tampon. Am realizat ca nu am nevoie de un sunet extraordinar la masina asta. Nu-mi pare rau ca am facut evacuarea. Este dubla, si asta am vrut in mod special, pentru a continua ceea ce vreau sa fac privind aspectul exterior.
|
|
|
01-04-12, 13:58
|
#338
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Stiu ce vrei sa spui , dar asta trebuia facuta din prima , apropo , la poza aia , ai observat totusi ca ala are o finala pe partea stanga [ cel putin ]?
|
|
|
01-04-12, 17:10
|
#339
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Stiu ce vrei sa spui , dar asta trebuia facuta din prima , apropo , la poza aia , ai observat totusi ca ala are o finala pe partea stanga [ cel putin ]?
|
Da, masina aia e 1.8 Turbo.
Asta e masina mea, pana la urma. Si ca fapt divers, la jumatatea masinii e un racord, sub forma de colier. Pot oricand sa pun intermediara inapoi. Nu e tragedie.
Toata lumea isi da cu parerea....de parca nu m-am documentat inainte. Tu Devil, ai fost unul din putinii carora le-am cerut un sfat despre evacuare...nu am facut dupa capu meu...
|
|
|
14-04-12, 15:24
|
#340
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
225/45/17
7j
VW PHOENIX OEM
|
|
|
14-04-12, 15:34
|
#341
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 68
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
sau ....
Last edited by SAMYR90; 14-04-12 at 15:43.
|
|
|
14-04-12, 15:40
|
#342
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 4,576
Member of: [VW] [RENAULT]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Cele mai potrivite pentru passat. Sa incep acuma cu suspensia cand vine?
|
|
|
14-04-12, 15:44
|
#343
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Suspensia ...o sa vina si ea cat de curand. Am un pont maxim de bun de la colegul raNDY. Sper sa ma folosesc de el 1
Ea si pubela ..
Last edited by vinyl; 14-04-12 at 15:46.
|
|
|
14-04-12, 15:51
|
#344
|
Stage 4
Join Date: Mar 2011
Posts: 266
Member of: [VW] [Street 4 Cars]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Ai avut dreptate ... da destul de bine dar park un 18 trebuia. Sunt frumoase.
|
|
|
14-04-12, 15:52
|
#345
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: VW PASSAT 1.9 TURBO DIESEL
Multumesc !
E mai lenta acum....
Nu fac compromisul cu jantele pe 18. Caut sa fie si practic ceea ce fac..
|
|
|
|
|