Quote:
Originally Posted by ct37www
felicitari pentru golf... sa iti raspund la prima intrebare: primu lucru la masina asta trebuie sa fie motoru dupaia tabla sistemu audio si ultimu rand interioru ...asa motorul de pe masina ta cred (am zis cred) ca esti mai mult ca sigur un 1.6 diesel (nu TD)... asa sfatu meu ia tot motorul acela si vinde daca ai ce din el daca nu aruncal ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) si pune pe ea un 1.6 benzinar....si dupaia sugi din ala tot ce poti la un motor cum ar fii 2000 sau 16 16V treb sa faci multe modificari si inventii ...etc...si dupa cum ai zis nu prea esti in putere de buget nelimitat ca multi dintre noi desigur ... dupa ce faci asta o sa revin ...spor la treaba (si sa nu te intereseze gentile deocamdata sau altele, cea mai mare greseala e sa incepi la masina sa le faci pe toate o data stai la motor si nu fa altceva pana nu termini)
|
Orice schimb de motor implica anumite costuri si modificari. Daca tu consideri ca motorul e mai important decat tabla masinii... atunci sa zicem ca nu gandim la fel. Eu unu as prefera sa am o masina fara punct de rugina si motor mic, decat una cu sute de cai si rugina la praguri sau lonjeroane.
Nu stiu de ce tot pomeniti de acest 1.6 16v... Nu a existat decat pe o editie limitata de golf 1 numita Oettinger (136 cai) si sincer nu prea ai sanse sa mai gasesti asa ceva.
On topic: Daca vreodata ai in gand un motor gen 1.8 16v sau mai mari, ar trebui sa te gandesti serios si la sistemul de franare.