Quote:
Originally Posted by marty88
CUM SPUNE SI HEVEN 1.8 8V SAU 1.6 16V SAU DAKA VREI UN 1.1 SAU 1.3 CU 4 CARBURATOARE E MAI COMPLICAT ...IN FINE CAUTA UN 1.6 8V INJECTIE MECANICA DE GOLF 1 GTI SI O SA FI FOARTE MULTUMIT PENTRU INCEPUT....SI VOI NU II MAI BAGATI IN CAP VR6 SAU ALTE CACATURI K ASA SE LASA OAMENII DE PROIECTE...PUNETI-VA VOI ABF VR6 1.8 16V ETC.....
|
1.6 16v? Crezi ca are vreo sansa sa gaseasca un oettinger?
) Eu i-am recomandat 1.6 8v gti(110cai) sau 1.8 8v gti(112cai) pentru o mai usoara montare, fara prea multe improvizatii. Daca are putine cunostinte de mecanica si electrica, s-ar putea baga si la un 1.8 16v(CIS) sau 2.0 16v(CIS). Eu nu i-am recomandat 2.0 16v(ABF) din singurul motiv ca s-ar complica la electrica.
On topic:
1.6 8v - Golf 1 GTI - 110cai
1.8 8v - Golf 1 GTI - 112cai
1.8 16v(CIS=Pe Romana injectia mecanica)- Golf 2 GTI - 139cai(KR) / 129cai(PL)
2.0 16v(CIS) - Golf 2 - 134cai(9A)
1.8 8v G60 (G-ladder=compresor) - Golf 2 - 160cai(1H/PG)
2.0 16v(Injectie electronica) - Golf 3 GTI - 150cai(ABF)
Ti-am enumerat mai sus optiunile tale in perspectiva mea, in caz ca te hotarasti sa schimbi motorul cu ceva mai puternic. Pana una alta daca vrei ceva puternic, asigura-te ca si caroseria ta e "de acord" cu planul tau.
Bafta!