vreau sa va multumesc din suflet pentru aprecieri,si sa va anunt ca am reusit sa implantez pasajul din spatele bordului........multumesc mult lui iulica(sudorul)
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
Re: Ph01 Vmt
Am ramas profund impresionat, Da mai exista pasionati , si asta e un lucru bun,
Bafta in continuare, ai ambitie si iti place ca totul sa fie facut bine , asta e lucru bun, Felicitarile mele si asteptam evolutia oltcitului...
sti tu vorba aia batraneasca ...cu cat sudezi mai putin , cu atat rugineste mai putin
eh..din lipsa de aparat de sudura ''mai performant'' l-am folosit pe cel electric..si trebuia sa dau cateva puncte in plus...
multa vaselina silicon si vopsea si sa speram k nu rugineste
__________________ Oltcit Club 11 RM
Fiat Marea
Fiat Stilo
Member of: [DAEWOO] [Oltcit] [Old School Cars] [4Rally]
Re: Ph01 Vmt
Dupa cum ti-am spus si pe messenger, ar fi bine sa schimbi si pragurile, daca nu cu tot cu coroana, decat pragurile "de jos". Vezi ca pe dreapta nu se mai gasesc dar iei de stranga ca e la fel, daca vrei fara coroana (cu coroana gasesti stanga / dreapta fara probleme) trebuie sa le suderi de restul... Asa am zis si eu... ca nu e decat o gaurica de rugina aici, acolo si cand le-am dat jos era toata suprafata din interior ruginita...
Rugina la praguri de obicei "porneste" din interior si daca le schimbi tia-si sugera sa le dau cu grund si antifon si pe interior si sa pui si intaritura pragului si la fel, grund si antifon si pe intaritura!
Bafta multa!!
Suuuuppppeeeeer!!!!!ai +++ De La Mine,bravo,asta Munca Si Pasiune Sa Vada Tot Taranu Ca Oltcitu Nu Moare Si Asta E Tratamentu Cel Merita Fenomenu '82 Care Rade Si Acum Prea Slavita De Roman "dracia"!!bravo,bravo,m-ai Lasat Fara Cuvinte.....servus Si Succes Cu Ea!
Revin cu cateva noutati de la atelierul OMULUI nostru pasionat!Dupa inca o zi plina de munca, proiectul incepe sa se contureze din ce in ce mai bine.Totodata vreau sa multumesc public acestui OM deosebit care a salvat aceasta frantuzoaica veritabila de la un final tragic(masina s-a aflat in posesia mea fiind al treilea Oltcit,urma sa fie dezmembrat din cauza starii nu totcmai bune a carosieriei),si s-a incumetat la aceasta munca titanica de reconstructie si restaurare la care multi(inclusiv eu)s-ar fi lasat pagubasi!
De aceea am sa postez cu noutati despre acest proiect cu bucuria si nerabdarea ca in curand vom vedea in circulatie un "CEVA" care o sa ne ataga toata admiratia!Inca odata un mare BRAVO pentru Vali(Mihai) si SPOR LA TREABA!
cred k a-ti curatat la ea inainte sa o vopsiti de.....
bv imi place...multa munca da iese intradevar ceva frumos
felicitari si bafta multa in continuare