Deci a trecut aproape un an de la ultimul post dar am zis sa continui aici sa descriu ce s-a mai intamplat de atunci la masina. A fost destul de munca la masina, in principiu, am cumparat masina, am descoperit in mare problemele ei, le-am rezolvat, am facut itp si asigurare si am fost la munte cu ea, dupa aceea am zis sa o iau de la inceput cu masina. Dupa o "cercetare" mai amanuntita, asta vara am descoperit ca pragurile la exterior mai erau tinute de vopsea probabil deoarece s-au facut praf cand am pus un ciocanel pe ele si mai avea cateva gaurele de rugina la podeaua din dreapta fata. Acest lucru s-a rezolvat cu praguri noi si 2 petice sudate in autogen.
Am grunduit si terosonat toata podeaua si pragurile si interiorul aripilor etc.. In interior nu am facut mare lucru inafara de scaune de oltcit originale, (daca ati citit topicul ati observat ca avea de ursuletz dar erau atat de innalte incat stateam cocosat la volan si am renuntat la ele), huse si ceva muzica sa dardaie putin tabla pe ea, aaah si am umplut aripile spate de vata minerala, era available si am zis sa fac un test si intradevar e mult mai bine.
Mecanic vorbind am avut o adevarata aventura cu masina am schimbat toti 4 etrierii, cateva conducte, am "reinviat" frana de mana, in sensul ca acum blocheaza rotile pe spate si pe asfalt uscat!.
Motorul, multumita lui Ja_rule, are set nou etc.. dar problema este, la reniflard s-a facut praf o sita imprastiind prin motor aschii de aluminiu, una dintre ele a reusit sa blocheze pompa de ulei, si, totodata, tot motorul, am schimbat atunci pompa de ulei dar motorul deja luase bataie la ambielaj, in vara cand am facut tinichigeria, am decis sa desfac motorul, unde am descoperit cuzinetul central destul de dus, am pus alti cuzineti, am refacut motorul schimbat un simering si inca cateva chestii (nu era cine stie ce de schimbat in el), bine inteles, am curatat fiecare piesa in parte sa arate frumos dar in fine. aaa si am schimbat cutia cu una in 5 care e varza din pacate....
De la acea reparatie si pana acum se implinesc in jur de 3000 km de cand masina merge perfect, presiunea la ulei este buna, iese aproape saptamanal din bucuresti deci ma pot baza pe ea.
Ideea mea de cand am cumparat aceasta masina a fost sa ii pun mecanica de club dar nu am avut timp/chef/bani, acum in primavara sper sa mearga treaba, mi-am luat un rl din 94 pt piese de pe care voi lua cutia planetarele fuzetele si ce mai tre ca sa o transofrm pe a mea in club, singurul lucru care va ramane pe ea va fi frana de mana pe spate, iarna asta mi-a pus zambetul pe buze....
In paralel, din vara am inceput sa strang piese pt turbo, am aproape tot (mai lipseste galeria si poate un intercooler mai frumos, al meu e relativ patrat si nu vad unde l-as pune)
Nu am poze cu turbina deoarece este la un prieten unde mai lucrez la masina, este o turbina Mitsubishi luata de pe un Dodge Shadow, turbina este in stare foarte buna si este racita pe apa problema este ca e putin cam mare pt un motor de 1.3 dar pe net am gasit ca ar merge de la 1.4 la 2.x deci nu ar fi mare problema. In paralel incep sa lucrez la un motor de 1.3 facut de la 0, sper cam intr-o luna sa fie gata si sa ma apuc sa fac evacuarea, wish me luck. Aveti idee de vreun sudor prin bucuresti care s-ar ocupa de asa ceva si sa lucreze cat de cat ok, sau poate cineva care chiar a mai facut asa ceva inainte. Multumesc.