17-03-09, 18:04
|
#31
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Quote:
Originally Posted by bodyspeed
Cum ai procedat cu pârghile de la aerotermă  , că si eu sunt pe cale să astup partea aceea şi să stiu cum pot face trecere la altceva 
|
scuze,abia acum am vazut intrebarea asta
parghiile de la aeroterma le-am eliminat
reglajul dezaburitor/picioare l-am blocat la jumatate
iar aerul cald si rece il reglez de sub capota,manual 
am vrut sa le fac electric,dar mi-a fost cam lene,desigur nu e timpul pierdut
pentru asta ma gandeam la doua butoane:rosu si albastru apesi pe rosu ai aer cald,apesi albastru intra doar aer rece
|
|
|
18-03-09, 11:17
|
#32
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Quote:
Originally Posted by julaikos
scuze,abia acum am vazut intrebarea asta
parghiile de la aeroterma le-am eliminat
reglajul dezaburitor/picioare l-am blocat la jumatate
iar aerul cald si rece il reglez de sub capota,manual 
am vrut sa le fac electric,dar mi-a fost cam lene,desigur nu e timpul pierdut
pentru asta ma gandeam la doua butoane:rosu si albastru apesi pe rosu ai aer cald,apesi albastru intra doar aer rece 
|
La prima variantă am apelat şi eu : anulare!!
Acum as vrea ceva pe buton electric dar nu stiu cât de mult mă complic 
Astept să văd cum găseşti le faci tu, şi cât este de muncă la ele, eşti mai în domeniu
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
|
|
|
18-03-09, 17:21
|
#33
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
pai teoretic nu e foarte greu,iar practic singurul impediment este gasirea unor actuatoare mai bune decat cele de inchidere centralizata,fiindca nu raman blocate sa tina clapetele inchise bine,inca nu e graba la mine asa ca s-ar putea sa astepti ceva :P
|
|
|
18-03-09, 18:27
|
#34
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,522
Member of: [Oltcit] [Honda]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
o idee...
motoras pas cu pas...
|
|
|
18-03-09, 19:50
|
#35
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
daca m-as pricepe la programat PIC-uri m-as baga la motoare pas cu pas,asa...prefer solutii care-mi sunt accesibile :P
|
|
|
06-04-09, 21:32
|
#36
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
si pentru ca zilele trecute am trecut de un sfert de veac cu varsta , rabla a primit cadou una bucata controller multimedia
http://www.griffintechnology.com/products/powermate
o camera pentru mersul cu spatele,

inca o trusa de scule destul de faina,si un alt set de xenoane,ca deh merg cu un bec cu halogen de aproape 4 luni 
acum am si un bec+balast de rezerva 
alte noutati
am coborat scaunele prin taierea traverselor pe care se prind sinele
   
urmeaza sa ma hotarasc unde montez camera pentru mersul cu spatele...
|
|
|
08-04-09, 15:33
|
#37
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Super tare ideea.şi eu mă gândisem dar nu am avut cu ce să tai .. apropo cu ce ai taiat 
Super o sa fie  astept să le văd montate
|
|
|
08-04-09, 15:36
|
#38
|
Stage 3
Join Date: Jun 2005
Posts: 128
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
In a 5a poza se vede cu ce a taiat. Manerul ala curbat, cu panze de bomfraier, dar aproape cat alea de la traforaj. Pe scurt, munca de chinez batran
|
|
|
08-04-09, 15:56
|
#39
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
asa cum zice si raven,aia a fost scula principala,cu flexul am taiat cele doua puncte de sudura de pe prag;am avut si un bomfaier dinala mare,dar niste panze foarte proaste,dadeam de doua ori inainte/inapoi si sareau juma de dinti
evident puteam taia cu flexu toata dracia,dar nu am vrut sa dau jos interiorul masinii,iar de izolat era destul de greu,asa ca am preferat varianta in care nu am vazut prea mare deranj in masina
bodyspeed am inteles de la tine ca abia astepti sa le vezi montate,in sensul ca nu le-am montat deja,ori ele sunt deja montate din ziua respectiva,si sunt cat de poate de comode :d
ce-am uitat eu sa precizez e faptul ca tablele de la traverse le-am prins intre ele cu suruburi autofiletante cu cap hexagon de 8(nu dinalea de prins rigips  )
si pana acum se prezina bine,nu se misca nu scartaie
asta tot din pricina mizeriei care s-ar fi facut cu un aparat de sudura
poate daca dau interiorul complet jos,o sa dau cateva puncte de sudura,asa preventiv
Last edited by julaikos; 08-04-09 at 16:00.
|
|
|
09-04-09, 22:33
|
#40
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Quote:
Originally Posted by julaikos
asa cum zice si raven,aia a fost scula principala,cu flexul am taiat cele doua puncte de sudura de pe prag;am avut si un bomfaier dinala mare,dar niste panze foarte proaste,dadeam de doua ori inainte/inapoi si sareau juma de dinti
evident puteam taia cu flexu toata dracia,dar nu am vrut sa dau jos interiorul masinii,iar de izolat era destul de greu,asa ca am preferat varianta in care nu am vazut prea mare deranj in masina
bodyspeed am inteles de la tine ca abia astepti sa le vezi montate,in sensul ca nu le-am montat deja,ori ele sunt deja montate din ziua respectiva,si sunt cat de poate de comode :d
ce-am uitat eu sa precizez e faptul ca tablele de la traverse le-am prins intre ele cu suruburi autofiletante cu cap hexagon de 8(nu dinalea de prins rigips  )
si pana acum se prezina bine,nu se misca nu scartaie
asta tot din pricina mizeriei care s-ar fi facut cu un aparat de sudura
poate daca dau interiorul complet jos,o sa dau cateva puncte de sudura,asa preventiv 
|
Bv,vad ca esti chitit rau pe avionas!  Ma gandisem si eu sa las scaunele in jos dar na m-am luat cu altele.Au vreun aspect negativ lasatu scaunelor in jos,sau numai aspecte pozitive?
|
|
|
09-04-09, 22:43
|
#41
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
pai aspecte negative...depinde
daca tai complet traversele cica strici putin structura de rezistenta a masinii
alt aspect negativ ar fi ca daca dai cu flexu se cam face mizerie
daca ai scaunele originale de oltcit nu ai nici un motiv sa le lasi mai jos,pentru ca ele sunt foarte comode asa cum sunt
eu avand alte scaune stateam cam sus(desi nu-s prea inalt) dar acum stau putin mai jos decat daca as fi avut scaunele de oltcit
|
|
|
09-04-09, 22:46
|
#42
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 934
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Quote:
Originally Posted by julaikos
pai aspecte negative...depinde
daca tai complet traversele cica strici putin structura de rezistenta a masinii
alt aspect negativ ar fi ca daca dai cu flexu se cam face mizerie
daca ai scaunele originale de oltcit nu ai nici un motiv sa le lasi mai jos,pentru ca ele sunt foarte comode asa cum sunt
eu avand alte scaune stateam cam sus(desi nu-s prea inalt) dar acum stau putin mai jos decat daca as fi avut scaunele de oltcit 
|
Nu am nici eu scaune originale pe a mea,si parca stau cam sus.Sa termin cu aripile si o sa vad daca iti fur ideea
|
|
|
09-04-09, 23:11
|
#43
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
pai n-ai decat,dar sincer eu unu n-as mai taia la bomfaierul ala mic,as pune mana pe flex direct si in 2timpi si 3 miscari ai traversele taiate,desigur pentru asta trebuie sa izolezi prin masina ca sar scantei si aschii din panza de flex
|
|
|
10-04-09, 21:55
|
#44
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
Cum e cu acel cadru pus pe cutie?  l-ai montat, probat?
|
|
|
11-04-09, 01:31
|
#45
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltcit 12TRS - PH 10 CGH & Julaikos customs
probat pe alta caroserie,dar care avea doar cutie de viteze montata,de asta inca nu are date gauri in suporti,dar sper eu ca pana in pasti sa fie sus pe masina,atunci o sa se vada ce si cum
teoretic ar trebui sa scada riscul ruperii tampoanelor,de motor si mai ales sarirea planetarelor din tripoda
dupa lungi injuraturi am reusit sa desfac busonul de umplere la cutia de viteze,si am pus ulei in dansa(un texaco luat din carfour) si uleiul la motor(motul 10w40),parca se aude altfel motorul
|
|
|
|
|