Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Masina mea Oltcit

Reply
 
Thread Tools
Old 12-07-09, 22:11   #121
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

cat de frumos poate sa arate...
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 23:06   #122
bobocu91

Stage 5
 
bobocu91's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,020
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Felicitari pupa pentru timpul si locul pe care te-ai clasat!!!! Tot respectul si admiratia.

Cateva pozici si de la mine:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	VTM BUCOVAT 044.jpg
Views:	397
Size:	398.4 KB
ID:	1005094   Click image for larger version

Name:	VTM BUCOVAT 037.jpg
Views:	327
Size:	583.6 KB
ID:	1005095   Click image for larger version

Name:	VTM BUCOVAT 045.jpg
Views:	236
Size:	1.25 MB
ID:	1005096  

Click image for larger version

Name:	VTM BUCOVAT 047.jpg
Views:	152
Size:	568.8 KB
ID:	1005097  
bobocu91 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 23:18   #123
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Locu 23 din 37...destul de bine
felicitari pupa!
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 00:19   #124
pupa
4Rally

Stage 4
 
pupa's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 185
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Va multumesc tuturor pentru sustinere. In special lui Tody, Laure, EBW, Micu, Gabi, RSG si toti care ati fost si m-ati incurajat(ma scuzati daca nu v-am retinut pe toti, dar sunteti muuuulti frate ). Imi cer scuze daca n-am apucat sa stam prea mult de vorba sau sa facem si o plimbare de seara cu masinile, dar dupa cum bine stiti a fost cam mare haosul cu organizarea, verificarea finala a durat mult etc. Data viitoare poate iese mai bine.

Oricum, mie unul mi-a placut. Masina a mers bine, pilotul mai putin bine. Cel putin primele 2 urcari au fost destul de proaste, am franat repede si am atins de cateva ori limitarea de turatie a aprinderii. Pe a 3-a ce am inceput sa ma invat cu traseul si sa urc mai bine.

Eh, pentru un "pilot" amator si la prima participare, eu sunt foarte multumit. Am venit, m-am dat, am plecat cu masina pe roti. Si ultimul loc era OK.

Altceva ce sa va mai zic... Ma bucur ca v-a placut masina si din nou va multumesc de incurajari!!

P.S. am si eu ceva poze, dar cred ca mai tarziu sau maine apuc sa postez din ele.
__________________



MG ZR TD 115

OLTCIT TURBO YBO
pupa is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 01:49   #125
Dr.Dre
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dr.Dre's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of:
[Oltcit]
[DACIA]
[Opel]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Felicitari pupa ptr rezultat si ptr participare.Mor de oftica ca nu am putut veni,desi vorbisem si cu moro ca vin,dar azi de dimineata a intervenit o problema si nu am mai putut ajunge .dee asta e,ne auzim noi in bucuresti .la minutul 3:48 e startul lui ybo ,frumos mai maraie... https://www.youtube.com/watch?v=XLGUmgMtTEw
__________________
Dr.Dre is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 15:40   #126
pupa
4Rally

Stage 4
 
pupa's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 185
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Na bun... sa incepem si povestea raliului care tocmai s-a incheiat.

Trecand peste cateva momente usor dificile pentru masina in ultima perioada, joi seara(cu 2 zile inainte de parcul de service) am inceput o mica sesiune de reglaje preliminare. Am decis sa reglez turbina la 0.9 bar presiune(cu varf de 1 bar) pentru etapa de coasta la care trebuia sa participe masina. Daca stau bine sa ma gandesc, ar fi urcat Bucovatul lejer la 1.4 bar, dar din motive de siguranta e bine ca am mers cu presiune mai mica.

Toate bune si frumoase, am alergat noaptea masina prin cartier, ba chiar am facut si o mica/mare saritura in aer gen Leob(o sina de tramvai inaltata, pe care am luat-o cu o viteza ceva mai mare decat titlul topicului de la Caracteristici, perf, tuning ). Totul era in parametrii acceptabili si am decis sa finalizez reglajele ziua urmatoare, adica vineri. Asa ca, am luat drumul spre casa usor, sa racesc putin masina. La o plecare absolut normala dupa loc(1,2,3), cutia a decis ca ea nu vrea sa mearga la Bucovat si a cedat. Ceva probleme la pinionul de mers inapoi, cu zgomote dubioase si toate cele.

Suuuper tare! Cu nu atat de multe ore inaintea deschiderii parcului de service masina mea era stricata. Totusi, in jur de 4 dimineata am reusit sa primesc o cutie de viteze in 5 trepte (danke GCL, mare om, mare caracter)

Asa ca, vineri dimineata, inarmati cu scule, usor demoralizati si cu frica de ploaie, noi, cei din "echipa" de interventie ne-am apucat de treaba.
Trebuiesc neaparat enumerati oamenii fara de care YBO nu ar fi participat la Bucovat: Andreimorocos, Lex, Chivu, Johnny si nu in ultimul rand GCL-ul.
Multumesc inca odata baieti!!!!

Pana la urma masina a fost gata, dar timp prea mult de reglaje finale si teste nu a mai existat. As ca, masina a luat drumul Craiovei fix in configuratia usor grabita de joi seara. Pe drum s-a comportat exemplar, a consumat ok, niciun incident.

Am ajuns sambata in Craiova si ne-am prezentat in jurul orei 3 la parcul de service. Am platit inscrierea si a ramas sa astept sa fiu chemat pentru verificarea tehnica.
Si au inceput sa apara baietii craioveni... Tody(mare om, palaria jos), Laure cu jucaria lui mată, RSG usor dezamagit din cauza unor probleme la masina samd.

Am trecut de verificarea tehnica si am bagat masina in parc. Toate bune si frumoase pana cand am dorit sa vad ceva la masina. Am pornit-o si a inceput sa fumege ulei din turbo. Concluzia a fost una simpla. Ori am ucis segmentii turbinei, ori sunt pe cale sa ii ucid. Trebuie pus restrictor de ulei pe circuit, pentru ca presiunea generata de motor este prea mare si forteaza turbina. Ma rog... a fumegat atunci si inca putin dimineata(probabil ca nu apucase sa arda complet tot uleiul scapat) si pe urma s-a revenit(spre exemplu, azi dimineata nu a mai scos gram de fum, rece fiind).

Si a venit ziua de duminica. Ne-am trezit de dimineata, era frig si ploua cu galeata. Ne-am oprit in Petromv-ul de langa stadion unde am facut jonctiunea si cu grupul nr.2, adica lexy, morlo, chivett si johnny. Am servit ceva de mancarica, o cafeluta, ne-am intins la vorbe si pe urma ne-am indreptat spre parcul de service.
Am ajuns, am pornit masina sa se incalzeasca nitel, am scos-o nitel pe strada sa vad daca totul e ok si pe urma am inceput sa asteptam. Se face ora 9 si nimic. Nu ne zice nimeni cand plecam si de ce. Pe urma apar zvonurile cum ca raliul se poate anula pentru ca... ploua. Nu stiam ca am venit la "Raliul Bucovat 30 de grade Soare". Ma rog, pe la ora ~10, ne-am incolonat si am pornit spre proba.

Am inceput raliul(cu intarzierile de rigoare)... Vine prima urcare, cea de recunoastere/antrenament. Startul l-am rata nitel(de fapt pe toate 3 le-am ratat ). Tot atingeam limitarea aprinderii, lucru care pe strada nu mi s-a mai intamplat niciodata. Mai haios e ca sambata in parcul de service am discutat cu John fix de treaba asta. Ca a venit la masina si m-a intrebat unde e shiftlightul. Iar eu i-am raspuns ca nu am prea avut nevoie de asa ceva pana acum, pentru ca simt/aud masina, nici nu ma uit la turometru cand schimb. Dar in conditii de cursa, cu casca pe cap etc se pare ca e cu totul alta mancare de peste.
Am facut prima urcare, am intrat cam tare pe zona de finish si am asteptat impreuna cu restul pilotilor sa coboram.

La a 2-a urcare, pe John l-a lovit ghinionul, grupul sau scurt cedand cred ca dupa al doilea sau al treilea viraj. Era tras pe dreapta si am mers pe langa el.
Fata de prima urcare, incepusem sa fortez un pic mai mult masina, dar inca era ud pe jos si dadea masina sa danseze. Am incheiat cu bine si a 2-a urcare si din nou, am asteptat cu restul de piloti sa coboram.

La a 3-a urcare mi-a lipsit zgomotul produs de Manta la plecarea de pe loc(pleca tot timpul cu cateva masini in fata si stateam cu ochii pe el). Am mers ceva mai bine si am reusit sa rad 6 secunde fata de urcarea anterioara. Si timpul se putea imbunatatii suficient de mult... incepusem sa ma obisnuiesc cu traseul, se mai uscase pe jos etc.
Cand am ajuns sus deja se zvonea ca nu mai facem nicio urcare, dar sa ne grabim sa coboram, ca poate-poate. Ma rog... nu a mai fost nicio urcare si ne-am indreptat din nou spre parcul de service pentru festivitatea de premiere, unde au inceput discutiile. Eu am ramas neutru, bucuros fiind ca am apucat sa prind un VTM cu trocaricul meu de masina.

La sfarsit vreau sa le multumesc inca odata tuturor celor care m-au sustinut/incurajat.

p.s. Mai sunt poze si filmulete, dar inca nu am pus mana pe ele. Voi reveni!
p.s.s. Pozele nu le mai pot pune in ordinea povestirii pentru ca trebuie sa folosesc suportul forumului de poze... Sper sa nu fie o problema prea mare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAGE_053.jpg
Views:	265
Size:	235.0 KB
ID:	1005773   Click image for larger version

Name:	IMAGE_056.jpg
Views:	147
Size:	227.5 KB
ID:	1005774   Click image for larger version

Name:	DSC02681.JPG
Views:	200
Size:	287.4 KB
ID:	1005797  

Click image for larger version

Name:	DSC02689.JPG
Views:	131
Size:	249.0 KB
ID:	1005798   Click image for larger version

Name:	DSC02690.JPG
Views:	148
Size:	296.2 KB
ID:	1005799   Click image for larger version

Name:	DSC02704.JPG
Views:	147
Size:	270.6 KB
ID:	1005800  

Click image for larger version

Name:	DSC02726.jpg
Views:	92
Size:	261.3 KB
ID:	1005801   Click image for larger version

Name:	DSC02727.jpg
Views:	142
Size:	342.9 KB
ID:	1005802   Click image for larger version

Name:	Bucovat_070.jpg
Views:	100
Size:	88.9 KB
ID:	1005803  

Click image for larger version

Name:	Bucovat_071.jpg
Views:	95
Size:	69.5 KB
ID:	1005804   Click image for larger version

Name:	Bucovat_072.jpg
Views:	105
Size:	98.2 KB
ID:	1005805   Click image for larger version

Name:	Bucovat_074.jpg
Views:	135
Size:	68.7 KB
ID:	1005806  

Click image for larger version

Name:	DSC03115.JPG
Views:	95
Size:	366.9 KB
ID:	1005812   Click image for larger version

Name:	DSC03138.JPG
Views:	109
Size:	384.3 KB
ID:	1005813  
pupa is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 15:53   #127
ME.Beast

Stage 5
 
ME.Beast's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 587
Member of:
[Moderators]
[LANCIA]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Salut!
Dacă mai ţi minte, după ce m-am oferit să te ajut, să ajungi la Bucovaţ (băiatul care te-a intrebat dacă vrei să ajungi la Bucovaţ pentru VTM, şi ti-am spus că pot merge cu tine, să-ţi arăt ), l-am sunat pe Gabi şi i-am spus de tine...i-am spus încotro ai luat-o, şi ar fi venit după voi. Dar nu v-a găsit..
Mă bucur totuşi că aţi reuşit
ME.Beast is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 16:01   #128
YoMihai90

Stage 4
 
YoMihai90's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 240
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

felicitari!! a meritat munca sa schimbi cutia inaintea curse:P ti-am vazut masina live e super!!
YoMihai90 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 19:58   #129
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

imi pare foarte rau ca nu am putu ajunge...sa vad si eu live faimosul YBO , dar chiar nu am putu ajunge...!!! sper sa existe o "data viitoare" !!! felicitari pupa

Last edited by Danutz Bratosin; 13-07-09 at 21:22.
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 13-07-09, 20:00   #130
giny

Stage 5
 
giny's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 601
Member of:
[Oltcit]
[Honda]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

foarte tare frate ce ai sub capota...ma incurcam prin furtune...frumoasa masina...n-am ce zice...respect
giny is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 14:47   #131
pupa
4Rally

Stage 4
 
pupa's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 185
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Hai ca am mai gasit 2 pozne cu rablushka.
Plus o poza care se pare ca am omis sa o pun si pentru care am fost tras de ureche, adica masina de asistenta(Volvo S60 T5, traiasca Bibi-Bifidusssss)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	_MG_2794.JPG
Views:	180
Size:	203.9 KB
ID:	1007933   Click image for larger version

Name:	_MG_2965.jpg
Views:	192
Size:	139.9 KB
ID:	1007934   Click image for larger version

Name:	DSC02693.JPG
Views:	145
Size:	315.0 KB
ID:	1007935  

pupa is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 14:53   #132
manu_96xls

Stage 5
 
manu_96xls's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,465
Member of:
[Moderators]
[Virtual Tuning]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Incredibil de frumoasă și extrem de potentă.
Stickerele le mai dai jos?
manu_96xls is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 14:59   #133
pupa
4Rally

Stage 4
 
pupa's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 185
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Multumesc. Din pacate, stikerele trebuie sa la dau jos... De fapt, cele de concurs sunt deja plecate de pe masina(nu e legal sa porti insemne de raliu pe o masina de strada, care nu concureaza). Ma amuzau, dar decat sa bata masina la ochi, mai bine fara.
pupa is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 16:37   #134
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

revansa. 6 septembrie. vtm bucovat. again
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 15-07-09, 16:56   #135
pupa
4Rally

Stage 4
 
pupa's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 185
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default re: Oltcit 1.? TIWI - B 18 YBO

Hehe... Om vedea! Mai e pana pe 6 septembrie.
pupa is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -