decat un 1.8 aspirat. eu as zice, ca oricum nu se poate omologa, un 1.9 jtd de pe fiat stilo . motor mult mai potent, cuplu mare, consum mic. un 1.9 jtd cu chip si umblat pe la turbo mananca un 1.8 16v de 140 cai.
alegerea e a ta.
decat un 1.8 aspirat. eu as zice, ca oricum nu se poate omologa, un 1.9 jtd de pe fiat stilo . motor mult mai potent, cuplu mare, consum mic. un 1.9 jtd cu chip si umblat pe la turbo mananca un 1.8 16v de 140 cai.
alegerea e a ta.
Este adevarat Detman ca motorul de 1.8 aspirat nu poate fi omologat,dar 1.9jtd poate?Eu stiu ca daca motorul depaseste ca putere 50% din din puterea motorului original al masini NU POATE FI OMOLOGAT.Daca tu stii altceva astept si eu informatii pentru ca sunt direct interesat.In rest motorul nu va ramane 1.8 aspirat,dar asta este o alta poveste.Bafta la modificari si spor la munca.
din cate stiu eu puterea noului motor acceptata de rar nu trebuie sa depaseasca 40%.dar nu sunt sg de asta.
detman are ceva dreptate despre motor-ul de stilo ca e potent si are un cuplu urias fata de tdi-uri,dar la demaraj tot nu face 1.8 aspirat,dar alegerea iti apartine.