Noh bine.
Hai sa o luam mai tehnic
In principiu, un ECU ii exact ca un axon intr-o retea neuronala. Defapt software-ul care il controleaza, ii astfel scris.
Avem stimulti exteriori, cu valori de prag setate pentru fiecare stimul, si un axon de decizie.
Ce intra in acest cocktail?
- Nivelul pedalei de acceleratie. Aici putem sa punem un factor de multiplicare, daca vreau acceleratie mai lunga sau mai scurta. Atentia insa la curba de raspuns
- Fluxul de aer. Asta ii delicat. Daca il ajustezi cum trebuie, obtii o ardere completa. Prea putin aer? Ardere incompleta. Prea mult aer ... scade puterea.
- Temperatura in motor/sistemul de racire. Amestecul benzina/aer se aprinde diferit la temperaturi mari sau mici. Poti incerca sa schimbi curba de temperatura (sa ii creezi mereu senzatia ca ii mai \"rece\"). Atentie insa la compresie. O ajustezi in paralel cu asta. Poti sa ai astfel motorul \"cald\" de la prima cheie
Daca ii sa vorbim de ECU tuning ... iti trebuie scule serioase.
Un ECU tuning poate dura cate zile si vre-o 2 rezervoare de benzina.
Nu ii \"plug and play\"