Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 05-07-05, 09:11   #1
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default Maşina mea: Opel Tigra 1.4 v16

- Tobe sport Remus (Aprox. 330 Euro)
- Cip de viteza
- Suspensii sport
- Sistem de sunet Pioneer (6 boxe + 2 tweetere)
- Visual styling
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	tigra_267.jpg
Views:	759
Size:	40.9 KB
ID:	32790  
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 09:18   #2
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

ahhhhhh ma dor ochiiii .... fratilor cand o sa scapam de sindromul tuningului cu abtibildeeee ???
ce cauta imitatiile alea de prize de aer pe capota?
Morro is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 09:19   #3
Mr.Nice
Registered

Stage 5
 
Mr.Nice's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 556
Default

Cip de viteza?



Prizele alea de aer ce vor sa reprezinte?

Ti-ai pus si dungi vad...







PEACE
Mr.Nice is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 09:21   #4
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Hai ma ... ca am tobe de peste 300 de Euro si alte jucarii scumpe sub capota

Nu iz genu \"Dacia 1300 lu' tata cu abtibild ieftin\"

Inca 75% din accesorii imi sunt pe drum din UK/US
__________________
Opel Astra Coupe Turbo - Z20LET
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 09:24   #5
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

mda intr-adevar ... e un opel tigra cu abtibilde ieftine ... mai ales cand ai tobe de 300 de euro ...
cum te-ai simtit cand ai dat 300 de euro pe tobe ... probabil tot spre 300 pe cipul de viteza si inca vreo 10 pe abtibildele alea?
nu te-ai prins ca poate ceva nu e in regula ... ?
ai putea sa le scoti ... ai face un bine masinii
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 09:32   #6
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Hai ma ... ca am luat masina cu dungile pe ea.

Mi-o fost lene sa le scot. Oricum, le voi inlocui in curand. Astept sa imi termine artistul noile modele de body styling ca sa le pun pe masina
Ma costa numai design-ul $200

Plus huse fata de la un atelier de tuning din UK (alea sunt inca undeva prin vama)
Astea : http://www.kjponline.co.uk/shop/prod...roducts_id=101

Toba ii exact asta : http://www.speedup.it/store/index.ph...n=home.1034026

Nu ii doar toba finala. Ci TOATA toba.
Eu nu imi pun rahaturi ieftine pe iesirea de la toba, ca sa arate bine.
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 09:41   #7
Mr.Nice
Registered

Stage 5
 
Mr.Nice's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 556
Default

Tu dai 200 parai pe \"maieurile\" alea?





PEACE
Mr.Nice is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 09:44   #8
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Am \"motivele\" mele
Un lucru ma caracterizeaza ... orice am, ii custom made chiar si masina Pur si simplu nu imi place sa zica nimeni :

\"Ce chestie misto ai. Am vazut una si la vecinu \"

Nu fiti rai cu mine ... sunt doar un consumator de cauciucuri si benzina OMV100
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 10:00   #9
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default

mai explica o data faza cu chip de viteza
georgeb is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 10:04   #10
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

*cip* sorry de exprimare. Folosesc multa engleza unde lucrez ... si tind sa mai gresesc ortografia.

Pe simplu, ii modificat sistemul de alimentare la accelerare.
Nu stiu cat de tehnic esti, dar pe scurt, te ajuta sa accelerezi mai rapid. Cam asta face.
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 10:09   #11
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

hai ca asta mi-a placut

cat de tehnic esti ... dupa care urmeaza o explicatie foarte tehnica

sorry nu m-am putut abtine

cred ca sunt multe explicatii destul de tehnice pe forumul asta asa ca pe viitor, nu te mai abtine de la a fi cat de tehnic poti
Morro is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 10:28   #12
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Noh bine.

Hai sa o luam mai tehnic
In principiu, un ECU ii exact ca un axon intr-o retea neuronala. Defapt software-ul care il controleaza, ii astfel scris.
Avem stimulti exteriori, cu valori de prag setate pentru fiecare stimul, si un axon de decizie.

Ce intra in acest cocktail?
- Nivelul pedalei de acceleratie. Aici putem sa punem un factor de multiplicare, daca vreau acceleratie mai lunga sau mai scurta. Atentia insa la curba de raspuns

- Fluxul de aer. Asta ii delicat. Daca il ajustezi cum trebuie, obtii o ardere completa. Prea putin aer? Ardere incompleta. Prea mult aer ... scade puterea.

- Temperatura in motor/sistemul de racire. Amestecul benzina/aer se aprinde diferit la temperaturi mari sau mici. Poti incerca sa schimbi curba de temperatura (sa ii creezi mereu senzatia ca ii mai \"rece\"). Atentie insa la compresie. O ajustezi in paralel cu asta. Poti sa ai astfel motorul \"cald\" de la prima cheie

Daca ii sa vorbim de ECU tuning ... iti trebuie scule serioase.
Un ECU tuning poate dura cate zile si vre-o 2 rezervoare de benzina.

Nu ii \"plug and play\"
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 10:47   #13
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

io nu am vazut niciodata masina prin cluj
Piry is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 10:51   #14
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Nu prea ies prin Cluj.
Momentam \"nu am\" permis. Din motive subiective

Poate ma inviti si pe mine la o adunare de strada prin Cluj.
Pana atunci imi termin si eu masina, (sa nu ma fac de rusine)
eXs is offline   Reply With Quote
Old 05-07-05, 12:40   #15
georgeb

Stage 5
 
georgeb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 517
Member of:
[Observator 4tuning]
Default

nu ma refeream la cip sau chip sau cu e scris ci la modul de exprimare .

clasic i se spune : chip tuning: schimbarea paramentrilor de functionare ai motorului (pe injectie) . deoarece orice modificare asupra masini se zice : tuning , acesta este chip tuning .

de obicei i se spune chip (cip) de putere. de ce ? pentru ca puterea creste in urma operatiunii de \"chipuire\" . nicidecum chip de viteza . desi ai putea sa-i spui si asa pentru ca in mod normal ar trebui sa creasca viteza in urma \"chipuirii\"

oricum interesent modul in care iti expui mesajele . parca ai fi 2 intr-unul
georgeb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -