Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 16-07-10, 10:14   #46
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

se asteapta axa de 18e sa vedem apoi ce poate...
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 19-07-10, 23:55   #47
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

Quote:
Originally Posted by MihaiS View Post
se asteapta axa de 18e sa vedem apoi ce poate...
vino si tu cand ai timp pe aeroport...si-ti zic eu daca poate sau nu !!!
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 20-07-10, 09:49   #48
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

momentan am probleme cu alimentarea. cred ca este sorbul din rezervor... montez axa si o sa vin.
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 20-07-10, 15:03   #49
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

Quote:
Originally Posted by MihaiS View Post
momentan am probleme cu alimentarea. cred ca este sorbul din rezervor... montez axa si o sa vin.
te astept !
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 06-08-10, 09:11   #50
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

momentan trebuie sa-mi iau chioulasa de 18e portata cu tot cu axa, injectoare de xe, admisia tot de 18e cu 2 clapete. Inca am nelamurir in privinta instalatiei electrice. nu stiu daca sa pastrez electica de c20ne sau sa o pun pe ce-a duna 18e. un sfat ar fi binevenit. multumesc
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 00:21   #51
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

am schimbat sabotii de la frana de mana deoarece se sparsese ferodou, acum frana de mana functioneaza cum trebuie... urmeaza sa-i montez proiectoarele si sa-i fac evacuarea. poze maine
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 14:26   #52
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

pt bobi gsi as avea o intrebare. zilele astea ma apuc de motor. vreau sa-mi pun chiulasa de 18e. cat pot intra in ea s-o comprim. cat de adanc pot intra in ea fara sa-mi atinga supapele? tinand cont de axa de 18e daca o mai comprim o sa am nevoie de alceva? mai are rost sa-l comprim daca ii pun axa, injectoarele de xe si admisia de 18e?
vreau si eu un sfat de la cineva oarecum in tema.
nu m-am "jucat" pe motoare opel pana acum. nu sunt cunoscator pe motorul asta.
astept pareri, sugestii critice constructive.
multumesc
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 15:40   #53
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

"Poti sa iei 1 mm lejer din ea.....dar aici intervine altceva, axa aia rea de 1,8 nu are gaurile pt lulea...si nu merge pusa pe ne....deci mitul cu axa pica. Trebuie facut altcumva ca sa adaptezi aprinderea de 1,8.....insa cred ca e complicat cu toti senzorii. Nu cunosc exact motorul de 1,8.....dar daca le ai pe ambele poti face comparatii. Ar mai fi posibilitatea sa iti dea strungarul filete in axa....pt lulea....dar tre sa fie la miime...altfel banuiesc ca iti da scanteia aiurea."

nenea bobi m-am gandit la asta... stii cum e orice problema are si solutie. din cate am auzit motorul de 1.8 are acelasi delcou ca cel de 1.6. eu am si instalatia de 1.8 cu tot cu calculator. se poate sa imi dea cineva filetele pt pipa cum ai zis tu dar e complicat putin...
solutia care ai fi pana la urma?
alcineva cu un sfat sugestie ceva?
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 17:18   #54
B-64-KTL
Opel Driver

Stage 5
 
B-64-KTL's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,392
Member of:
[DAEWOO]
[Opel]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

Salut...eu am vorbit cu cineva legat de axa de 1.8 pus pe motor de 2.0 si mi-a zis el a optat pentru a doua gaura in axa. Sincer cred ca sunt mult mai putine batai de cap asa decat sa te apuci sa adaptezi instalatii electrice. Oricum bafta si astept sa vad cum faci, pentru ca si eu am acelasi lucru in cap.
__________________
B-64-KTL is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 17:53   #55
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

parerea mea...sa o lasi asa...comprimi chiulasa de 2.0, pui admisia de 1.8 e cu injectoare de xe si deja e alceva. cu axa te complici prea mult si s-ar putea sa nu iese asa bine.... si dai cu mucii in fasole. sunt 2 variante..ori trage rau ori trage mai prost decat comfiguratia actuala.
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 20:10   #56
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

Sau varianta mai neplacuta pt tine care consta in :
-una bucata axa de 296 grade schrick.........330 de euro
-una bucata admisie lexmaul..........300 euro...daca ai noroc sa o gasesti
-una bucata calculator sau chip......~150 euro
-serpi.....de preferat tot lexmaul....fara numar
-porturi admisie si evacuare lustruite si ceva mai mari......no number
-vibrochen usurat si echilibrat
-biele usurate
-volanta usurata si echilibrata
-pompa benzina mai inimoasa
-regulator presiune reglabil
-"roata" reglabila la axa


Da bine calculul? satisfactie garantata.....pentru restu exista credite de nevoi personale sau carduri de cumparaturi :P
Eu cam asta aveam in cap.....pentru varianta aspirata, considerand ca deja tu ai injectoare si alte mici acareturi.
Sa nu uit....un ambreaj capabil
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 14-09-10, 09:20   #57
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

1 instalatia de 1.8 o am completa deci nu modific nimic decat schimb.
2 bobi ai dreptate, din cate am citi si m-am documentat configuratia asta a ta face minuni doar ca unele piese se gasesc foarte greu sau trebuie procurate de la "vecini"
3 nu stiu daca a mai incercat cineva configuratia asta pe un NE...

sper sa iese ceva bun. daca nu asta este, din greseli invatam...
sapt asta ma apuc de chiulasa sa o portez.
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 14-09-10, 10:17   #58
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

ca sa folosesti chiyulasa cu totu iti trebuie un delco de 14 sau 16, model stil cielo intr-o axa, singura diferenta este ca pierzi avansul vacumatic, te intereseaza prea putin corectia vacumatica... iti pastrezi senzorul tau de pe vibrochen si pui delcou acolo doar ca distribuitor de scanteie cum ai si la NE doar ca o sa fie putin mai mare...
__________________

Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516

1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+

2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP

2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP

İME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME
dj05fmx is offline   Reply With Quote
Old 14-09-10, 14:49   #59
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

am discutat cu tine domnule geo si multumesc pentru lamurire. intrebarea mea este daca pierd sau castig ceva cu softul de 1.8.
inafara de problema delcoului ce alte probleme mai pot aparea?
daca schimb axa mai e nevoie sa comprim motorul?
cat pot sa iau din chiulasa avand in vedere ca axa va fi cea de 18e?
MihaiS is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 15:11   #60
ment

Stage 3
 
ment's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 107
Default Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat

Mai intotdeuna cand e instalata o axa mai agresiva se recomanda marirea raportului de comprimare, adica in cazul tau sa iei din chiulasa, motivul fiind ca in majoritatea cazurilor, axa mai agresiva o sa aiba mai multe grade, deci intarzierea inchiderii supapei de admisie va fi mai mare (dupa mai multe grade RAC).
Daca supapa de admisie se inchide mai tarziu, pentru acelasi raport STATIC de comprimare, raportul DINAMIC de comprimare va fi mai scazut, deci trebuie marit. Cu cat ? Se poate calcula, alegi o valoare la care vrei sa ajungi, masori camerele de ardere, calcule etc.

Uite tabelul de mai jos, luat de pe migweb..



Acolo sunt date valorile de avans deschidere admisie, inchidere admisie, deschidere evacuare, inchidere evacuare pentru 18E si 20NE, se observa ca admisia se inchide mai tarziu cu axa de 18E, 89 grade fata de 71 daca traduc eu corect ce-i pe acolo.. Si ca axa de 18E are 297 grade pe admisie/evacuare si cea de 20NE 275 grade..

Se vede si ca pe 20SEH care are RC marit din fabrica la 10, are si inchiderea admisiei intarziata (76 grade), pentru a pastra cam acelasi raport dinamic de compresie ca 20NE-ul.

Oricum la 20NE ii place RC marit si cu axa stock, deci afla cam cat sa iei din ea , si go..

edit: mai e ceva, chiulasa de 18E avea porturi de admisie si supape mai mari decat cea de 20NE, flow mai bun, deci daca ai chef sa te bagi la asa ceva si tot dai chiulasa jos intereseaza-te si de chestiile astea.. desi probabil mai usor pui chiulasa de 18E (cu admisie si tot ce mai trebuie) daca o gasesti si gata.. Se complica treaba

Last edited by ment; 15-09-10 at 15:36.
ment is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -