29-04-11, 14:57
|
#121
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
tinichigeria este gata. urmeaza pozele diseara........
|
|
|
29-04-11, 23:17
|
#122
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Rally]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
hai cu pozele alea. aripile merita toti bani. hai cu echiparea aia mai repede...
|
|
|
10-05-11, 20:40
|
#123
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
Stage 1.......aripile spate au fost refacute. Urmeaza poze...
|
|
|
10-05-11, 20:50
|
#124
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
Quote:
Originally Posted by MihaiS
Stage 1.......aripile spate au fost refacute. Urmeaza poze...
|
hai ca a iesit super bine ! jantele astea vin perfect pe "batranica" ta ! esti pe drumul cel bun ! ps: ce culoare va ramane masina ?
|
|
|
10-05-11, 21:46
|
#125
|
Stage 4
Join Date: Sep 2010
Posts: 225
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
ma asteptam la ceva frumos
ai reusit imi place
arata mult mai bine cu schimbarea asta succes si mult noroc
|
|
|
11-05-11, 07:22
|
#126
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
aripile spate n-au tamas la forma asta deoarece cred eu ca nu aveau legatura cu linia masinii. o sa fac poze azi la noua forma. nasina va ramane tot negru mat...
|
|
|
20-05-11, 11:26
|
#127
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
chiulasa 18e, axa de 18e, admisie 18e si alta electonica....
|
|
|
20-05-11, 11:35
|
#128
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
Ai rezolvat ieri sau ai gasit in alta parte?
|
|
|
20-05-11, 19:07
|
#129
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
da am gasit la baiat. o sa vin in week-end sa iau piesele. sper sa o termin cat mai repede ca m-am saturat s-o tot bibilesc... treaba buna iese doar ca dureaza prea mult....
|
|
|
23-05-11, 12:07
|
#130
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
se lucreaza.....
|
|
|
25-05-11, 11:48
|
#131
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
Quote:
Originally Posted by ment
Mai intotdeuna cand e instalata o axa mai agresiva se recomanda marirea raportului de comprimare, adica in cazul tau sa iei din chiulasa, motivul fiind ca in majoritatea cazurilor, axa mai agresiva o sa aiba mai multe grade, deci intarzierea inchiderii supapei de admisie va fi mai mare (dupa mai multe grade RAC).
Daca supapa de admisie se inchide mai tarziu, pentru acelasi raport STATIC de comprimare, raportul DINAMIC de comprimare va fi mai scazut, deci trebuie marit. Cu cat ? Se poate calcula, alegi o valoare la care vrei sa ajungi, masori camerele de ardere, calcule etc.
Uite tabelul de mai jos, luat de pe migweb..
Acolo sunt date valorile de avans deschidere admisie, inchidere admisie, deschidere evacuare, inchidere evacuare pentru 18E si 20NE, se observa ca admisia se inchide mai tarziu cu axa de 18E, 89 grade fata de 71 daca traduc eu corect ce-i pe acolo.. Si ca axa de 18E are 297 grade pe admisie/evacuare si cea de 20NE 275 grade..
Se vede si ca pe 20SEH care are RC marit din fabrica la 10, are si inchiderea admisiei intarziata (76 grade), pentru a pastra cam acelasi raport dinamic de compresie ca 20NE-ul.
Oricum la 20NE ii place RC marit si cu axa stock, deci afla cam cat sa iei din ea , si go..
edit: mai e ceva, chiulasa de 18E avea porturi de admisie si supape mai mari decat cea de 20NE, flow mai bun, deci daca ai chef sa te bagi la asa ceva si tot dai chiulasa jos intereseaza-te si de chestiile astea.. desi probabil mai usor pui chiulasa de 18E (cu admisie si tot ce mai trebuie) daca o gasesti si gata.. Se complica treaba
|
interesant tabelul si chiar l-am studiat.
am chiulasa de 18e cu tot cu admisie acum. urmeaza sa fac rost si de delcou....
|
|
|
26-05-11, 11:40
|
#132
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
probleme.........
|
|
|
26-05-11, 13:01
|
#133
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
Urat si ciudat in acelasi timp. Apa? Vad ca bujia e intreaga....deci nu e de la ce imi ziceai tu. Ai piese de schimb sau ma apuc sa dau motorul jos de pe calibra?
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
30-05-11, 10:31
|
#134
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of: [Opel] [Oltcit]
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
au ajuns segmenti MAHLE si cuzineti tot MAHLE. speram sa iese treaba buna si sa nu intampinam alte probleme...
|
|
|
23-06-11, 23:36
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 615
|
Re: Maşina mea: Opel Vectra A C20NE Negru Mat
Zuper! Baga mare , baga mare . Hai sa le puneti amandoi pe aeroport la o sedinta foto , una gri si una neagra :>
|
|
|
|
|