09-01-13, 13:40
|
#61
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by GTA
La ce upgrade-uri te gandesti?Te pot ajuta cu cateva sfaturi daca tu crezi ca ai nevoie si chiar si cu cateva componente in caz ca ajungi la ele...mai am si ceva piese stock...am de toate  insa in general mai putin ceea ce se cauta .
Si schimba suspensia,chiar daca ai Koni reglabila aceasta nu va face fata.Motorul si cutia pe care le pui sunt mult mai grele,macar pe fata pune alte arcuri+amortizoare.
|
Bineinteles dupa ce va functiona ''instalatia'' asa cum trebe voi schimba softu,injectoare,traseu de intercooler de 60, wastegate trasa teava libera sub masina etc!
Sincer sa fiu chiar m-am gandit la alte arcuri ceva mai tari!
|
|
|
09-01-13, 14:08
|
#62
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [FORD] [2 Roti] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
Bineinteles dupa ce va functiona ''instalatia'' asa cum trebe voi schimba softu,injectoare,traseu de intercooler de 60, wastegate trasa teava libera sub masina etc!
Sincer sa fiu chiar m-am gandit la alte arcuri ceva mai tari!
|
pentru teava separata la wastegate, iti trebuie alta turbina care sa permita wastegate extern. fa evacuarea din prima, downpipe pe 76 si restul evacuarii la fel. nu mai mult de 76.
|
|
|
09-01-13, 17:36
|
#63
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Sfatul meu legat de evacuare este sa o faci de 63mm,si la fel si tot traseul de admisie.Cu teaca de 63 te poti lega de downpipe-ul stock pana pui alta turbina si apoi ai doar putin de modificat pentru noua turbina.La traseu de admisie sa nu te zgarcesti la furtune(mufe) si coliere de forta de calitate iar teava sa o umfli la capete.
La capitolul injectoare am 4 bucati noi,Rochester de 550,daca te intereseaza discutam.
__________________
|
|
|
09-01-13, 22:26
|
#64
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Evacuarea va ramane de 60 momentan, teava goala pana in spate si finala jom cu 60 intrare! iar in legatura cu wastegate-ul ramane cel de pe turbina si voi face o flansa cu un perete despartitor si pe flansa se va suda teava de la wastegate si teava de la tobe! treaba asta incercam acum la un prieten tot cu let si daca iese cum trebe o copiez si eu
|
|
|
09-01-13, 23:52
|
#65
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [FORD] [2 Roti] [Opel]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
Evacuarea va ramane de 60 momentan, teava goala pana in spate si finala jom cu 60 intrare! iar in legatura cu wastegate-ul ramane cel de pe turbina si voi face o flansa cu un perete despartitor si pe flansa se va suda teava de la wastegate si teava de la tobe! treaba asta incercam acum la un prieten tot cu let si daca iese cum trebe o copiez si eu
|
adica asa?
|
|
|
10-01-13, 00:14
|
#66
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
iar in legatura cu wastegate-ul ramane cel de pe turbina si voi face o flansa cu un perete despartitor si pe flansa se va suda teava de la wastegate si teava de la tobe! treaba asta incercam acum la un prieten tot cu let si daca iese cum trebe o copiez si eu
|
Ori nu stiti ce si cum face acel wastegate de pe k16,ori va chinuiti de pomana...sa reinventati un wastegate extern care exista deja in comert...sincer,cum vei face tu dintr-un wastegate intern unul extern?
|
|
|
10-01-13, 14:07
|
#67
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Deci ca sa ma fac inteles, se va face o flansa exact ca cea din poza pusa de drr xwx iar partea din interiorul turbinei va avea un perete sudat pe flansa iar in momentu in care se va strange flansea catre turbina acel perete va desparti gazele! teava de la wastegate nu o voi baga inapoi in tobe ca in poza, ce va fi libera sub masina 
Momentan nu ma tine buzunaru sa cumpar wastegate extern, poate mai incolo!
|
|
|
10-01-13, 20:33
|
#68
|
  Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 480
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Frumos proiect succesc cu masinutza ,iar despre motor sa il forjezi cu placere eu am 6 luni de let si sunt super multumit .
|
|
|
10-01-13, 21:03
|
#69
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
Deci ca sa ma fac inteles, se va face o flansa exact ca cea din poza pusa de drr xwx iar partea din interiorul turbinei va avea un perete sudat pe flansa iar in momentu in care se va strange flansea catre turbina acel perete va desparti gazele! teava de la wastegate nu o voi baga inapoi in tobe ca in poza, ce va fi libera sub masina 
Momentan nu ma tine buzunaru sa cumpar wastegate extern, poate mai incolo!
|
Hai ca am inteles ce vrei sa faci,interesant insa cred ca te scarpini acolo unde nu te doare.Ce speri sa castigi cu schema asta?Oricum k16-le ala la peste 250cp o sa te tina vreo 2-3 luni...sus in ture nu mai tine boostul constant...zic eu ca muncesti de pomana.Pe mine k16 proaspat reconditionat m-a tinut fix 2 luni la 245cp si am facut cea mai buna treaba cand am pus un garett T3/T4 noua,care tinea 0.9 constant pana la 8000rpm si motorul de la 245cp a urcat la 281cp numai cu o revizuire a softului,pe cand cu k16 aveam presiune 1.2Bar overboost si 0.9 constant insa pe la 6000rpm incepea sa scada presiunea.
LE.Si ai grija unde scoti teava de la wastegate...motorul asta uneori mai da si flacari pe evacuare...mai pierde ulei pe ici pe colo...sa nu dai foc la ceva.
Last edited by GTA; 10-01-13 at 21:08.
|
|
|
18-01-13, 21:54
|
#70
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 678
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
cam beton masina
|
|
|
18-01-13, 23:49
|
#71
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 100
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
auzi? da cu itp cum faci? il treci incarte? sau mergi asa cu el... ca e cam aceeasi treba ca la tigra si poate stii mai multe cum se face...
__________________

Vand accesorii tuning pentru orice masina, produsele sunt din germania.
Pentru cereri oferte intrati pe mess: street_tunning sau la tel: 0767311784
|
|
|
19-01-13, 22:17
|
#72
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Cam tarziu dar pun niste poze, a ajuns si chitu de intarire si suportii de la vopsit, am toate piesele pt a urca sus motoru! sapt asta ce vine sper sa fie sus! Luni bag flexu in trager, il fac detasabil si incep cu preg compartimentului, trebe sa spal motoru si cutia, sa vopsesc capacele,detalii  vreau sa fie proaspat si curat lacrima! pozele cu dacia sunt exemplu pt cum vreau sa imi fie compartimentu' motorului
|
|
|
21-01-13, 13:20
|
#73
|
 Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
buburuza asta o sa fuga foarte tare, o sa fie greu sa pilotat.
trebuie sa tii cont de sfaturile oamenii care au lucrat pe asemenea motoare, nu are rost sa faci aceeleasi greseli ca ei.
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
|
|
|
21-01-13, 14:02
|
#74
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by law53
buburuza asta o sa fuga foarte tare, o sa fie greu sa pilotat.
trebuie sa tii cont de sfaturile oamenii care au lucrat pe asemenea motoare, nu are rost sa faci aceeleasi greseli ca ei.
|
orice sfat e binevenit mai ales ca nu am mai avut asa ceva! azi se curata motoru si cutia
e posibil sa dau cu el in baraca sambata daca termin cu intaririle
|
|
|
21-01-13, 20:38
|
#75
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 136
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
frumoasa masinuta bafta cu ea.
acu intreb si eu motorul din primele poze e 1,4 sau 2,0?
|
|
|
|
|