10-06-13, 22:47
|
#121
|
Stage 2
Join Date: Jan 2012
Posts: 39
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
ce radiator ai pus sai o sa pui?
|
|
|
12-06-13, 21:39
|
#122
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
multa munca ai depus, succes in continuare.
|
|
|
12-06-13, 23:42
|
#123
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
spuneti-mi, stutu de retur de la turbo e ce-l original sau e altu??? ca asta e drept si ala orig parca e putin in sus!
|
La care retur te referi?Si ce cauta furtunul ala de apa asa aproape de partea calda a turbinei,la prima sarja o sa prajesti acel furtun,si daca nu esti atent si turbina si motorul.Furtunul ala trebuie sa treaca prin dreptul partii reci a turbinei,adica muta vasul in partea cealalta.
__________________
|
|
|
24-06-13, 10:43
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Salutare, nu am mai scris de ceva vreme, motorul a fost pornit dar mai sunt cateva chestii de rezolvat!
nelamuriri;
stutul de retur de ulei turbo care intra in bloc nu trebuie sa fie putin in sus???
cand pun borna de la baterie imi ticaie motorasu de relantiu,e normal sa ticaie atunci? sau numai cand pun contactu???
la cat deschide termocupla de pe radiator la let sau sfi??? cat e 100 cu 95 sau mai mica?
asta mi se pare exgerat sa porneasca la 95 elv-ul
de rezolvat;
pana la urma am constatat ca ii prea dificil sa pastrez cureua lata la accesorii asa ca trec pe cele inguste, mai am nevoie de o fulie de vibrochen cu 6 gauri ca sa pot merge mai departe,am si alternatoru si pompa servo!
Momentan o sa folosesc radiatoru original de 1.4 pana imi fac unu custom ceva mai gros,si asta intra la limita intre faruri! orice sfat e binevenit!
|
|
|
24-06-13, 11:38
|
#125
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
Salutare, nu am mai scris de ceva vreme, motorul a fost pornit dar mai sunt cateva chestii de rezolvat!
nelamuriri;
stutul de retur de ulei turbo care intra in bloc nu trebuie sa fie putin in sus???
cand pun borna de la baterie imi ticaie motorasu de relantiu,e normal sa ticaie atunci? sau numai cand pun contactu???
la cat deschide termocupla de pe radiator la let sau sfi??? cat e 100 cu 95 sau mai mica?
asta mi se pare exgerat sa porneasca la 95 elv-ul
de rezolvat;
pana la urma am constatat ca ii prea dificil sa pastrez cureua lata la accesorii asa ca trec pe cele inguste, mai am nevoie de o fulie de vibrochen cu 6 gauri ca sa pot merge mai departe,am si alternatoru si pompa servo!
Momentan o sa folosesc radiatoru original de 1.4 pana imi fac unu custom ceva mai gros,si asta intra la limita intre faruri! orice sfat e binevenit!
|
E drept stutul de retur....
|
|
|
25-06-13, 17:44
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,052
Member of: [Crazy Drivers] [Opel] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
Salutare, nu am mai scris de ceva vreme, motorul a fost pornit dar mai sunt cateva chestii de rezolvat!
nelamuriri;
stutul de retur de ulei turbo care intra in bloc nu trebuie sa fie putin in sus???
cand pun borna de la baterie imi ticaie motorasu de relantiu,e normal sa ticaie atunci? sau numai cand pun contactu???
la cat deschide termocupla de pe radiator la let sau sfi??? cat e 100 cu 95 sau mai mica?
asta mi se pare exgerat sa porneasca la 95 elv-ul
de rezolvat;
pana la urma am constatat ca ii prea dificil sa pastrez cureua lata la accesorii asa ca trec pe cele inguste, mai am nevoie de o fulie de vibrochen cu 6 gauri ca sa pot merge mai departe,am si alternatoru si pompa servo!
Momentan o sa folosesc radiatoru original de 1.4 pana imi fac unu custom ceva mai gros,si asta intra la limita intre faruri! orice sfat e binevenit!
|
stutul vine drept infiletat pe bloc dar aparent e putin in sus, ai grija ca traseul la retur ulei sa fie fara bucle, serpentine etc.
iac-ul e normal sa ticai cand pui borna doar odata, daca face continuu ai o problema undeva, de vazut si potentiometrul de la clapeta, tie la let iti trebuie senzor al clapetei cu potentiometru ( de ala mic )
original porneste la 95-107 grade, recomand sa-l inlocuiesti cu unul de 72 sau 82, sunt in comert la piese auto dedicat pentru opel
eu corsa care am facut-o pusesem cureaua lata dar nu e nici o pb daca vrei sa schimbi curelele. pe langa fulie, iti trebuie alternatorul si sistemul de reglaj al curelei pentru ca la modelul acesta cureaua vine direct de pe vibrochen. pompa servo sper sa o ai cu tot cu suport pentru ca e crima si pedeapsa sa o aliniezi cum trebuie acolo jos.
ps: se poate pune radiator de opel astra f la racire, cu ceva modificari. asta de 1.4 o sa crape
bafta
|
|
|
30-06-13, 10:04
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Stie careva daca se pot imbina planetarele de f20 cu cele de 1.4 , ma refer strict la capu de planetara de la butuc, as incerca sa pun capu de planetara de la 1.4 cu role cu tot pe planetara de f20, sa nu mai strunjesc butucii de calibra-vectra! inca nush exact cum sa procedez sa nu ma complic ff mult! daca stie cineva dau 1 bere-2-3-5
ps. am primit eleronu de GSI!
|
|
|
30-06-13, 11:41
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,052
Member of: [Crazy Drivers] [Opel] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by graty 17
Stie careva daca se pot imbina planetarele de f20 cu cele de 1.4 , ma refer strict la capu de planetara de la butuc, as incerca sa pun capu de planetara de la 1.4 cu role cu tot pe planetara de f20, sa nu mai strunjesc butucii de calibra-vectra! inca nush exact cum sa procedez sa nu ma complic ff mult! daca stie cineva dau 1 bere-2-3-5
ps. am primit eleronu de GSI!
|
fuzete de opel astra si planetarele trebuie scurtate,tot cele de opel astra
cu placere
|
|
|
01-07-13, 11:19
|
#129
|
Stage 2
Join Date: Jan 2013
Posts: 70
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Fa cum zice PoToS, iesi mult mai simplu.
|
|
|
11-08-13, 12:52
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Salutare ,ceva noutati despre corsika?
|
|
|
13-08-13, 23:26
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Quote:
Originally Posted by alinWRC
Salutare ,ceva noutati despre corsika?
|
Salut! Masina e aproape gata, astept sa imi fie gata planetarele si se poate scoate pe strada! s-a montat evacuarea de 60 pana in spate, gol tot si ar mai fi de schimbat franele cu unele de 256 care le am preg! singura chestie e ca nu se mai termina cu nuntile astea si bat pasu pe loc! ceva poze mai vechi...
|
|
|
14-08-13, 09:01
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 3,143
Member of: [Opel]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
faina veau sa vad si eu cand e gata
|
|
|
15-08-13, 20:15
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Si ceva pt sunet...
|
|
|
15-08-13, 22:38
|
#134
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Daca ajungi la cocluzia ca vrei frane mai mari am unele de pe un C20Let,284mm...la fel daca ai nevoie de axe am exact ce-ti trebuie,mai am si un set de injectoare de 550 noi...o pompa de benzina Bosch 944 12Bar/280L/H...si alte acareturi ...
|
|
|
15-08-13, 23:17
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 771
Member of: [DACIA]
|
Re: Maşina mea: Corsa B C20LET
Salut, momentan imi doresc mult sa mearga fara probleme in configuratie stock, bineinteles ca daca nu apar probleme incep sa fac upgrade, asta pana in 300 pt ca nu vreau sa risc cu internele originale! in mare cam stiu ce imi trebe (injectoare,bujii,soft,pompa de benzina,traseu de turbo macar pe 50 cu top hat,downpipe,axa de sfi pe admisie, filtru de aer ceva bun,afr wideband,boost control, actuator wg ca asta sigur nu tine mai mult de 0.6) si multe alte maruntisuri care nu imi vin acum in cap dar care toate depasesc 1000 de euro si de care sincer sa fiu momentan nu dispun!
|
|
|
|
|