Quote:
Originally Posted by dany_let
nu pot sa nu ma bag....PAI TU AI PRETENTII DE CURSANT CAND SPUI CA PLECI DE PE LOC SI NU DECUPLEZI ESP-UL???
AM SI EU UN KADETT POATE MAI VECHI DECAT AL LUI , MA DAU SI EU CU VOI , PUI TU MOTORU DE RC IN SPATE LA LEONU ALA SI VIN EU SI IL BAT CU AMBELE MOTOARE OK ?! SA VEDETI CA MASINILE VECHI SUNT DE FIER SI ASTEA NOI SUNT DE PLASTIC
|
Bravo dany bine grait.... spunele la baieti si ce masina ai avut ca nu zica ca vb babauri...
Chiar vreau sa iti vad masina live la o cursa de genu asta... Bafta cu ea... O sa vina si la mine turbo in viitoru apropriat
FLO_GSU:ms pt aprecieri, te-am bagat in lista... La suspensie depinde ce vrei eu recomand una reglabila... Ca firma poti sa mergi pe KW sau H&R pt un pic de confort daca nu poti sa mergi pe Koni dar atentie la caroserie
-CAZ-: stiu ca multa lume zice de f 16cr dar
http://www.opel-infos.de/ spune ca are aceleasi rapoarte cu f 20cr , acolo gasesti toate datele despre cutiile de opel.... Eu acum am un f20 de 4x4 singura diferenta e raportu final (pinionu de atatc) 3.72 in loc de 3.55 care o aseamana foarte mult cu f28 numai ca nu o are pe a 6a .... Si din cate stiu f20-u e mult mai rezistenta decat F16 stiu cazuri de Let cu f20 si tot rezista...