Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-13, 18:42   #136
Flo_Vre

Stage 5
 
Flo_Vre's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post

cand ajung acasa schimb uleiul cu 0w30 castrol edge turbidiesel, pe care nu l-am incercat niciodata si schimbam si uleiul din cutie 75w90.
..prea subtire , pune Motul 5w 30 cu specificatia Dexos 2 , asa ca un sfat !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	MOTUL.jpg
Views:	61
Size:	85.5 KB
ID:	2662504  
Flo_Vre is offline   Reply With Quote
Old 23-01-13, 23:26   #137
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Quote:
Originally Posted by Flo_Vre View Post
..prea subtire , pune Motul 5w 30 cu specificatia Dexos 2 , asa ca un sfat !
asa imi scrie si in carte, ca pot baga 0w 30 cu specificatia saving fuel.
uleiul asta 0w 30 este folosit la cele 2 extreme si pe caldura si pe temperaturi joase. chiar ma uitam pe youtube la vreo 5 uleiuri care se masura viteza de curgere a uleiului: https://www.youtube.com/watch?v=ZwC5UyTkxy8 > asta'i unul din numeroasele video.

pana acum am mers numai pe 5w 30 si am fost multumit. sa vad cum o sa se comporte uleiul asta. consuma sau nu ulei...

avei tu pe forum la subaru niste jante aurii de sti de vanzare?
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 24-01-13, 00:02   #138
Flo_Vre

Stage 5
 
Flo_Vre's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Exact pentru saving- fuel e facut dar nu protejeaza la fel de bine ca un ulei cu vascozitatea 5 w 40 de exemplu ( PAO) , sunt multe de povestit pe tema asta iar in afara sunt sute de thread uri deschise pe subiectul asta... 0w pentru clima noastra e un moft , nu i vad rostul ! Eu as alege un 5 w 30 iarna si un 5 w 40 cu indicativul C 3 vara !

PS- n am avut jante de Subaru la vanzare , am vandut masina cu totu' Acum am niste jante de OPC la vanzare !
__________________

God created turbo lag to give V8's a chance
Flo_Vre is offline   Reply With Quote
Old 27-01-13, 17:34   #139
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Wink Re: Masina mea: Opel Insignia

Quote:
Originally Posted by Flo_Vre View Post
Exact pentru saving- fuel e facut dar nu protejeaza la fel de bine ca un ulei cu vascozitatea 5 w 40 de exemplu ( PAO) , sunt multe de povestit pe tema asta iar in afara sunt sute de thread uri deschise pe subiectul asta... 0w pentru clima noastra e un moft , nu i vad rostul ! Eu as alege un 5 w 30 iarna si un 5 w 40 cu indicativul C 3 vara !

PS- n am avut jante de Subaru la vanzare , am vandut masina cu totu' Acum am niste jante de OPC la vanzare !
0W 30 se recomanda masinilor noi, desii nu mai este noua are peste 105000 km si sper sa nu ai dreptate>ca nu protejeaza, lubrefiaza bine, de aia am si ales castrol edge sa fiu sigur ca este un ulei bun. nu zic ca nu ai dreptate, chiar nu mai vreau sa schimb turbina din nou, ca la un schimb de ulei sa schimb turbina. chiar trebuie sa mai verific electrovalva turbo sa nu faca suprapresiune si sa faca poc iar turbina.
o sa caut sa vad ce zice lumea despre 0w 30 si daca nu este asa bun, revin la 5w 30.
nu prea sunt de acord cu schimbrea uleiului, adica vara 5w 30 iarna si vara 0w 40, cel mai bine pt motor si turbina este ca uleiul sa fie mereu aceelasi, ma refer la proprietati.

ps: am si eu de vanzare niste jante de subaru sti...cu masina cu tot, poate o sa am norocul tau!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 10:59   #140
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Castrol 0W-30 este un ulei foarte unic prin faptul că este foarte fluid la temperaturi mai reci, dar are o capacitate de tenace filmului de ulei la temperaturi extrem de ridicate. Răspāndirii E vāscozitate intrinsecă ar părea loturi mai mare decāt numărul 0W-30 sugerează. La centrul de capacitatea e unic este o componenta numit oligomer. Un oligomer este un compus fabricat din componente simple (monomeri) de material moleculară, legate īmpreună īn diferite numere mai mică de 5, pentru a face diferite fluide. Fracțiuni de țiței, cum ar fi ceara parrafin (slack wax) și polybutane (plastifianți) sunt exemple de oligomeri. Oligomer īn Castrol 0W-30 este un fluid marginea de taiere sintetice provin din Ketjenlube, un mare furnizor aditiv nume pentru industria de lubrifiant. Compusul real a fost dezvoltat de Kyocera īn Japonia și formula a fost vāndut la Ketjenlube. Deci, dumneavoastră ulei de amestec german are patrimoniu din Asia . Oligomer specific este o mica taietura in ulei de ansamblu make-up, chiar īn jurul valorii de 5% sau cam asa ceva. Este foarte gros de la sine cu un cSt cinematică @ vāscozitate 100c din> 200. Asta e al naibii de gros. Uleiuri de transmisie de curse au cSt 100c din 140, deci imagina īncercānd să toarne o parte din aceste lucruri de la Temps de camere. S-ar putea să fie acolo o vreme. Oricum, ceea ce face acest compus este atașa destul de usor la toate celelalte esteri din lubrifiant. Sa ceea ce creează "amortizare" efect de zgomot și amortizează īn forfecare mare și zone de rotație, cum ar fi trenul supapa. Thats de ce atāt de mulți oameni observații cu privire la cāt de mult mai silentios si lin motorului acestor nave se pare pentru a rula. Cānd 0W-30 a fost introdus pentru prima dată, a avut o tentă pronunțat verde si un miros dulce. Acest lucru sa datorat oligomerică specifice și a conținutului de ester. A lungul timpului a devenit componenta oligomeric scump, asa Castrol a redus conținutul său un pic. Acesta lovit conținutul de ester mai comune pentru a compensa pierderea de lichid și a produs o mai culoare aurie, fără miros dulce de chestii verde. Pentru toate punctele de vedere, a fost un meci de a formula verde mai īn vārstă īn aplicații de rutină și nici UOAs (analiza uleiului folosit) au arătat nici o diferență sesizabilă īntre cele două. Castrol este un blender de componente lubrifiante, (se produce foarte puține de la sine), și, ca atare, poate face "miraculoase", fluide, cum ar fi acest lucru. Exxon / Mobil este un producător de lubrifiant și combină, de obicei, componente ale site este propriu. Atunci cānd are nevoie de "ajutor" īn producerea de un fluid specific, care nu se poate cu componentele sale proprii, ei apelează la furnizori de aditivi, cum ar fi Hatco pentru a oferi ceea ce au nevoie. Īncă nu ca amplă spectrumed ca Castrol, dar ele sunt destul de aproape de al naibii īn cele mai multe privințe.
__________________
vectra b 170+++
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 12:47   #141
Flo_Vre

Stage 5
 
Flo_Vre's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Asta e un comentariu printre alte mii de comentarii , unii prefera uleiurile mai 'groase' altii prefera uleiurile mai 'subtiri' , e loc pentru toata lumea , eu mi am spus parerea mea personala ! Deja transformam topicul intr unul despre uleiuri ! Mai jos e postul original de pe forumul E46Fanatics al userului- shortyb !


Good choice.

Castrol 0W-30 is a very unique oil in that it's very fluid at colder temps, but has a tenacious oil film capability at extremely high temps. It's inherent viscosity spread would seem lots wider than the 0W-30 numbers suggest. At the center of it's unique capability is a component called an oligomer. An oligomer is a compound made from single strands (monomers) of molecular material, linked together in varying numbers less than 5, to make different fluids. Fractions of crude oil such as parrafin wax (slack wax) and polybutane (plasticizers) are examples of oligomers. The oligomer in Castrol 0W-30 is a very cutting edge synthetic fluid sourced from Ketjenlube, a big name additive supplier to the lubricant industry. The actual compound was developed by Kyocera in Japan and the formula was sold to Ketjenlube. So your German blended oil has some Asian heritage . The specific oligomer is a small cut in the overall oil make-up, right around 5% or so. It is very thick on it's own with a kinematic cSt @100c viscosity of >200. Thats pretty damn thick. Racing gear oils have 100c cSt of 140, so imagine trying to pour some of this stuff at room temps. You might be there awhile. Anyway, what this compound does is attach itself quite easily to all the other esters in the lube. It keeps the film together when the ester film alone would start to fail. Its what creates the "cushioning" effect and dampens noise in high shear and rotational zones such as the valve train. Thats why so many folks comment on how much quieter and smoother their engine seems to run. When 0W-30 was first introduced, it had a pronounced green tint and a sweet smell. This was due to the specific oligomer and ester content. Over time the oligomeric component became expensive, so Castrol reduced its content a bit. It bumped the more common ester content to make up for the loss and produced a fluid more golden in color without the sweet smell of the green stuff. For all intents and purposes, it was a match to the older green formula in routine applications and no UOAs (used oil analysis) have shown any discernable difference between the two. Castrol is a blender of lubricating components, (it manufactures very few on it's own) and as such, can make "miracle" fluids such as this. Exxon/Mobil is a lubricant manufacturer and usually blends components of it's own making. When it needs "help" in producing a specific fluid that it can't with it's own components, they turn to additive suppliers such as Hatco to provide what they need. Still not as broad-spectrumed as Castrol, but they are pretty damn close in most respects.

Sorry for the long-winded chemistry lesson, but I just wanted to shed some light on what makes the 0W-30 special.

Uite si un mic test comparativ https://youtu.be/V_B2mjpGuFc prin care mi sustin parerea !

Last edited by Flo_Vre; 28-01-13 at 13:07.
Flo_Vre is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 18:32   #142
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Quote:
Originally Posted by Flo_Vre View Post
Uite si un mic test comparativ https://youtu.be/V_B2mjpGuFc prin care mi sustin parerea !
pai uleiul bmw nu este facut de castrol? de cand face bmw ulei? sau am ramas in urma?
eu zic ca este o facatura, ori castrol nu mai este castrol. chiar daca bmw face ulei nu o sa se compara cu castrol niciodata si de asta sunt sigur!

Last edited by NOScox; 28-01-13 at 18:36.
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 10:28   #143
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

stiam si eu video-ul acela si nu prea imi spune nimic filmarea:
1> sunt sigur ca uleiul castrol din film nu este castrol, sau ne este castrol original, nu vad cum uleiul bmw ar putea fii mai calitativ ca un ulei castrol. eu cand aveam bmw nu foloseam ulei bmw ci castrol, din consierentele de mai sus.
2> nu vad rostul fierberii uleliului la 400 de grade celsius, cand el teoretic ar trebuii sa lucreze maxim la 130 gr C, hai 150 gr C si apare fenomenul de adeziune nu mai face pelicula, nu mai unge corect din cate imi aduc aminte.
3> uleiul se plimba prin motor nu sta "la fiert"(mai ales la 400 gr C).
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 22:30   #144
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

https://www.youtube.com/watch?v=J4XJ8azcloI la insignia facelift.
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 02:03   #145
Bogdan.vl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 673
Member of:
[Shadows Racing Team]
Question Re: Masina mea: Opel Insignia

Maine ma duc cu fratemio sa luam acest model (Vauxhall Insignia 2.0 CDTI SRI NAV [160 cai]) din 2009, are 21,000 mile (stau in anglia).

Ce parere ai de masina dupa aceasta perioada?

Merita luata? Ai avut ceva probleme grave cu ea ? gen sa te lase in drum etc
Cum e cu intretinerea? e mofturoasa? pretul pieselor cum e

Salut

Last edited by Bogdan.vl; 31-01-13 at 02:11.
Bogdan.vl is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 11:16   #146
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

eu zic ca faci o alegere buna, acum cum ti-o fii norocul, poti sa iei o masina noua si sa iti cada ceva la ea, sau poti sa iei una mai noua/veche si sa nu ai probleme cu ea deloc si viceversa.

singura problema cu ea a fost ca am vrut eu sa nu folosesc ulei GM pe considerente ca ar fii slab calitativ, o greseala mare, era prea ieftin si am zis ca este prost.
am folosit castrol edge pt dpf si...s-a infundat dpf-ul. cum am folosit GM dexos 2 nu am mai avut probleme niciodata. am avut probleme doar din cauza mea, daca resectam ce zice producatorul OPEL nu aveam nici o problema.
chiar uleiul GM era mai economic ca cel castrol.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 12:06   #147
Bogdan.vl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 673
Member of:
[Shadows Racing Team]
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Sper sa nu fie ca ultima vazuta, la care ii scotea un zgomot ciudat motorul (cred ca era distributia)....sa speram ca n`au facut ceva smecherii sa dea km inapoi

mersi de info
Bogdan.vl is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 20:30   #148
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Thumbs up Re: Masina mea: Opel Insignia

un tester face mai mult decat 10-15 euro. distributia daca se aude la un cick-down facea poc 90%.
in anglia sunt multi turci(nu numai) care vand masini si le maslueste max.

sper sa ai noroc, il mai faci si cu mana ta.
sa spui ce ai facut, cum s-a prezentat masina.
bafta cu achizitia.

Last edited by TSC-Us; 31-01-13 at 20:32.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 01:33   #149
Bogdan.vl
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 673
Member of:
[Shadows Racing Team]
Thumbs up Re: Masina mea: Opel Insignia

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
un tester face mai mult decat 10-15 euro. distributia daca se aude la un cick-down facea poc 90%.
in anglia sunt multi turci(nu numai) care vand masini si le maslueste max.

sper sa ai noroc, il mai faci si cu mana ta.
sa spui ce ai facut, cum s-a prezentat masina.
bafta cu achizitia.
Am verificat uleiul, parea ok, frana puternica de la 30 mile la 0 fara maini pe volan sa vedem daca pleaca stanga/dreapta, a fost ok, motorul era curat, frumos fara urme de ulei etc

Vopseaua si ea ok, decat o zgarietura pe bara din spate, cred ca i-a picat ceva pe ea.
E si puternica, ma asteptam sa fie mult mai puturoasa...merge frumos, ambreiajul e cam ciudat (foarte mic) fata de leon (abisnuinta probabil).

O singura chestie, la gropi batea ceva in spate...cand am oprit am vazut ca era kit-ul ala de urgenta in caz de pana (in loc de roata de rezerva) care era intr-un suport din polistiren, l`am miscat putin si l`am lovit de spatiu ala sa vedem daca scoate zgomot si se auzea la fel...eu unu sper sa fie ala...sa nu fie ceva pe sub ea mai grav, tu ai patit asa ceva ? sau tie ti`au dat roata de rezerva?

Masina e inca la dealer, a ramas sa ii faca mot pe un an, tax road si sa ii schimbe 2 cauciucuri pe fata ca unul era putin tocit si sa o spele

Per total e o masina frumoasa, eleganta si n`am focus/fiesta ca toti mosii de pe aici sau bmw cu 250,000 mile la mana a 13`pea cum cred unii ca e mai avantajos ori golf 4 cu 1.9 tdi ca tot neamu

Maine vin si cu poze

p.s diferenta mare de la leon 1.8 20v la balena asta

Last edited by Bogdan.vl; 01-02-13 at 01:39.
Bogdan.vl is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 09:42   #150
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Masina mea: Opel Insignia

Quote:
Originally Posted by Bogdan.vl View Post
Am verificat uleiul, parea ok, frana puternica de la 30 mile la 0 fara maini pe volan sa vedem daca pleaca stanga/dreapta, a fost ok, motorul era curat, frumos fara urme de ulei etc

Vopseaua si ea ok, decat o zgarietura pe bara din spate, cred ca i-a picat ceva pe ea.
E si puternica, ma asteptam sa fie mult mai puturoasa...merge frumos, ambreiajul e cam ciudat (foarte mic) fata de leon (abisnuinta probabil).

O singura chestie, la gropi batea ceva in spate...cand am oprit am vazut ca era kit-ul ala de urgenta in caz de pana (in loc de roata de rezerva) care era intr-un suport din polistiren, l`am miscat putin si l`am lovit de spatiu ala sa vedem daca scoate zgomot si se auzea la fel...eu unu sper sa fie ala...sa nu fie ceva pe sub ea mai grav, tu ai patit asa ceva ? sau tie ti`au dat roata de rezerva?

Masina e inca la dealer, a ramas sa ii faca mot pe un an, tax road si sa ii schimbe 2 cauciucuri pe fata ca unul era putin tocit si sa o spele

Per total e o masina frumoasa, eleganta si n`am focus/fiesta ca toti mosii de pe aici sau bmw cu 250,000 mile la mana a 13`pea cum cred unii ca e mai avantajos ori golf 4 cu 1.9 tdi ca tot neamu

Maine vin si cu poze

p.s diferenta mare de la leon 1.8 20v la balena asta
asta cu roata de rezerva mi se pare hilara, dar se pare ca romani sunt peste tot, sau romanismul de afla si peste grantie, ce castiga cu roata aia de rezerva daca o pastreaza nu stiu pt ca mare pierdere nu este.

daca anvelopele nu sunt tocite uniform inseamna ca unghiul de fuga nu este bun, doar nu a luat curbe la stanga 80% si la dreapa 20% sau viceversa.
daca sunt tocite pe fata amandoua este normal, pt ca s-au tocit de la tractiunea fata.
la 21k mile, 33k km ar trebuii sa fie ceas, deabea a facut rodajul.

bafta cu achizitia si sa pui poze.
cati bani te ajunge masina?
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -