GATAAAA
Am gasit problema.. dupa mai bine de 1 luna si ceva.. de umblat prin service-uri.. de cautat pe forum-uri.. de mancat nervii.. AM DESCOPERIT PROBLEMA!!
Nu era din cauza:
-bujiilo
-filtrului de aer
-fitrului de benzina
-fiselor
-sezorului din delcou(hall parca)
-delcoului cu totul
-pompei de benzina
-senzorului 1 de temperatura
-senzorului 2 de temperatura
-contactului
-nici a UCC
Problema era din cauza tabloului de sigurante din compartimentul motor, care are o pozitie nu tocmai buna.Fiind situat chiar in fata (lateral dreapta) a fost supus intemperiilor, turbojeturilor de la spalatorie.. etc.. iar papucii priviti de deasupra(dupa ce scoti sigurantele) arata ca noi!!! INSA daca intorci blocul de sigurante e JALEEEE, erau oxidati papucii+ firele de am crezut ca am vreo bucata de branza mucegaita pe acolo
), firele cele mai praf au fost cele pe care era montata siguranta de la injectoare..
Cel mai probabil injectoarele functionau doar pe baza proprietatilor conductoare ale oxidul (papucii fiind in proportie de 99 % mancati), cand motorul se incalzea.. probabil crestea rezistenta pe fire ceea ce facea ca proprietatile conductoare sa scada f mult.. si fie observa UCC treaba asta si oprea el toata treaba.. fie nu mai trecea curent deloc si astfel injectoarele nu se mai deschideau!!
Cam asta e tot ce imi trece prin cap ca s-a intamplat..
Apropo vreau si eu la NISMO MEET!!!