Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 03-11-08, 19:44   #1
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Talking NISSAN MICRA ! ! !

Putine Micra prin Romania... cel putin k11
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 20:15   #2
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Post mica prezentare micra meu

Sa v-o prezint pe a mea..defapt a prietenei...

E din 95'.Motor de 1l (998cm³) 16v,twin cam. 40kw(54,5 CP)

Masina am adus-o din Germania zilele astea.. e perfecta pentru oras dar nici pe autoband nu s-a descurcat rau,stabilitatea ei la viteze de peste 110-120 km/h chiar m-a impresionat!(nu mai zic cand treceam pe langa tir-uri.. nu ma "impingeau" in lateral..)Cred ca toate astea se datoreaza tehnologiei servodirectiei.. suspensiilor..

Masina are ~220 000 km. dar motorul functioneaza..si se aude IMPECABIL!Cutia de viteze are rapoarte scurte si este foarte precisa.

Un alt lucru care m-a impresionat la micuta buburuza a fost faptul ca are frane pe disc si pe spate! Nu mai zic de trapa...
Ce mai... m-am indragostit de ea...

De acum incolo o sa incep sa o customizez usor... usor.... dupa bunul plac..si dupa venituri..)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	031120082402.jpg
Views:	747
Size:	783.1 KB
ID:	689639   Click image for larger version

Name:	031120082403.jpg
Views:	574
Size:	751.3 KB
ID:	689640   Click image for larger version

Name:	031120082404.jpg
Views:	611
Size:	701.9 KB
ID:	689641  


Last edited by Polic3; 03-11-08 at 20:25.
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-08, 19:59   #3
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Gata... de azi avem numere rosii...programarea la R.A.R e pe 17.11 ... in curand o sa devina bucuresteanca cu acte in regula..

Cam fashaie un pic franele.. cand am luat-o erau cam ruginite discurile.. nici nu stiu cum sa fac.. cred ca o sa dau jos rotile sa le verific.. ca sa fiu sigur..

Mai am o mica problema cu ventilatorul.. e mort... am schimbat siguranta.. si mi-o arde pe loc..(cand il pornesc) o fi vreun scurt pe cablaj?daca sa zicem ca e ars motorasu.. poate sa imi arda si sigurantele?
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 02:13   #4
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Sa iti traiasca juniorul, cred ca e masina perfecta pentru oras, ce ma mira e ca inca tine motorul de 1L dupa 220 mii km TAAARE!
La ventilator sigur e un scurt daca iti arde siguranta, dar cred ca trebuie sa desfaci sa vezi care e buba .
__________________


WWW.PERFORMANCEZONE.RO
German engineering, french fleer, italian look ...nothing beats the japanese!
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 09:29   #5
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Merci.! pei motoru merge brici.. din acte(brief) reiese ca proprietarul a fost un moshulica de vreo 60 de ani... care sincer cred ca nu i-a dat a 5-a...)
Iar din cartea de service masina a trecut periodic la nissan.Are tuv(itp) facut in germania in 2008 si e valabil pana in 2010.. sper sa nu aibe nimic placutele..
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-08, 14:33   #6
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Quote:
Originally Posted by Polic3 View Post
Merci.! pei motoru merge brici.. din acte(brief) reiese ca proprietarul a fost un moshulica de vreo 60 de ani... care sincer cred ca nu i-a dat a 5-a...)
Iar din cartea de service masina a trecut periodic la nissan.Are tuv(itp) facut in germania in 2008 si e valabil pana in 2010.. sper sa nu aibe nimic placutele..
Putem sa ne uitam la EBC brakes pt ce iti trebuie tie, eu pe logan si pe sky am ebc si recomand oricui, am mai incercat cateva firme ca hawk si project mu , dar raman pe EBC
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 07-11-08, 10:28   #7
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Quote:
Originally Posted by Keisuke View Post
Putem sa ne uitam la EBC brakes pt ce iti trebuie tie, eu pe logan si pe sky am ebc si recomand oricui, am mai incercat cateva firme ca hawk si project mu , dar raman pe EBC
ce-ai pus pe sky red stuff sau green stuff?

ontop
buna micra am avut si noi una dar era automata .98.
pentru bucuresti nu cred ca aveai mai buna alegere
singura problema la asta era ca consuma cat o masina de 2 L . sper sa nu fie cazul si la a ta .
__________________

Fresh Touring Origination
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 07-11-08, 17:56   #8
Keisuke
Kamikaze Racing Team Member

Stage 5
 
Keisuke's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,411
Member of:
[Moderators]
[Kamikaze Racing Team]
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB View Post
ce-ai pus pe sky red stuff sau green stuff?

ontop
buna micra am avut si noi una dar era automata .98.
pentru bucuresti nu cred ca aveai mai buna alegere
singura problema la asta era ca consuma cat o masina de 2 L . sper sa nu fie cazul si la a ta .
Yellow stuff pe sky si green pe logan,

ontop, chiar atat de mult sa consume un motor de 1L auto ?
sincer daca nu aveam deja loganu ma gandeam serios sa iau si eu ceva junior de asta
Keisuke is offline   Reply With Quote
Old 08-11-08, 22:54   #9
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Talking Re: NISSAN MICRA ! ! !

Inca n-am reusit sa ii fac un consum de Bucuresti..Cand am venit din Germania pe autostrada motorul a fost cam turat (viteza 110-130km/h cu varfuri de 150) si consumul undeva in jur de ~6.5.Cum am intrat in Romania am facut Oradea-Cluj cu ~5.2(mers ok dar multe depasiri).In concluzie daca se merge intre 95-105 constant e foarte posibil sa scoata in jur de 4,5 poate si mai mic..(apropo astazi masinuta a implinit 220k km)

O sa revin cu un consum de Bucuresti.. in cateva zile..

I-am montat astazi un micut sistem audio compus din Mp3 Clarion (usb,4*50w,etc),2*50w difuzoare de la MBquart,si un Renegade Bass pack(woof de 300w, si amplificator 275 w in punte, ambele Renegade).Sunt foarte multumit de achizitie.. as putea spune ca mi se pare un pic supradimensionat sistemul pentru saracuta masina..La cat e de mic habitaclul imi vibreaza parul.. pantalonii..TOTUL dar.. asta imi doream de mult timp!

Am primit ieri filtrul de aer,filtrul de ulei.. urmeaza sa le schimb saptamana viitoare..urmeaza poate si o baita la motor..
O sa va tin la curent
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-09, 20:10   #10
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Sa va zic ce patanie am avut:
Acum vreo luna am intrat intr-unu' pentru ca mi-a taiat fata.N-am putut sa il evit: masini in jur.. soseaua umeda.. a intrat abs-u.. si poc in bara lui din spate.
Pagubele se vad si in pozele atasate..:
-Capota
-Aripa st
-Bara fata
-Grila
-Far
-Panou interior(care contine si ''ochelaru'' far)
-vas expansiune
-electroventilator sarit de pe ax( probabil reparabil)
(Vasul l-am inlocuit cu o sticla de antigel- ca sa pot folosi masina)
Asigurarea m-a trimis la service, a rezultat deviz de vreo 2500 eur, insa ei nu pot sa plateasca decat in limita valorii actuale a masinii, au facut-o dauna totala.Urmeaza sa imi dea banii.Asa ca m-am apucat de reparatie in regie proprie..) : am cautat piese, am gasit, am comandat.. Pe far, capota, bara , grila, panou, aripa am dat 13,5 milioane.
Acum trebuie sa vad cum fac cu montatul.. vopsitul...(Ma poate ajuta cineva mai ieftinel?)
Service-urile mi se par exagerat de scumpe..(unii au cerut 6 mil de vopsit o piesa).
M-as baga si eu la schimbat, scheme am, indemanatic sunt.. insa nu am un garaj si toate uneltele necesare..

Pe langa toate astea.. mai am o problema :
-la pornire are nevoie de o ''pedala'' ajutatoare.
-daca porneste e ok pana se incalzeste,daca nu nu.. invarte electromotorul si atat..
-daca porneste.. merg cu ea.. 5-6 km pana acul de la temperatura ajunge pe la mijloc(valoarea normala), daca nu dau drumul la caldura mai racesc apa sa nu urce prea sus risc sa mi se opreasca.
-oprirea motorului se face in general cand o las pe liber spre semafor si pun frana.(se aprind luminitele in bord.. si asa raman-nu palpaie intre oprit/pornit ca la dacie cand e infundat jiglorul)
-daca am patit ce am scris la ultima liniuta.. e cam urat..pentru ca pur si simplu mi se taie alimentarea( daca dau in viteza a -2a si dau drumul la abreiaj nu porneste- a pornit totusi odata sau de 2 ori dar in general nu-)
-uneori am noroc si daca o las oprita 10-15 secunde porneste(insa cu un pic de pedala)
-alteori n-am noroc si tin contactul pus vreo 15 secunde... il mai las.. mai pun inca 15.. dau pedale.. injur.. si intr-un final reusesc sa o pornesc..
Am schimbat filtru benzina,filtru aer, bujii, am verificat pompa(tzasneste bezina cu presiune cand pun contactul)..Am fost la un tester - rezultat : No error found...(incredibil si neadevarat zic eu).
NU STIU CE ARE. Unii au zis ca ar fi cititorul de rotatii de pe distribuitor , altii ca ar fi senzorul de temperatura... eu ma gandeam si la imobilizatorul ala de pornire(care daca nu e dezactivat de pe telecomanda taie alimentarea),chiar azi mi-a zis cineva ca pompa de benzina nu s-ar mai amorsa..
Daca stie cineva ce are.. sau alte sfaturi..le astept..!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	accident1.jpg
Views:	520
Size:	842.2 KB
ID:	807293   Click image for larger version

Name:	accident2.jpg
Views:	514
Size:	1.19 MB
ID:	807294  
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 11:21   #11
VENOX
CITROEN Driver

Stage 5
 
VENOX's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of:
[Nissan]
[CITROEN]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Si eu ma gandesc ca ar trebui sa verifici senzorul de temperatura, pune si tu o poza cu motorul pls, ca sunt curios cum arata 1.0L twincam. Cu tabla ce ai mai facut?

Imi pare rau pentru ce ai patit, din pacate traficul bucurestean nu iti da prea multe sanse sa scapi cu masina nevatamata.
VENOX is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 13:39   #12
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Acum masina e in service.Deabea astept sa o vad din nou intreaga.. Dupa ce repar/inlocuiesc electroventilatorul.. ii schimb siguranta (arsa..) o sa vad cum se mai comporta..eventual o sa ii fac un mic reset la ucc/ecu sau cum s-o numi.. (asta din cate am inteles necesita deconectarea bateriei pentru circa un minut.Poze cu motorul nu am dar iti pun una cu o varianta imbunatatita (supercharger,galerie+ admisie modificata, si mai cate altele). Am pus poza asta pentru a se vedea la ce nivel au dus unii motorele..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	motor micra supercharger.jpg
Views:	908
Size:	143.4 KB
ID:	810703  
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-09, 14:58   #13
VENOX
CITROEN Driver

Stage 5
 
VENOX's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of:
[Nissan]
[CITROEN]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

tare asta micu, parca e un sr20det in miniatura. ai idee cati cai au scos din el?
VENOX is offline   Reply With Quote
Old 09-03-09, 15:47   #14
Polic3

Stage 2
 
Polic3's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 42
Member of:
[Nissan]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Incerc sa mai scriu odata problema..poate stie cineva ce sa ii fac..

Masina se opreste cand motorul se incalzeste.Iar de pornit porneste foarte greu.. poate doar cand se mai raceste motorul..

-Am schimbat : -Bujii, filtru aer/benzina;

-La un service mi-au facut contact separat -pe buton(se ocupasera de o flota de micra de la dhl si asta era cea mai comuna problema)- nu s-a rezolvat...

-Pompa de benzina pare sa functioneze ok (umple 3 sferturi de sticla de 0,5 destul de repejor.. si cu presiune-dupa filtru)

-Scanteie da.. A verificat-o cineva si mi-a zis ca e ok,( a scos bujia din motor, i-a conectat fisa in cap /in timp ce eu dadeam la cheie- s-a uitat la ea si a zis ca e scanteie sanatoasa)

Cand motorul se incalzeste se simte totusi ca nu ar mai merge in parametrii in care merge cand e rece(pare sa fie un pic mai puturos- o chestie aproape insesizabila dar notabila- ).Din senin se aprind martorii in bord si motorul moare.

Alte probleme notabile:

Aceste opriri in mers au cam aparut in urma accidentului care l-am avut -- prezentat mai sus--(au fost afectate: bara, aripa farul, capota,etc. iar in interior electroventilatorul si vasul de expansiune).

Desi nu mai am electroventilator deloc(ars si el si siguranta, siguranta inlocuita ulterior), am grija ca temperatura sa nu treaca de limitele normale --pornind circuitul de aer cald(caloriferul)..
Una din dintre opriri am avut-o intr-o depasire cand turasem treapta a II-a destul de multicel dar nu exagerat..(s-a auzit un clik daca imi aduc bine aminte...m-am gandit ca s-a taiat alimentarea ca si element de protectie[desi nu cred ca chiar asa turata])
In general se taie alimentarea, iar daca vreau sa o pornesc din mers cu a 2-a nu reusesc.Tractata totusi am reusit.. cateodata foarte repede cateodata foarte greu.
Ca si metoda de pornire.. ori o las 5 minute sa se raceasca.. lucru care nu da rezultate intotdeauna, fie ii dau cheie 1-2 minute incontinuu+ pedale + injuraturi.. si mai reusesc si asa... cateodata..fie ii torn putina benzina prin admisia de aer dupa care pun repede mana cand incepe sa traga aer.. si o mai pacalesc si asa..

Am fost la cineva care s-a uitat la ea si mi-a zis ca scanteie are, benzina vine.. DAR nu trece mai departe de injectoare..lucru confirmat si de masurarea tensiunii mufelor din capul injectoareler care nu primeau nimic.
Am facut o diagnoza la un tester de asta nou insa : ''no error'' lucru de care ma cam indoiesc.

Intrebarile care mi le pun ar fi legate de :
- senzorul de temperatura?(sa aibe vreo instructiune de oprire daca nu mai detecteaza electroventilatorul?) si mai exact unde e localizat!
- ce e senzorul Hall? am aflat de el de pe forumul vw, e acel senzor de turatie din delcou?
- sa fie acel distribuitor(delcou) si cu senzorii lui..(am mai citit pe unele forumuri de opel-vectra-de prin1992-94) care acuzau aceleasi simpotome.
- sa fie ECU si contactii mufelor lui?(lucru tot de pe un forum aflat..)
-unde o pun si eu pe un tester bun?

Postez din nou problema in speranta ca cineva m-ar putea ajuta...
Polic3 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-09, 16:08   #15
VENOX
CITROEN Driver

Stage 5
 
VENOX's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,903
Member of:
[Nissan]
[CITROEN]
Default Re: NISSAN MICRA ! ! !

Quote:
Originally Posted by Polic3 View Post
Incerc sa mai scriu odata problema..poate stie cineva ce sa ii fac..

Masina se opreste cand motorul se incalzeste.Iar de pornit porneste foarte greu.. poate doar cand se mai raceste motorul..

-Am schimbat : -Bujii, filtru aer/benzina;

-La un service mi-au facut contact separat -pe buton(se ocupasera de o flota de micra de la dhl si asta era cea mai comuna problema)- nu s-a rezolvat...

-Pompa de benzina pare sa functioneze ok (umple 3 sferturi de sticla de 0,5 destul de repejor.. si cu presiune-dupa filtru)

-Scanteie da.. A verificat-o cineva si mi-a zis ca e ok,( a scos bujia din motor, i-a conectat fisa in cap /in timp ce eu dadeam la cheie- s-a uitat la ea si a zis ca e scanteie sanatoasa)

Cand motorul se incalzeste se simte totusi ca nu ar mai merge in parametrii in care merge cand e rece(pare sa fie un pic mai puturos- o chestie aproape insesizabila dar notabila- ).Din senin se aprind martorii in bord si motorul moare.

Alte probleme notabile:

Aceste opriri in mers au cam aparut in urma accidentului care l-am avut -- prezentat mai sus--(au fost afectate: bara, aripa farul, capota,etc. iar in interior electroventilatorul si vasul de expansiune).

Desi nu mai am electroventilator deloc(ars si el si siguranta, siguranta inlocuita ulterior), am grija ca temperatura sa nu treaca de limitele normale --pornind circuitul de aer cald(caloriferul)..
Una din dintre opriri am avut-o intr-o depasire cand turasem treapta a II-a destul de multicel dar nu exagerat..(s-a auzit un clik daca imi aduc bine aminte...m-am gandit ca s-a taiat alimentarea ca si element de protectie[desi nu cred ca chiar asa turata])
In general se taie alimentarea, iar daca vreau sa o pornesc din mers cu a 2-a nu reusesc.Tractata totusi am reusit.. cateodata foarte repede cateodata foarte greu.
Ca si metoda de pornire.. ori o las 5 minute sa se raceasca.. lucru care nu da rezultate intotdeauna, fie ii dau cheie 1-2 minute incontinuu+ pedale + injuraturi.. si mai reusesc si asa... cateodata..fie ii torn putina benzina prin admisia de aer dupa care pun repede mana cand incepe sa traga aer.. si o mai pacalesc si asa..

Am fost la cineva care s-a uitat la ea si mi-a zis ca scanteie are, benzina vine.. DAR nu trece mai departe de injectoare..lucru confirmat si de masurarea tensiunii mufelor din capul injectoareler care nu primeau nimic.
Am facut o diagnoza la un tester de asta nou insa : ''no error'' lucru de care ma cam indoiesc.

Intrebarile care mi le pun ar fi legate de :
- senzorul de temperatura?(sa aibe vreo instructiune de oprire daca nu mai detecteaza electroventilatorul?) si mai exact unde e localizat!
- ce e senzorul Hall? am aflat de el de pe forumul vw, e acel senzor de turatie din delcou?
- sa fie acel distribuitor(delcou) si cu senzorii lui..(am mai citit pe unele forumuri de opel-vectra-de prin1992-94) care acuzau aceleasi simpotome.
- sa fie ECU si contactii mufelor lui?(lucru tot de pe un forum aflat..)
-unde o pun si eu pe un tester bun?

Postez din nou problema in speranta ca cineva m-ar putea ajuta...
Salutare!

Eu am avut o problema asemanatoare cu un Nissan 200SX. Treaba era in felul urmator: Masina pornea, mergea cam o jumatate de ora, se oprea. Nu mai vroia sa porneasca nici cum pe urma. O lasam cateva ore, pornea iar si la fel, jumatate de ora mergea, se oprea. A fost senzorul de temperatura problema. Dadea o informatie gresita calculatorului si oprea masina. Ce poti face este urmatorul lucru: Fa rost de un manual de reparatie pentru masina ta cu motorizarea pe care o ai. Acolo ar trebui sa specifice ce valoarea da acel senzor in functie de temperatura motorului - la rece - la cald. Iei frumos un aparat de masura, il setezi pe unitatea de masura indicata in manual si masori respectivul senzor cu motorul rece, pe urma verifici sa vezi daca in manual corespunde. Daca corespunde, incalzesti motorul si masori iar si verifici in manual. Incearca asta si scrie-ne rezultatele.
VENOX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -