Sa va zic ce patanie am avut:
Acum vreo luna am intrat intr-unu' pentru ca mi-a taiat fata.N-am putut sa il evit: masini in jur.. soseaua umeda.. a intrat abs-u.. si poc in bara lui din spate.
Pagubele se vad si in pozele atasate..:
-Capota
-Aripa st
-Bara fata
-Grila
-Far
-Panou interior(care contine si ''ochelaru'' far)
-vas expansiune
-electroventilator sarit de pe ax( probabil reparabil)
(Vasul l-am inlocuit cu o sticla de antigel- ca sa pot folosi masina)
Asigurarea m-a trimis la service, a rezultat deviz de vreo 2500 eur, insa ei nu pot sa plateasca decat in limita valorii actuale a masinii, au facut-o dauna totala.Urmeaza sa imi dea banii.Asa ca m-am apucat de reparatie in regie proprie..
) : am cautat piese, am gasit, am comandat.. Pe far, capota, bara , grila, panou, aripa am dat 13,5 milioane.
Acum trebuie sa vad cum fac cu montatul.. vopsitul...(Ma poate ajuta cineva mai ieftinel?)
Service-urile mi se par exagerat de scumpe..(unii au cerut 6 mil de vopsit o piesa).
M-as baga si eu la schimbat, scheme am, indemanatic sunt.. insa nu am un garaj si toate uneltele necesare..
Pe langa toate astea.. mai am o problema :
-la pornire are nevoie de o ''pedala'' ajutatoare.
-daca porneste e ok pana se incalzeste,daca nu nu.. invarte electromotorul si atat..
-daca porneste.. merg cu ea.. 5-6 km pana acul de la temperatura ajunge pe la mijloc(valoarea normala), daca nu dau drumul la caldura mai racesc apa sa nu urce prea sus risc sa mi se opreasca.
-oprirea motorului se face in general cand o las pe liber spre semafor si pun frana.(se aprind luminitele in bord.. si asa raman-
nu palpaie intre oprit/pornit ca la dacie cand e infundat jiglorul)
-daca am patit ce am scris la ultima liniuta.. e cam urat..pentru ca pur si simplu mi se taie alimentarea( daca dau in viteza a -2a si dau drumul la abreiaj nu porneste- a pornit totusi odata sau de 2 ori dar in general nu-)
-uneori am noroc si daca o las oprita 10-15 secunde porneste(insa cu un pic de pedala)
-alteori n-am noroc si tin contactul pus vreo 15 secunde... il mai las.. mai pun inca 15.. dau pedale.. injur.. si intr-un final reusesc sa o pornesc..
Am schimbat filtru benzina,filtru aer, bujii, am verificat pompa(tzasneste bezina cu presiune cand pun contactul)..Am fost la un tester - rezultat : No error found...(incredibil si neadevarat zic eu).
NU STIU CE ARE. Unii au zis ca ar fi cititorul de rotatii de pe distribuitor , altii ca ar fi senzorul de temperatura... eu ma gandeam si la imobilizatorul ala de pornire(care daca nu e dezactivat de pe telecomanda taie alimentarea),chiar azi mi-a zis cineva ca pompa de benzina nu s-ar mai amorsa..
Daca stie cineva ce are.. sau alte sfaturi..le astept..!