12-08-05, 15:26
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
1 mila = 1.6km
1 galon = 3.8 litri
|
|
|
12-08-05, 16:35
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
1 mila = 1.609 km
1 gallon = 3.78 litri
|
|
|
17-08-05, 16:13
|
#18
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
korekt la mila si la gallon cred k =3,785 l tre ia aminte no offence
|
|
|
17-08-05, 23:23
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Tehnicalitati deosebit de minore. Calculul nu este dat peste cap in mare masura oricum. Un lucru ramane la fel: consuma putin pentru cat scoate.
|
|
|
18-08-05, 06:25
|
#20
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
arata bine masina. Nu stiu cum is drumurile la voi, da cred ca o sa ai mai mult success cu un set de coilovers decut cu numai arcuri noi. O sa ai mai bun control la masina si in timp, shocks o sa se buleasca, si pana dai banii pe shocks noi, mai pui pretu de la arcuri, si esti deja peste pretul de la coilovers. Noroc
|
|
|
18-08-05, 13:46
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
N-ai dreptate, am studiat problema. Kitul de arcuri Eibach Pro-Kit sunt facute sa mearga mana in mana cu amortizoarele stoc, care sunt oricum cele sport deci dure. Masina o sa stea 1.3 inci mai jos in fata si 1 inch in spate. Sunt membru Nissan Enthusiast Forum si am intrebat pe cei care au acest kit. Nimeni n-a avut probleme cu Eibach. Se bulesc arcuri la kitul care-l face H&R si care e mult mai dur decat Eibach, pe langa faptul ca \"da jos\" masina 1.6 inci fata si 1.3 inci spate, ceea ce e cam multicel. Cu aceste arcuri intr-adevar trebuie sa-mi iau si amortizoare aftermarket.
Suspensia oricum o am sport acum din fabricarie, cu bari de torsiune, tot, dar eu vreau sa micsorez distanta dintre roti si caroserie si un pic mai dure n-ar strica
|
|
|
19-08-05, 17:34
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
e dragutza masina si are un motor excelent (vq-ul), ai facut bine ca n-ai luat varianta de 2.5 (care nici aia nu-i rea pt pret dar...)
Pacat insa ca n-ai asteptam varianta dupa facelift, mi se pare ca arata mult mai bine , mai ales la interior. Asta a ta e modelul full cu piele si trapa?
Ce mai vroiam sa zic e ca nu-mi place culoarea pe care ai ales-o. Nu stiu daca tu asa ai vrut-o sau ai luat bejul asta din alte motive.
Timpii 0-60 mph cam pe acolo sunt, de 1/4 mile insa sunt cam optimisti. E o altima 3.5 se manuala care merge des la curse aici si a scos cel mai bine 14.21, dar asta o data. In rest scoate 14.4-14.8 omu. Si nu e ca nu stie sa conduca pt ca participa la curse oficiale de drag cu o alta masina special pregatita pt curse.
Oricum pt o berlina familiala si pt pretul cerut e f rapida.
|
|
|
22-08-05, 16:00
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Da, e trim-ul cu toate optiunile pe el. Xenon lights, suspensii sport, piele in interior, etc. Bejul ala l-am ales pentru ca nu-mi place cum arata masina asta in alte culori decat un bleumarin, gri sau bej. Si cum am prins-o pe asta cu optiunile care le-am vrut pe ea, n-am mai stat pe ganduri.
De dizainul nou ce sa zic ... arata mai misto dar n-am stiut ca au de gand sa faca chestia asta.
Nu stiu de ce amicul respectiv scoate 14.8, probabil cu plecari nereusite. Daca arunci o privire pe Nissan Enthusiast Forum la Racing Forum este un sticky cu strip slips, foarte multi cu gen 3 scot 14.2 - 14.4 constant. Un gagiu, doar cu un CAI a scos 13.9.
|
|
|
23-08-05, 11:34
|
#24
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
imi place masinutza ta... modelul e exclusiv pt usa?
|
|
|
23-08-05, 18:49
|
#25
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
( exclusiv pt cine are banu) :P
|
|
|
23-08-05, 18:52
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Da, din cate stiu Altima se comercializeaza numai prin SUA, desi s-au strecurat cateva modele si prin Eu. Nu cred ca prea exista piata pentru masina asta in Eu atata timp cat exista Maxima[?]
|
|
|
24-08-05, 13:58
|
#27
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
probabil ca cei care le-au adus nu lea-u luat de la nissan, ci si le-au adus ei direct din state...
|
|
|
24-08-05, 14:38
|
#28
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
am vazut-o azi pe cea din Timisoara, e visinie si are stopuri clare, e cea de 2.5 si nr de TM
cat te-a costat a ta
|
|
|
24-08-05, 14:58
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
un Altima 3.5 SE nou cu toate optiunile (cum are el) costa, cel putin in canada, echivalentul la 25 800 Euro cu toate taxele incluse. Fara \"tva\" e 22 300. In state nu poate sa difere prea mult. Plus ca asta e pret ne-negociat. De cele mai multe ori mai scoti la pret un 700-1000 euro daca negotiezi bine.
|
|
|
24-08-05, 15:32
|
#30
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
|
|
|
|
|