pai atunci cred ca-ti merge galeria cu turbina de pe 200SX
RPS13 S14 S14a S15 (iti recomand turbina de pe modelele mai noi Garett T28BB - este aproximativ identica cu GT28R, GT28RS e o versiune mai buna)
part numer:
Case bearing AU/NZ S14 (pre-facelift) 14411-75F00
Case bearing AU/NZ S14 (facelift) 14411-75F00
Ball bearing Jap S14 (pre-facelift) 14411-69F00
Ball bearing Jap S14 (facelift) 14411-82F01
Ball bearing Jap S14 (Autech/270R) 14411-RP801 (Same as S15 early MT turbo)
Ball bearing with wastegate splitter Jap/ NZ S15 (early*) 14411-91F00 Manual model only
Ball bearing no wastegate splitter Jap/ NZ S15 (early*) 14411-69F00 Automatic models
Jap/ NZ/ AU S15 late* 14411-75F00 Same as NZ S14 and same for both Auto and manual
dar inainte sa faci vreo modificare intreaba si tu pe forumul ala, si vezi ce si-au mai facut si altii, pentru ca eu nu m-am documentat despre SR20DE si nu stiu sa-ti zic la ce presiune rezista si cati cai poti sa scoti din el fara sa-l crapi
ce stiu e ca SR20DE ca si dimensiuni si ca arhitectura e la fel cu SR20DET, dar \"calitatea\" pieselor dfera
OFFTOPIC:
daca tot zici de schimbat masina, ia direct un 200SX RPS13
greutate 1200kg
motor: SR20DET (200CP)
tractiune: spate
0-100: 6 sec si ceva