12-07-12, 10:17
|
#61
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Foarte, foarte interesant proiectul. Multa bafta !
|
|
|
13-07-12, 14:05
|
#62
|
Stage 3
Join Date: Feb 2012
Posts: 167
Member of: [Nissan]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
exista posibilitatea, unei probleme, in momentu de fata la motor, dupa ce termin chiuloasa, daca exista problema in continuare, il voi desface din nou, si ii schimb bielele si pistoanele cu ceva mai calitativ.
|
|
|
13-07-12, 14:35
|
#63
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 499
Member of: [Oltcit]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Interesant proiect , multa bafta in continuare cu el . Sa o vedem pe strazi in forma maxima .
|
|
|
14-07-12, 01:06
|
#64
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by Bogdan_almera_turbo
la testu de compresie motoru a scos, o compresie 8-5 lucru care ma bucura destul de mult. dupa ce ii schimb si tachetii, axele si culbutorii ii mai fac un test.
|
Adica ce test de compresie ai facut?Si mai exact ce anume reprezinta acel 8-5?
|
|
|
14-07-12, 10:53
|
#65
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
8.5:1 stii ce-i "aia" ???
|
|
|
14-07-12, 11:05
|
#66
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by Esperache
8.5:1 stii ce-i "aia" ???
|
8-5 nu este 8.5:1,iar raportul de comprimare nu se masoara cu un test de compresie ci se calculeaza.Dar astea sunt lucruri pe care daca le stiai masina ta poate functiona in acest moment.
Intrebarea mea ramane valabila pentru propietar,asta daca bineinteles vrea sa raspunda.
__________________
|
|
|
14-07-12, 20:28
|
#67
|
Stage 3
Join Date: Feb 2012
Posts: 167
Member of: [Nissan]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
8-5-1 reprezinta raportu de compresie pe care doresc sa il obtin cu internele acestea. Repet raportul
|
|
|
14-07-12, 22:27
|
#68
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by Bogdan_almera_turbo
8-5-1 reprezinta raportu de compresie pe care doresc sa il obtin cu internele acestea. Repet raportul
|
Am inteles,8.5:1 este targetul tau pentru raportul de comprimare...ai spus mai sus ca ai facut un test pentru a afla valorile...ce anume test ai facut?
|
|
|
15-07-12, 21:24
|
#69
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by GTA
8-5 nu este 8.5:1,iar raportul de comprimare nu se masoara cu un test de compresie ci se calculeaza.Dar astea sunt lucruri pe care daca le stiai masina ta poate functiona in acest moment.
Intrebarea mea ramane valabila pentru propietar,asta daca bineinteles vrea sa raspunda.
|
Quote:
Originally Posted by Bogdan_almera_turbo
8-5-1 reprezinta raportu de compresie pe care doresc sa il obtin cu internele acestea. Repet raportul
|
Ce chestie don' inginer sef: vad ca exact la raportul de comprimare s-a exprimat proprietaru' asta "mic si nedocumentat" ... de ce oare am impresia ca si "testu' " ala ce-ti provoaca resurectii interioare a fost doar o verificare, masurare, etc. ... sa vada omu' ce-a facut in motoru' ala ... ca doar a transformat un aspirat intr-un supraalimentat ... pana si eu, la cat de praf sunt, stiu ca sunt diferente mari de compresie in cele doua cazuri ...
|
|
|
15-07-12, 22:18
|
#70
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by Esperache
Ce chestie don' inginer sef: vad ca exact la raportul de comprimare s-a exprimat proprietaru' asta "mic si nedocumentat" ... de ce oare am impresia ca si "testu' " ala ce-ti provoaca resurectii interioare a fost doar o verificare, masurare, etc. ... sa vada omu' ce-a facut in motoru' ala ... ca doar a transformat un aspirat intr-un supraalimentat ... pana si eu, la cat de praf sunt, stiu ca sunt diferente mari de compresie in cele doua cazuri ...
|
Tu chiar insisti sa strici orice topic unde postez eu?Nu vezi ca miroase a ”lacheala” peste tot unde postezi...asta incluzand topicul cu masina ta?
Spre lamurirea ta intre un aspirat si un supraalimentat sunt diferente privind raportul de comprimare nu compresia.Un lucru ai nimerit bine...cat de praf esti....raportul de comprimare si compresia sunt doua chestii distincte la un motor,in schimb ”lacheala” si tu sunteti sinonime.
Incearca sa te rezumi la a incerca sa-mi strici topicul unde imi prezint eu masina sau cel mai bine ti-ai canaliza impotenta spre a resuscita cadavrul ala de masina cu care ai polutii nocturne de mai bine de patru ani.
|
|
|
16-07-12, 00:28
|
#71
|
Stage 3
Join Date: Feb 2012
Posts: 167
Member of: [Nissan]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by GTA
Am inteles,8.5:1 este targetul tau pentru raportul de comprimare...ai spus mai sus ca ai facut un test pentru a afla valorile...ce anume test ai facut?
|
a fost o greseala a mea, era vorba de raport nu de testu de compresie. am inchis motoru, si l'am invartit din electro motor.
|
|
|
16-07-12, 00:53
|
#72
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by Bogdan_almera_turbo
a fost o greseala a mea, era vorba de raport nu de testu de compresie. am inchis motoru, si l'am invartit din electro motor.
|
Pai asa masori compresia...iar pe aparat obtii niste valori pe fiecare cilindru in parte,valori exprimate in bari,care reprezinta presiunea creata de piston in camera de ardere.
Raportul de comprimare sa masoara calculand volumul cilindrului si al camerei de ardere si impartind volumul cilindrului la volumul camerei de ardere.E relativ simplu daca ai toate valorile.Volumul camerei de ardere il obtii de obicei cautand aceasta informatie la producatorul chiulasei(e mai complicat de calculat dupa masuratori) iar volumul cilindrului il obtii inmultind cursa pistonului(adica innaltimea cilindrului) cu aria bazei...
Daca cilindrul tau are 86mm diametru atunci ai pi(3,14)x43la patratxcursa pistonului=volumul cilindrului.
|
|
|
18-07-12, 00:11
|
#73
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by Bogdan_almera_turbo
a fost o greseala a mea, era vorba de raport nu de testu de compresie. am inchis motoru, si l'am invartit din electro motor.
|
Eu unul iti doresc succes in ceea ce vrei sa faci.Ca un sfat ar fi sa vorbesti cu UTuning,omul are un motor asemanator la care a muncit ceva timp...si are dreptate cu injectoarele.Cele de 800cc sunt prea mari...probabil ai un target initial de vreo 300cp cu un target final in jurul a maxim 450cp unde injectoare de 550 ar fi mai mult decat suficiente.De asemenea cred ca acel wastegate extern de 44mm este supradimensionat pentru ce vrei tu sa faci...un 38 ar fi fost suficient...nu ai spus nimic despre pompa de benzina,iar daca acea "noutate in racire" se refera la un intercooler aer-apa sa stii ca astfel de proiecte nu reprezinta noutati pe acest forum.
Zici ca ai ceva probleme cu functionarea motorului dar nu spui ce anume...daca vrei sfaturi din care sa selectezi ceva util va trebui sa spui exact cu ce probleme te confrunti.
De asemenea se poate deduce foarte usor ca documentarea ta este una de "suprafata" numai din cauza faptului ca tu confunzi compresia cu raportul de comprimare...cum spuneam,mult succes...asa am inceput si eu si acum stiu cate ceva doar pentru ca mi-a placut sa-mi pierd timpul si banii cu astfel de probleme.
PS.Nu stiu daca este lipsa de interes sau o problema in a accesa internetul...dar mai mult de 48 de ore pentru un raspuns la o intrebare legata de proiectul tau denota clar una din cele doua variante.
|
|
|
18-07-12, 08:54
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 767
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Frumos proiect mai ales la o varsta la care toti viseaza la masini puternice, spor la treaba.
GTA, tu pari un baiat de treaba, dar am constatat ca pe toate discutiile tu apari si dai sfaturi (ceea ce nu-i rau), dar maniera in care o spui atrage multa ura. Daca ai lasa grandomania deoparte cred ca totul ar fi ok, totusi imi cer mii de scuze daca te-am deranjat cu ceea ce am spus dar asta este parerea mea ca spectator si din cand in cand participant pe acest forum.
|
|
|
18-07-12, 09:47
|
#75
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: nissan almera n16 sr20de+t project
Quote:
Originally Posted by GTA
Tu chiar insisti sa strici orice topic unde postez eu?Nu vezi ca miroase a ”lacheala” peste tot unde postezi...asta incluzand topicul cu masina ta?
Spre lamurirea ta intre un aspirat si un supraalimentat sunt diferente privind raportul de comprimare nu compresia.Un lucru ai nimerit bine...cat de praf esti....raportul de comprimare si compresia sunt doua chestii distincte la un motor,in schimb ”lacheala” si tu sunteti sinonime.
Incearca sa te rezumi la a incerca sa-mi strici topicul unde imi prezint eu masina sau cel mai bine ti-ai canaliza impotenta spre a resuscita cadavrul ala de masina cu care ai polutii nocturne de mai bine de patru ani.
|
Ce sa mai: NO COMMENT !!! ... esti fara scapare !
Quote:
Originally Posted by coco_stancu
Frumos proiect mai ales la o varsta la care toti viseaza la masini puternice, spor la treaba.
GTA, tu pari un baiat de treaba, dar am constatat ca pe toate discutiile tu apari si dai sfaturi (ceea ce nu-i rau), dar maniera in care o spui atrage multa ura. Daca ai lasa grandomania deoparte cred ca totul ar fi ok, totusi imi cer mii de scuze daca te-am deranjat cu ceea ce am spus dar asta este parerea mea ca spectator si din cand in cand participant pe acest forum.
|
Nooo ... baiatu' asta de treaba, pur si simplu s-a incapatanat sa ne faca sa intelegem ca trebuie sa acceptam cum c-ar fi si fudul; de ce: pt. ca e prost destul !
|
|
|
|
|