Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Masina mea Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 22-02-11, 08:14   #31
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Sa vedem, daca nu este un JDM meet deja, cu siguranta ar trebui sa fie. Pot arunca o intrebare daca ar vrea cei de care vorbeam sa organizeze, eu nu stiu daca as avea timp pentru asta din nefericire.

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 23-02-11, 07:47   #32
Liviu_NYC

Stage 5
 
Liviu_NYC's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 307
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[SEAT]
Default Re: Nissan S14 -Constanta

O sesiune scurta...pacat ca era umed pe jos si tipului care a filmat i-a tremurat mana de frig

Interesant cu volumul tare..imi place minutul 1:45

https://www.youtube.com/watch?v=FmzEiTNatYY
__________________
Totul este posibil pana la limita la care imposibilul devine posibil.

Acareturile din ograda:
1969 Ims;1971 Mercedes 280 SEL;1987 Bmw 524;1992 Saab 9000 ;1995 Nissan Silvia S14:2002 Seat Ibiza;2007 Dune Buggy 250 cmc
Trotinetele:
1994 Kawasaki Kx 250;1998 Kawasaki Zx 6R;2006 Kawasaki Zx 6R;2006 Honda Xr 650 R
Unborn yet : home made dune buggy 1000 cmc

Last edited by Liviu_NYC; 23-02-11 at 08:15.
Liviu_NYC is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 01:05   #33
pro-aux

Stage 5
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,345
Default Re: Nissan S14 -Constanta

pare cam fara vlaga in unele momente. nu zic la misto sau cu rautate, dar uneori pare ca invarte greu rotile...e softul ciudat (ma gandesc si la limba de flacari pe care a scos-o) sau induce in eroare sunetul evacuarii ??
__________________
there is a replacement for displacement.....it's called turbo
pro-aux is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 05:07   #34
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Felicitari Liviu, mergi foarte bine, cu experienta vei merge excelent, din ce imi dau eu seama le simti destul de okay si nu duci lipsa nici de "bile". Spin-urile sunt pentru ca o arunci prea puternic (brutal) cand schimbi partea si nu ai unghi mai mare la directie. Poti incerca atunci cand schimbi partea sa nu iei brusc de pe acceleratie si putin mai "smooth", ease-out. Miscare gen cum se deschid compartimentele de stocare la masinile de lux, doar ca foarte rapida, evident. Scuze dar nu stiu cum sa explic altfel. Eu unul asa am inceput sa "rezolv" problema overshooting-ului cand schimbi partea. De asemenea micul "sut" dat la volan merge incercat cu mai putine grade. Astea doua chestii controleaza cat de brutal sau soft arunci masina. Fara unghi de directie e cam greu sa o arunci brutal si sa nu sari peste unghiul tau maxim.

Intr-adevar pe ud e altfel dar pentru incepatori e mai bine sa inveti pe suprafata mai alunecoasa inainte de cea cu mult grip.

Ca putere pare sa mearga relativ normal pentru un SR. pro-aux cred ca te referi la 1:50, acolo cred ca a bagat a 3-a din greseala sau nu a turat-o suficient in 1-a, SR-ul daca nu-l turezi cat de cat de pe loc nu prea invarti gumele pt. ca nu apuca sa faca spool turbo.

La cat te-ai jucat cu softul de stabilizare video nu vreau sa stiu cum arata filmarea originala

Multa bafta si spor la antrenamente !

Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 07:25   #35
Liviu_NYC

Stage 5
 
Liviu_NYC's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 307
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[SEAT]
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Motorul acum merge foarte bogat din mai multe motive, de aceea uneori scoate flacari pe evacuare.
Intradevar rotile pe 18 isi spun cuvantul la plecarile de pe loc, asta am simtit-o imediat cand le-am schimbat pe cele pe 16.

Am in garaj 2 perechi de gume pe 16 pe care le voi incaltza cat de curand ( sa treaca valul asta de frig) si voi mai face niste antrenamente. Referitor la suprafata, sincer prefer sa fie uscat cu aderenta ptr ca simt mult mai bine masina ( tinand cont ca unghiul nu este modificat) in detrimentul unui low cost drift..

Promit ca filmuletul urmator va fi mai stabil.. Urmeaza un trepied


Multumesc ptr comentariile de orice natura.. Nu sunt ofuscat
Liviu_NYC is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 16:32   #36
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Pe uscat este intr-adevar cel mai controlabila masina insa pe ud sau alte conditii de aderenta inferioara iti formezi finetea in manevrarea comenzilor pentru ca nu te mai iarta asa usor masina. In fine, era doar o sugestie, fiecare are calea lui si modul in care prefera sa se antreneze

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 17:52   #37
Liviu_NYC

Stage 5
 
Liviu_NYC's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 307
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[SEAT]
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Sunt de acord cu tine Octav,iti formezi finetea.
Deocamdata la mine nu se pune problema de finete...sincer este cred ca a 3 oara cand am facut ceva drift...wanna be..ma rog ...de obicei nu am unde sa fac asa ceva,singurul meu loc de joaca pana acum a fost drumul din trafic ceea ce nu e cool deloc.

Unika parcare din Constanta in care toata lumea vine si se invarte( gas sau frana de mana) este cea de la Aqua Magic din Mamaia unde ori este plin si nu se preteaza sa faci asa ceva ori nu ai cum..ca e ud,inghetat sau in vara plina cu masini parcate.

Ma crezi sau nu,este primul drift in care am mers cu a 2a ...asta din cauza faptului ca pana acum pur si simplu nu am gasit o locatie maricica,fara politie sau mai stiu eu ce proprietar care sa arunce cu pietre...

Dc nu cumva se va aglomera si parcarea ( care de altfel pana acum 2 ani era full mai tot timpul) acum ca este privatizata sper sa mai apuc sa mai ma dau de cateva ori acolo.
Stilul este departe de a fi definit,nu am montat inca frana hidraulica Willwood si mi-as dori pe viitor sa umblu la unghiul rotilor. A venit si la noi iarna,azi a nins si temp sunt de -7C...deci adio drift.Macar dc aveam zapada de vre-o 5 10 cm sa fac un low cost drift...asa nici cal nici magar.( Ms ptr "tips" din postul de mai sus si criticile sunt binevenite intotdeauna...selectia o fac singur

Asfalt uscat imi doresc pana una alta... si va urez si voua la fel.
Liviu_NYC is offline   Reply With Quote
Old 26-02-11, 04:39   #38
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Ai dreptate in ce zici si eu zic ca te descurci exemplar daca e abia a 3-a oara cand te joci cu dansa. Asfalt uscat sa fie .. cat mai repede

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 04-03-11, 10:59   #39
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Vin foarte bine jantele de 350Z pe S14 ... felicitari pentru alegere.

ps- sunt si usoare pentru dimensiunea de 18"
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 04-03-11, 13:07   #40
Liviu_NYC

Stage 5
 
Liviu_NYC's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 307
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[SEAT]
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Multumesc,
Si mie imi plac f mult cum dau pe masina,mai ales ca sunt niste jante f rezistente( la drumurile -gropile noastre).

@ Dani- Ai postat Nissanul tau in lucru aici?
Liviu_NYC is offline   Reply With Quote
Old 04-03-11, 13:46   #41
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Da sunt si f rezistente ... am luat si eu in calcul achizitia unui set la un moment dat dar mie imi trebuia un et f f f mic sa pun distantier mic.

Este un topic deschis la comunitati locale Braila/Galati cu masina.
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 04-03-11, 20:09   #42
Liviu_NYC

Stage 5
 
Liviu_NYC's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 307
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[SEAT]
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Ray's is the SHIT $^$%&%*&^&
Liviu_NYC is offline   Reply With Quote
Old 13-03-11, 23:27   #43
axela

Stage 5
 
axela's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 433
Default Re: Nissan S14 -Constanta

multa bafta
axela is offline   Reply With Quote
Old 18-03-11, 06:25   #44
Liviu_NYC

Stage 5
 
Liviu_NYC's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 307
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[SEAT]
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Dupa o pauza in care nu am mai facut nimic la masina am revenit cu modificarile.

Am montat filtrul Apexi si bov-ul HKS care statea pe raft de mai bine de 4-5 luni( lazy me ) .
Filtrul se simte pe masina in toate sensurile..face mai mult zgomot motorul dar si trage putin mai bine.
Bov-ul in schimb nu se mai aude atat de tare( precum copia dupa HKS) la presiunea stock a turbinei dar tinand cont ca f curand voi ridica presiunea la peste 1 bar este un lucru bun ca te poti baza pe el.

Aseara am dat poza de benzina jos de pe masina deoarece facea figuri( sper sa fie ea de vina) ..masina dadea in "nas" si nu se mai alimenta..asta uneori..

Puteti vedea cat de mica este noua pompa Walbro fata de cea originala-urmeaza sa vad si cat de eficienta va fi tot in curand.

De asemeni am montat stopurile de S14A pe care probabil le voi modifica ( pune led-uri ).

Mi-au sosit din UK si bratele spate ptr a modifca unghiurile dupa ce am coborat suspensia.

In functie de timp( si de bani) sper ca in luna aprilie sa bag masina la vopsit si sa montez si body kitul.

P.S. Dupa ce am vazut pe net normele de reglementare ptr DRIFT 2011 am decis( tot din cauza banilor) sa spun pass -cel putin anul asta si in consecinta masina va deveni una de plimbare...fara rollcage etc.

Cam atat deocamdata,este ora 7:20 am
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	photo 2.JPG
Views:	59
Size:	405.9 KB
ID:	1923482   Click image for larger version

Name:	photo 1.JPG
Views:	68
Size:	504.4 KB
ID:	1923483   Click image for larger version

Name:	photo 3.JPG
Views:	123
Size:	577.2 KB
ID:	1923484  

Click image for larger version

Name:	photo 4.JPG
Views:	78
Size:	152.0 KB
ID:	1923485   Click image for larger version

Name:	photo 11.JPG
Views:	72
Size:	116.0 KB
ID:	1923487   Click image for larger version

Name:	photo 33.JPG
Views:	86
Size:	157.9 KB
ID:	1923488  

Click image for larger version

Name:	photo 22.JPG
Views:	110
Size:	134.8 KB
ID:	1923489   Click image for larger version

Name:	Apexi.JPG
Views:	81
Size:	356.6 KB
ID:	1923490  
Liviu_NYC is offline   Reply With Quote
Old 18-03-11, 07:51   #45
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan S14 -Constanta

Arata bine treaba, se merge inainte

Trasa linia, zici ca esti multumit de filtrul de la A'pexi ? Acelasi filtru ma gandeam sa iau si eu, de aia intreb.

Imi pare insa rau sa aud ca nu vrei sa te dai anul asta in campionat, oricum daca vrei sa pui cai pe masina si sa mergi mai serios cu ea un rollcage nu e o idee rea, indiferent daca o folosesti sau nu la drift.

Vii weekend-ul asta la iasi ?

Multa bafta,
Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -