Un mic update pentru ca nu am scris de multa vreme.
Am strans o parte din piesele de care am nevoie pentru transformarea masinii intr-un street weapon mai compatibil cu suprafetele de rulare din Iasi.
Au venit :
- Suspensie de fabrica moale
- Suport cutie de fabrica (al meu original era cam uzat)
- Trapa cu chedere bune (a mea mai scapa)
- Frana de mana stock cu tot ce trebuie
- Vas spalator parbriz + pompa
- Releu de geamuri electrice, se mai bloca aiurea uneori
- Diferential autoblocant VLSD (nu e pentru drift dar .. il voi incerca si acolo)
- Inca doua jante de 17 de la Rares, acum am doua seturi de 17 si doua de 15, urmeaza si unul de 16 si ma declar acoperit
Din pacate bara din fata de la rollcage (pe sub bord) a facut dificila remontarea canalelor de ventilatie pentru dezaburire, nu e ideal pe frigul asta dar apelez la solutii tip anii 50, no problem.
Urmeaza in timp sa imi mai comand ceva-ceva din strainatate, sa izolez masina fonic cum trebuie, ceva muzica si, dupa ce voi fi ferm convins ca au scazut dramatic sansele sa o troznesc, lucrata si partea estetica.
De la finalul campionatului masina nu a stat degeaba si sunt foarte fericit sa spun ca a inceput sa-si faca banii prin satisfactiile oferite. Atata vreme cat nu ma intereseaza (pe moment) rezultate in competitii masina va fi facuta undeva intre stock si D1SL sa spun asa. Practic sper ca va fi o unealta fiabila de invatat si distractie.
Dupa timpul asta petrecut impreuna, fara frica ca voi ramane fara masina la etape (hint) pot spune ca nu cred ca va mai fi de vanzare, suntem legati.
O poza din care ai putea zice ca nu se afla in elementul ei dar va promit ca nu este asa
Multa bafta,
Octav